تور اقتصادی به هفت مقصد

یکی از مقاصد تورهای روزانه شهر همدان است. در این تور که دو شب و سه روز طول می‌‌‌کشد و به ازای هر نفر در هتل سه‌ستاره ۳میلیون و ۳۸۰‌هزار تومان هزینه دارد، مواردی مانند بازدید از جاذبه‌هایی نظیر آرامگاه بوعلی سینا، آرامگاه باباطاهر، مجموعه هگمتانه، کتیبه و آبشار گنجنامه، غار علیصدر و روستای لالجین گنجانده شده است. چنانچه توریستی بخواهد این مسیر را با اتوبوس برود‌‌‌، به هزینه سفرش ۴۰۰‌هزار تومان افزوده می‌شود.

مشهد در هر فصل سال هواداران خاص خود را دارد. یک تور دو شب و سه روز به این مقصد بدون احتساب هزینه پرواز که هزینه آن به ۴میلیون و ۳۰۰‌هزار تومان می‌رسد برای یک هتل سه‌ستاره حدود ۲ میلیون و ۷۶۰‌هزار تومان هزینه دارد. در این تور زیارت آستان قدس رضوی و بازدید از مسجد گوهرشاد گنجانده شده ضمن آنکه در بازارهای اطراف حرم امکان خرید سوغات وجود دارد.

تبریز از جمله شهرهایی است که در تابستان هواداران زیادی دارد. تور دو شب و سه روز به این شهر در یک هتل سه ستاره به ازای هر نفر به ۳ میلیون و ۳۴۰‌هزار تومان می‌‌‌‌‌‌رسد. اگر گردشگری بخواهد با هواپیما به تبریز برود و در آنجا از خدمات تور استفاده کند باید ۴ و نیم میلیون به این مبلغ اضافه کند. در این تور گشت و بازدید از پارک ائل گلی، موزه قاجار، خانه مشروطه، مقبره‌الشعرا، موزه آذربایجان، مسجد کبود، پارک خاقانی و روستای سنگی کندوان گنجانده شده است.

سرعین به واسطه خنکای هوا در تیر و مرداد مقصد گروه بزرگی از توریست‌‌‌هاست. تور دو شب و سه روز به این مقصد بدون احتساب حمل‌ونقل به ازای هر گردشگر ۲ میلیون و ۲۵۰‌هزار تومان می‌شود. هزینه حمل‌ونقل این تور با اتوبوس ۷۰۰‌هزار تومان است و در آن خدماتی مانند گشت و بازدید از ویلادره، آلوارس، بقعه شیخ صفی، بازار تاریخی و دریاچه شورابیل عرضه می‌شود.

Untitled-1 copy

ارومیه در استان آذربایجان غربی از دیگر مقاصد تورهای تابستانی است که هزینه آن به ازای دو شب و سه روز و اقامت در هتل سه‌ستاره، ‌‌‌ به ازای هر گردشگر به 2میلیون و 390‌هزار تومان می‌‌‌رسد. چنانچه گردشگری بخواهد از تهران با هواپیما به ارومیه برود باید به این هزینه 5 میلیون تومان اضافه کند. در این تور مواردی مانند خرید از بازارچه سرو در مرز ترکیه، بازدید از تفرجگاه بند، دریاچه ارومیه، کلیسای ننه مریم، خرید از بازار و بنای سه گنبد گنجانده شده است.

اصفهان به واسطه جاذبه‌‌‌هایی که دارد در هر فصل پذیرای توریست‌‌‌هاست. یک تور دوشب و سه روزه به این مقصد در هتل سه ستاره به ازای هر توریست 3 میلیون و 100‌هزار تومان می‌شود. اگر گردشگری بخواهد با اتوبوس به این شهر برود و در آنجا از خدمات این تور استفاده کند باید جداگانه 400‌هزار تومان بپردازد. خدمات این تور شامل بازدید از عمارت هشت بهشت، ‌‌‌عصار‌خانه شاهی، سر‌در قیصریه، ‌‌‌ مسجد شیخ لطف‌الله، مسجد جامع، ‌‌‌ عالی قاپو و چهل ستون است.  تهرانگردی می‌تواند گزینه خوبی برای یک روز تابستانی باشد. این تورها که به ازای هر نفر 450‌هزار تومان هزینه دارند، شامل محله‌های مختلف این شهر می‌شوند. یکی از آنها شامل بازدید از خانه مدرس، سرای کاظمی، خانه دبیرالملک، بازدید پیرامونی از خانه پدر‌سالار، بازارچه عودلاجان، امام‌‌‌زاده یحیی، خانه قوام‌الملک آشتیانی است. در تور دیگری بازدید از تالار تخت مرمر، موزه مخصوص، خلوت کریمخانی، تالار سلام، تالار برلیان و شمس‌العماره گنجانده شده است. بازدید پیرامونی از اولین بانک ایرانی و ساختمان شماره یک تهران، تاریخچه میدان توپخانه مبارکه، بازدید از موزه ملی ایران، میدان هشت گنبد، بازدید پیرامونی از اولین آتش‌‌‌نشانی تهران و بازدید از عمارت تاریخی مقدم از دیگر تورهای تهرانگردی تعریف‌شده از سوی آژانس‌های گردشگری است.