استان چهارمحال و بختیاری یکی از استان‌‌‌های جذاب برای سفر در تابستان است. یکی از این تورهای دو و نیم روزه به این استان به ازای هر نفربه ۸ میلیون و ۴۰۰‌هزار تومان می‌‌‌رسد. اقامت این تور یک شب وسیله نقلیه و یک شب اقامتگاه بوم‌‌‌گردی و حمل‌ونقل آن با اتوبوس VIP و مینی‌‌‌بوس است. در این تور خدماتی مانند آموزش اصول اولیه قایق‌‌‌سواری و رفتینگ در رودخانه خروشان تحت نظارت مربی رسمی رفتینگ، هیجان شنا در رودخانه، تجربه شیرجه از ارتفاع در رودخانه، آبشار شیخ علی‌خان، تونل کوهرنگ، ‌‌‌ دو وعده صبحانه، دو وعده ناهار و یک وعده شام عرضه می‌شود.

بازدید از موزه میراث روستایی گیلان، روستای پلکانی ماسوله، دیدار از آبشار ماسوله، بازدید از قلعه تاریخی رودخان، دو وعده صبحانه، یک وعده ناهار از جمله برنامه‌‌‌های یک تور دو روزه به مقصد گیلان است. این تور به ازای هر نفر ۴میلیون و ۶۰۰‌هزار تومان و اقامت آن یک شب هتل است. حمل‌ونقل این تور توسط اتوبوس VIP انجام می‌شود.

مازندران دیگر استان مورد علاقه آژانس‌های گردشگری برای تورهای تابستانی است. یکی از تورهای۲ روزه به این استان به ازای هر نفر ۴میلیون و ۸۵۰‌هزار تومان هزینه دارد. اقامت این تور در اقامت‌‌‌گاه بوم‌‌‌گردی تدارک دیده شده و حمل‌ونقل آن با اتوبوس VIP و مینی‌‌‌بوس است. پیاده‌‌‌روی و جنگل پیمایی در جنگل‌‌‌های هیرکانی، لذت اقامت در کلبه‌های سنتی گالش‌‌‌، طبیعت‌‌‌گردی ناب، بازدید از آبشار طبقاتی و حوضچه‌‌‌ای آهکی، دریاچه سد البرز لفور، بازدید از آبشار ترز، دو وعده صبحانه، یک وعده ناهار، یک وعده شام جزو خدماتی است که در این تور عرضه می‌شود. سرمای همدان باعث شده آژانس‌‌‌های گردشگری هم برای اجرای تور در تابستان این شهر و مناطق اطراف آن را انتخاب کنند. تور دو روزه به این شهر چهار و نیم میلیون تومان هزینه دارد و اقامت آن در اقامتگاه بوم‌‌‌گردی است. این تور با اتوبوس VIP انجام می‌شود و برنامه‌هایی نظیر بازدید از شهر تاریخی هگمتانه، گنجنامه، آبشار و سنگ نگاره هخامنشی، مقبره بوعلی سینا، مقبره باباطاهر، گنبد علویان، روستای سنگی ورکانه، شهر سفالین لالجین و غار علیصدر در آن گنجانده شده است. به علاوه دو وعده صبحانه، یک وعده ناهار، یک وعده شام توسط تور انجام می‌شود.

جنگل‌‌‌پیمایی در منطقه حفاظت‌‌‌شده جهان‌‌‌نما، اقامت در روستای ییلاقی جهان‌‌‌نما، جنگل‌‌‌های درازنو، برج تاریخی رادکان، تجربه اقامت در کلبه‌‌‌های چوبی، دو وعده صبحانه، دو وعده ناهار، یک وعده شام جزو خدمات یکی از تورهای طراحی شده به مقصد استان گیلان است. این تور ۲.۵ روزه بوده و هزینه آن برای هر نفر به ۵میلیون و ۸۰۰‌هزار تومان می‌‌‌رسد. محل اقامت این تور یک شب وسیله نقلیه و یک شب کلبه روستایی و حمل‌ونقل آن با اتوبوس VIP و مینی‌‌‌بوس است.

Untitled-1 copy