پیگیری تشکیل ستاد ملی رویداد اردبیل ۲۰۲۳

به گزارش «ایسنا»، حسن محمدی ادیب در جلسه ستاد استانی رویداد اردبیل ۲۰۲۳ با بیان این مطلب افزود: جلسات کمیته‌‌‌‌های تخصصی ستاد استانی رویداد اردبیل ۲۰۲۳ به صورت مستمر برگزار می‌‌‌‌شود تا برنامه‌‌‌‌ریزی های لازم را انجام دهند. وی از تدوین ۱۸ برنامه ملی و بین‌‌‌‌المللی مصوب برای اجرا در طول رویداد اردبیل ۲۰۲۳ پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو خبر داد و افزود: در ادامه برنامه‌‌‌‌های دیگری نیز به این مجموعه اضافه می‌‌‌‌شوند.

مدیرکل میراث‌‌‌‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌‌‌‌دستی استان اردبیل افزود: معرفی اردبیل به عنوان مقصد گردشگری یکی از اهداف اصلی ما در رویداد اردبیل ۲۰۲۳ است و موارد دیگری مثل توسعه زیرساخت‌‌‌‌ها و جذب سرمایه‌‌‌‌گذار در حوزه گردشگری نیز از دیگر اهداف ما است.

وی تاکید کرد: از جمله برنامه‌‌‌‌های مهم پیش‌‌‌‌بینی شده برای برگزاری در طول رویداد اردبیل ۲۰۲۳ می‌‌‌‌توان به میزبانی از نشست سفرای کشورهای عضو اکو، میزبانی از نشست وزرای گردشگری کشورهای عضو اکو و همچنین حضور ویژه در نمایشگاه بین‌‌‌‌المللی گردشگری تهران در بهمن ماه اشاره کرد.

محمدی ادیب ادامه داد: برگزاری رویداد اردبیل ۲۰۲۳ تنها بر عهده اداره کل میراث‌‌‌‌فرهنگی استان نیست و سایر نهادها، دستگاه‌‌‌‌های اجرایی و تشکل‌‌‌‌های مردم نهاد نیز در این راستا نقش مهمی دارند و کمیته بندی ستاد استانی رویداد در همین راستا با حضور مدیران دستگاه‌‌‌‌های مختلف شکل گرفته است.