رزمجو ضمن تاکید براینکه وظایف استاندارد فراسازمانی و در ارتباط با همه فعالیت‌‌ها است، گفت: یکی از برنامه‌های مهم سازمان در دوره تحولی جدید، تعامل بین دستگاهی است و تلاش خواهیم کرد که در تهیه و تدوین ضوابط استاندارد از همکاری دستگاه‌ها استفاده کنیم. وی همچنین با بیان اینکه استانداردسازی خدمات صنفی را هم آغاز کرده‌‌ایم تا هم خدمت‌دهنده و هم خدمت‌گیرنده از حقوق قانونی خود مطلع باشند، اظهار کرد: ما وکیل مردم در کیفیت، ایمنی و سلامت هستیم و سعی می‌کنیم به حق ورود کنیم. وی از آغازاستاندارد‌سازی خدمات صنفی خبر داد و خاطرنشان کرد: این استانداردسازی در جهت آن است که هم خدمت‌‌دهنده و هم خدمت‌‌گیرنده از حقوق قانونی خود مطلع باشند.

رزمجو در ادامه از نمونه‌‌برداری، بازدید و کنترل فرآورده‌های تولیدی متناسب با استانداردها به‌طور مرتب در سراسر کشور خبر داد و افزود: در استانداردسازی خدمات برنامه‌هایی تدوین شده که با ذی‌نفعان مشترک در حال اجراست. رزمجو اضافه کرد: حق مردم درباره فرآورده‌های تولیدی در سال ١٤٠١ در زمینه مقیاس‌‌ها و اندازه‌شناسی را به عنوان یک طرح کشوری اجرا کردیم اما نتایج خوبی را شاهد نبودیم، به گونه‌‌ای که حدود ٤٢ درصد از نمونه‌های برداشت شده، با اعلام وزن و حجم روی لیبل منطبق نبود. مدیرکل استاندارد فارس با اشاره به تلاش برای ترویج کالاهای ایرانی، مهم‌ترین فعالیت استاندارد را نظارت بر کیفیت تولیدات دانست و با بیان اینکه شاهد روند رو به رشد کیفیت تولیدات داخلی هستیم، خاطرنشان کرد: میزان استفاده از کالاهای تولید داخل در بخش‌های مختلف به دلیل توسعه صنعت و کیفی‌‌سازی، رشد داشته است.

او با بیان اینکه نشان حلال درباره کالای غذایی، آرایشی و بهداشتی سندیت دارد، اما در خدمات معنا‌دار نیست، گفت: سازمان ملی استاندارد حدود ١٠٠ پروانه نشان حلال برای کالاها صادر کرده که ۱۷ مورد از نشان‌‌ها مربوط به اداره کل استاندارد فارس بوده است. رزمجو از انعقاد تفاهم‌نامه‌هایی با دانشگاه‌های شیراز و آزاد و پارک علم و فناوری فارس و پیگیری عقد تفاهم با دانشگاه علوم پزشکی شیراز خبر داد و گفت: محور همه این تفاهم‌‌نامه‌ها بحث علمی پژوهشی در عرصه استانداردسازی و استفاده از توانمندی‌‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری و دیگری عرصه اجرایی است.

مدیرکل استاندارد فارس همچنین به تخلفاتی که طی شش ماه اول امسال در حوزه استاندارد احصا شده هم اشاره و اظهار کرد: در این بازه زمانی حدود ٩٧ پرونده به مراکز شبه‌قضایی و ١٧ پرونده هم به دادسراها معرفی کردیم که عمده آنها شامل فرآورده‌های غذایی و کالاهای صنعت ساختمان است و به‌طور کلی در شش ماه اول امسال ١٥٥ پرونده تخلف از سوی استاندارد فارس به مراکز شبه‌قضایی معرفی شده‌‌اند. رزمجو همچنین از صدور ۸۲ پروانه صلاحیت، تمدید ۱۹۷ پروانه صلاحیت، صدور ۱۲۷ پروانه کاربرد علامت استاندارد جدید و ٣٦٢ مورد تمدید پروانه طی شش ماه اول امسال خبر داد و افزود: در این مدت ۱۷ پروانه کاربرد علامت صادر، ۵۸ پروانه تمدید، ۲۰ پروانه تعلیق و ۱۸۴ پروانه هم ابطال شده است. همچنین ۹۰۴ مورد صدور پروانه تاییدیه آسانسور داشته‌‌ایم.