وی افزود: این طرح‌ها شامل افتتاح سالن همایش‌‌های شورای اسلامی، افتتاح غسالخانه بهداشتی، بهره‌‌برداری از آمبولانس حمل جسد، اجرای طرح نهضت آسفالت و نیز آغاز عملیات تعریض پل دوم فرون‌‌آباد اول، احداث میدان سردار شهید سلیمانی، تعریض پل فرون‌‌آباد دوم، احداث میدان امام خمینی (ره) و آغاز احداث بوستان محله حضرتیه مزین به نام شهیده روحانی‌‌راد نخستین شهیده مدافع سلامت است. مدیر شهری فرون‌‌آباد گفت: فرون‌‌آباد شامل صنایع کوچک و بزرگ بوده به‌طوری‌که در بخشی از شهر مناطق مسکونی با آن عجین شده است و تداخل بافت مسکونی و مناطق صنعتی طی سال‌های گذشته موجب شده تا در مناطقی از شهر شاهد ایجاد مناطق مسکونی در میان کارگاه‌ها باشیم و این بر چالش‌‌های زندگی شهری افزوده است. وی افزود: نزدیکی به شهر تهران و اراضی و خدمات ارزان موجب سرازیر شدن جمعیت به سمت شهر فرون‌آباد شده و وجود سکونتگاه غیررسمی در کنار رشد نامتوازن سبب شده تا شهر فرون‌آباد همواره با رشد جمعیت مواجه شود، و شهر با مشکلات زیادی در حوزه مدیریت شهری به‌ویژه در بخش اعتبارات و اجرای برنامه‌های بازآفرینی شهری مواجه باشد.

وی با بیان اینکه اکنون دچار تفاوت‌های رفتاری و فرهنگی زیادی در شهر هستیم، از مدیران دستگاه‌های اجرایی درخواست کرد: نسبت به توسعه زیرساخت‌‌های فرهنگی، ‌‌اجتماعی و سایر امکانات در کنار مجموعه مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر اقدام کنند تا به تمهید بسترهای زندگی مدرن شهری بپردازیم. درویشی تصریح کرد: برای ساماندهی فضای تردد شهری و مسائل امنیتی عملیات حفاری و اجرای فیبر نوری طی ۴۰ روز و به طول ۷ کیلومتر با هزینه‌ای حدود ۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال به اتمام رسید تا ابزار و زیرساخت توسعه شبکه‌های ارتباطی فراهم شود. شهردار فرون‌‌آباد گفت: با هماهنگی‌‌های به عمل آمده، بعد از دوره ۴ ساله مجموعه مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر، این نوید را به شهروندان خواهیم داد که هیچ معبر خاکی در شهر وجود نخواهد داشت و حداکثر تلاشمان را به کار خواهیم گرفت تا مشکلات شهر مرتفع شود.

وی با بیان اینکه فرون‌آباد دارای ۳۰ هکتار بافت فرسوده است، افزود: بافت‌های فرسوده یکی از معضلات اصلی در مسائل شهرسازی و معماری است و تلاش شده تا با صفر کردن تعرفه عوارض در این مناطق، گام‌‌های اساسی برای نوسازی و بهسازی این بافت برداشته شود. وی یادآور شد: طبق وعده داده شده به شهروندان مبنی بر بهره‌‌برداری از بلوار ۳۵متری امام خمینی (ره) در سال ۱۴۰۱، افتتاح بلوار ۳۵ متری امام خمینی (ره) و میدان بسیج با اجرای عملیات خاکبرداری، آماده‌‌سازی و زیرسازی و جدول‌‌گذاری جهت هدایت آب‌‌های سطحی، جابه‌جایی تاسیسات و پست گاز، قیر‌پاشی، احداث میدان، اجرای فضای سبز، رنگ‌آمیزی جداول، خط‌کشی و نصب علائم ترافیکی و گاردریل، به طول یک کیلومتر و عرض ۳۵ متر در بازه زمانی ۲۱۱روزه با احتساب ایام تعطیلی و با هزینه ۱۰۰ میلیارد ریال صورت گرفت.