محمدعلی زاهدی، از برگزارکنندگان این رویداد استارت‌آپی و سرمایه‌گذاری در مورد فرآیند برگزاری آن می‌‌‌گوید: این رویداد از دو ماه پیش به‌‌‌صورت جدی شروع شد و ۵ برگزارکننده اقدام به ایجاد زیرساخت‌‌‌ها شامل طراحی‌‌‌ها، اعلام فراخوان غیررسمی به تیم‌‌‌های در دسترس کردند و فراخوان رسمی از ۲۰ دی‌‌‌ صورت گرفت و از ۵ بهمن تا ۲ اسفند، ۱۱۰ تیم ثبت‌‌‌نام کرده و مورد ارزیابی قرار گرفتند.

وی تصریح کرد: این رویداد در مرکز تخصصی نوآوری هوش مصنوعی در ساختمان شهرک علمی تحقیقاتی در اصفهان با همت ۵ برگزارکننده شامل صندوق پژوهش و فناوری استان اصفهان، شرکت سرمایه‌گذاری جسورانه هدهد، هاب اصفهان، خانه نوآوری اصفهان و مرکز رسانه و هنر کاما برگزار شد.

یکی دیگر از برگزارکنندگان رویداد گفت: سرمایه‌گذار و شتاب‌‌‌دهنده در این تیم از شهرهای اصفهان، تهران و خراسان شمالی در این رویداد حاضر شدند و حوزه‌‌‌های مختلفی نظیر حمل‌‌‌ونقل، هوش مصنوعی، تجارت الکترونیک، کودک و... در این رویداد حاضر بودند.

وی افزود: برگزاری این رویدادها با توجه به حضور هم‌‌‌زمان سرمایه‌گذاران، سرمایه‌‌‌پذیران و شرکت‌هایی که در این زمینه خدماتی را ارائه می‌کنند، همواره مثمر ثمر بوده و به رشد اکوسیستم کمک شایانی می‌کند.