طی سال جاری ۱۱۵ مورد جابه جایی در پست‌های مدیریتی و قضائی مصوب شده است

دنیای اقتصاد-کرمان: حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی در آئین تکریم و معارفه معاونین و سرپرستان مجتمع‌های قضائی دادگاه‌های شهرستان کرمان افزود: حتما جابه جایی های صورت گرفته، با فکر و توانایی های جدید، منشأ خدمات بسیار خوبی برای مردم خواهند بود.

وی ضمن تشکر از تلاش‌های انجام شده در دادگاه‌های بدوی، تجدید نظر و دادسراها عنوان کرد: قاطبه همکاران قضائی و اداری دستگاه قضائی استان کرمان، افرادی محترم، پرکار، پاک دست و امین هستند.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان،  به مسئولیت  سنگین کار قضاوت در بین مردم اشاره کرد و گفت: آفت قضاوت کردن، تبعیت کردن از هوای نفس است و باید به نحوی کار کنیم که وقتی به وجدان خود مراجعه می‌کنیم، ما را ملامت نکند.

حجت الاسلام حمیدی با اشاره به این نکته که همه اقتدار و مشروعیت نظام مقدس جمهوری اسلامی از ولایت، امامت و غدیر سرچشمه می‌گیرد، بیان کرد: ما که در دستگاه قضائی خدمت می‌کنیم مستقیماً از ولی فقیه اذن می‌گیریم.

رئیس کل دادگستری استان کرمان عنوان کرد: با وجود مشکلات و کمبود ها ما باید در انجام کار دقت کنیم و وقتی این مسئولیت‌ها را پذیرفته ایم باید آنچه در توان داریم را انجام دهیم.

رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب شهرستان کرمان گفت: در تاریخ ۱۱ تیر ماه شاهد تغییر مجموعاً ۱۶ مجموعه قضائی  در دادگاه‌های شهرستان کرمان بودیم.

 اکبر مختاری افزود: مجید رستمی، معاون سابق قضائی محاکم شهرستان کرمان که فردی اخلاق مدار، جانباز و از یادگاران دوران دفاع مقدس هستند؛ به عنوان معاون قضائی رئیس کل دادگستری استان منصوب شدند و آقای ایمان شهسواری، دادستان سابق رفسنجان به عنوان معاون قضائی محاکم شهرستان کرمان معرفی شدند.

وی گفت: علی میرزابیگی، سرپرست سابق دادگاه‌های جزایی کرمان که مدیری موفق و محبوب هستند نیز به سمت معاون قضائی رئیس کل دادگستری استان کرمان منصوب شده اند و احمد قربانی، رئیس دادگاه انقلاب کرمان که از قضات و مدیران موفق دادگستری محسوب می‌شوند و توانایی بسیار خوبی در رسیدگی به پرونده‌های امنیتی را دارند، به عنوان سرپرست محاکم کیفری دو معرفی می‌شوند.

رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب شهرستان کرمان عنوان کرد: هادی آقایی پور نیز به عنوان معاون قضائی رئیس کل دادگستری و سرپرست دادگاه انقلاب فعالیت خواهند داشت.

مختاری گفت: معرفی حمید حسنی نیا به عنوان دادستان بافت، احمدکافی به عنوان رئیس شعبه ۱۱۱ دادگاه‌های کیفری، داریوش جلالی به عنوان مستشار دادگاه تجدیدنظر، عارف طالقانی به عنوان معاون قضائی دادگاه‌های عمومی و انقلاب شهرستان کرمان، محمد رضایی به عنوان معاون سرپرست دادگاه خانواده، محمدنعیم احمدی به عنوان دادرس علی البدل دادگاه کیفری دو کرمان و مرتضی پوراحمد به عنوان رئیس شعبه سوم دادگاه انقلاب نیز انجام شده است. وی یادآور شد: خانم‌ها دهقانی و ابولی نیز از دادسرای کرمان به دادگاه خانواده رفته و به عنوان مشاور قضائی خانواده فعالیت خواهند کرد.