«تاتمس»: شرکت کارخانه‌های صنعتی و تولیدی اتمسفر، انعقاد قرارداد مهمش را در افشای اخیر خود در سامانه کدال شفاف‌سازی کرد. بر این اساس شرکت یادشده عنوان کرد که در جهت تامین ساخت و مونتاژ و تست و تحویل یک‌هزار تن داکت بخار به‌علاوه ۴۴تن مخزن با شرکت احداث و توسعه پروژه‌‌‌های ویژه مپنا توسعه۳ ‌قراردادی را در تاریخ ۲۴مرداد ۱۴۰۲ منعقد کرده است که ارزش این قرارداد بالغ بر ۱۰۳میلیارد تومان است. نحوه تسویه این قرارداد به صورت ۶۰درصد پیش‌پرداخت و مابقی آن ۳۰روز پس از وصول فاکتور و تحویل کالاست.

«دابور»: داروسازی ابوریحان از دریافت مجوز در جهت تغییر نرخ فروش محصولات خود خبر داد. شرکت «دابور» در متن افشای اخیر خود در سامانه کدال عنوان کرد: در راستای رعایت مفاد ماده ۱۳ دستورالعمل افشای اطلاعات به استحضار می‌رساند، نرخ فروش ۲۶قلم از محصولات این شرکت، به‌طور میانگین ۱۷‌درصد براساس مجوز سازمان غذا و دارو افزایش یافته است که این محصولات ۲۱‌درصد کل درآمد فروش سال مالی قبل را تشکیل می‌دهند.

«کسرا»: شرکت سرامیک‌های صنعتی اردکان از دریافت مجوز افزایش ۱۰درصدی نرخ فروش محصولات خود خبر داد. بر این اساس شرکت مذکور اعلام کرد نظر به افزایش بهای تمام‌شده تولید، افزایش متوسط نرخ فروش انواع محصولات به میزان ۲۰درصد مورد تصویب هیات‌مدیره این شرکت قرار گرفته است. بنابراین شرکت کسرا از این پس می‌‌‌تواند از تاریخ ۴شهریور ۱۴۰۲ تمامی محصولات خود را با افزایش ۲۰درصدی به فروش رساند.

«کزغال»: شرکت زغال‌سنگ پروده طبس از انعقاد قرارداد مهم در خصوص انجام خدمات مربوط به خرید تجهیزات لانگوال خبر داد. شرکت مذکور اعلام کرد که مورخ ۲۴تیر ۱۴۰۲ با شرکت مهندسی متال راین قراردادی به ارزش ۳۲میلیون و ۹۴۹هزار یورو را منعقد کرده است که ۳۰درصد آن به عنوان پیش‌پرداخت و الباقی براساس پارت تحویلی طبق قرارداد فی‌مابین به شرکت پرداخت خواهد شد.

«شجم»: شرکت صنایع پتروشیمی تخت جمشید از دریافت مجوز جهت تغییر نرخ گاز سوخت خبر داد. این شرکت در متن افشای خود در سامانه کدال اعلام کرد: پیرو آخرین صورتحساب گاز مصرفی واصله از شرکت ملی گاز ایران استان خوزستان، نرخ خرید گاز طبیعی از ابتدای تیرماه از مبلغ ۲هزار تومان به ازای هر مترمکعب به ۴هزار تومان افزایش یافته است که این افزایش صد درصدی در نرخ سوخت مصرفی باعث افزایش تقریبی ۲۱میلیارد تومانی در هزینه بهای تمام‌شده سه‌ماهه پایانی منتهی به سال مالی ۳۱شهریور ۱۴۰۲ خواهد شد.

«فسوژ»: شرکت سوژمیران در خصوص گزارش اخیر منتشرشده توسط پایگاه خبری وزارت صنعت، معدن و تجارت در مورد عوارض گمرک شفاف‌سازی کرد. بر این اساس شرکت یادشده در متن افشای خود اعلام کرد: به استناد ماده ۲ مکرر ۳ دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت‌های ثبت‌شده نزد سازمان به اطلاع می‌‌‌رساند پیرو گزارش منتشرشده در پایگاه خبری وزارت صنعت، معدن و تجارت و هیات دولت مبنی بر عوارض صادراتی روی صادرات به استحضار می‌رساند محصول تولیدی این شرکت (کنسانتره سرب سولفیدی) از ابتدای سال ۱۴۰۲ مشمول عوارض گمرکی با نرخ نیم‌درصد می‌شود.