«وبانک»: شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی در افشای اخیر خود از برگزاری یک‌مزایده در تاریخ ۲۷فروردین ۱۴۰۲ خبر داد. بر این اساس شرکت مذکور عنوان کرد که در نظر دارد نسبت به واگذاری ۹۹/ ۹۹درصد (تعداد ۹۹میلیون و ۹۹۹هزار و ۶۰۰سهم) تحت مالکیت خود در سهام شرکت نوآوران توسعه ملی (سهامی خاص) به‌صورت تمام‌نقد اقدام کند. لازم به ذکر است در صورت تحقق فروش، مراتب و آثار مالی مربوطه اطلاع‌رسانی خواهد شد. تاریخ برآوردشده برای مشخص شدن نتایج ۲۸فروردین ۱۴۰۲ است.

«های‌‌‌وب»: شرکت داده‌گستر عصر نوین از اخذ پروانه WTTx طی افشای گروه «ب» خبر داد. در متن افشای ذکرشده آمده است که این شرکت با موضوع تغییرات (ارتقا) در پروانه فعالیتFWA ، به استحضار می‌رساند که موفق به دریافت پروانه ارتقایافته انتقال داده مبتنی بر فناوری بی‌سیم (WTTx) در تمام استان‌‌‌های کشور به غیر از تهران و البرز شده است که امکان ارائه خدمات مبتنی بر فناوری نسل پنجم موبایل (G۵) و بالاتر و همچنین قابلیت ترابرد‌پذیری و تحرک‌پذیری به پروانه قبلی اضافه شده است که جزئیات تکمیلی در مورد اثرات آن بر طرح کسب‌وکار و جریان درآمدی پس از ابلاغ موافقت‌نامه پروانه مذکور به استحضار خواهد رسید. ضمنا این پروانه به‌منظور اخذ پروانه اصول حاکم بر صدور پروانه یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی (UNSP) موضوع مصوبه شماره ۳۲۳ مورخ ۱۰مرداد ۱۴۰۰ کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات که با سایر پروانه‌های شرکت تجمیع می‌شود، دریافت شده است.

«گشان»: سازمان بورس و اوراق بهادار طی افشای اخیر خود در سامانه کدال از تعلیق شرکت توسعه بین‌المللی صنعت گردشگری پدیده شاندیز با نماد «گشان» خبر داد. در متن افشا عنوان شده است: به استناد بند ۷ ماده ۱۳ مکرر ۲ دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات اوراق بهادار در فرابورس ایران، به اطلاع می‌‌‌رساند با توجه به نیاز به بررسی وضعیت شفافیت اطلاعاتی ناشر، نماد معاملاتی مذکور حداکثر تا تاریخ ۲۸فروردین ۱۴۰۲ تعلیق می‌شود.

«نوری»: شرکت پتروشیمی نوری در آخرین اطلاعیه خود از تعیین نرخ تسعیر دلار برای محاسبه نرخ خوراک اطلاع‌‌‌رسانی کرد. بر این اساس شرکت مذکور عنوان کرد که با عنایت به اعلام رئیس کل بانک‌مرکزی جمهوری اسلامی ایران، به استحضار سهامداران می‌‌‌رساند نرخ تسعیر دلار برای محاسبه نرخ خوراک پالایشگاه‌ها و پتروشیمی‌ها در سال ۱۴۰۲، برابر ۲۸هزار و ۵۰۰تومان است.