«فروسیل»: شرکت فروسیلیسیم خمین از بهره‌‌‌برداری از طرح‌‌‌ها و پروژه‌‌‌های خود در ۲۴فروردین ۱۴۰۲ خبر داد. این شرکت یک طرح توسعه ۱۸هزار تنی را در برنامه خود دارد که از تاریخ اول اردیبهشت ۱۴۰۰ شروع شده و به‌‌‌مدت دوسال به ‌‌‌طول انجامیده و در مجموع ۷۸۵میلیارد و ۷۰۳میلیون تومان بهای تمام‌شده طرح بوده است. این طرح موجب افزایش ۵/ ۱برابری ظرفیت تولید کارخانه و دستیابی به تولید ۳۰هزار تن فروسیلیسیم و ۱۰هزار تن میکروسیلیکا در سال و پیش‌بینی سود خالص ۳۱۵میلیارد تومانی در سال مالی آینده خواهد شد.

«افق»: فروشگاه‌‌‌های زنجیره‌‌‌ای افق کوروش در افشای اخیر خود از خرید سهم بیشتر از «کیمیاتک» خبر داد. بر این اساس شرکت مذکور در متن افشای خود عنوان کرد: شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش در تاریخ ۲۸آبان ۱۴۰۱ اقدام به تحصیل ۵‌درصد از سهام شرکت دارویی، آرایشی و بهداشتی آریان کیمیاتک (کیمیاتک) کرده که رویداد مذکور در همان تاریخ در قالب افشای اطلاعات بااهمیت در سامانه کدال نیز اطلاع‌رسانی شده است.

فروشگاه‌‌‌های زنجیره‌‌‌ای افق کوروش همچنین در ادامه در چند مرحله اقدام به خرید مجدد و افزایش میزان سهامداری خود در این شرکت کرد، به نحوی که در تاریخ ۲۲اسفند ۱۴۰۱ و در آخرین مرحله جمعا با تحصیل ۸۰۰میلیون سهم به ارزش ۸۱۸میلیارد و ۸۶۷میلیون تومان (بهای تمام‌شده هر سهم یک‌هزار و ۲۳تومان) به سهامداری ۲۰درصدی شرکت دارویی، آرایشی و بهداشتی آریان کیمیاتک (کیمیاتک) رسید.

«وپاسار»: بانک پاسارگاد در افشای اخیر خود در سامانه کدال از عدم‌حصول نتیجه از برگزاری مزایده خود خبر داد. بانک مذکور عنوان کرد که در مزایده اخیر قصد واگذاری شرکت گروه ارزش‌آفرینان پاسارگاد را در سال ۱۴۰۱ داشت که این مزایده در تاریخ ۹بهمن ۱۴۰۱ برگزار شد. مزایده واگذاری شرکت گروه ارزش‌آفرینان پاسارگاد در سال ۱۴۰۱ به دلیل نبود متقاضی میسر نشده و در تاریخ ۲۴اسفند ۱۴۰۱ عدم‌حصول نتیجه آن مشخص شده است. اما فروش سهام شرکت مزبور در دستور کار هیات‌مدیره قرار دارد که اطلاعات تکمیلی و شرایط فروش پس از طی مراحل داخلی و اخذ مصوبات مربوطه متعاقبا از طریق سامانه کدال به اطلاع سهامداران خواهد رسید.