«ساینا»: صنایع بهداشتی ساینا، با توجه به مصوبه مورخ ۳آبان ۱۴۰۰هیات‌مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار، در خصوص افشای علل تغییر سود یا زیان، مهم‌ترین دلایل افزایش سود عملیاتی خود مطابق با آخرین اطلاعات و صورت‌های مالی سال منتهی به ۳۰آذر ۱۴۰۱ نسبت به دوره مشابه سال قبل موارد زیر را به اطلاع ‌‌‌رساند:

- کاهش هزینه حق لیسانس و هزینه حمل محصولات با توجه به میزان فروش محصولات؛

- کاهش هزینه تبلیغات طی دوره مالی مذکور؛

- افزایش نرخ محصولات طبق مصوبه سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان.

«ثامید»: شرکت توسعه و عمران امید نتایج برگزاری مزایده فروش واحدهای مسکونی پروژه رنجبریان را روی سامانه کدال بارگذاری کرد. با توجه به جلسه بازگشایی پاکات، ۱۵واحد مسکونی به متقاضیان واجد شرایط به قیمت ۱۶۷میلیارد تومان واگذار شد و از آنجا که مبلغ بهای تمام‌شده واحدهای مذکور ۱۶میلیارد و ۲۰۰میلیون تومان بوده است، ۱۵۱میلیارد تومان سود شناسایی شد که ۳۰درصد مبلغ مورد توافق، به صورت نقدی، ۱۰‌درصد در زمان تحویل و ۶۰درصد این مبلغ به صورت اقساط۲۷ماهه تسویه خواهد شد.

«ثبهساز»: شرکت بهساز کاشانه تهران، نتایج حاصل از برگزاری مناقصه مشارکت در ساخت پروژه مروارید را بارگذاری کرد. با توجه به بازگشایی انجام‌شده در تاریخ ۲۹ آبان ۱۴۰۱ براساس نتایج به دست آمده شریک انتخاب شد. میزان سرمایه آورده شرکت برای پروژه مروارید هزار و ۱۸۵میلیارد تومان و میزان سرمایه آورده شریک ۶۰۰میلیارد تومان است. در مجموع میزان کل سرمایه‌گذاری ‌هزار و ۷۸۵میلیارد تومان است. با توجه به نوع مزایده که مشارکت درساخت است، پس از اتمام پروژه و فروش آن بهای تمام‌شده و درآمد حاصل از فروش و میزان سود حاصل از فروش مشخص خواهد شد.

«خساپا»: شرکت سایپا از تمدید زمان مزایده فروش سهام شرکت خودروسازی بنیان توسعه صنعت پارس خبر داد. تاریخ برگزاری این مزایده، ۲۰اسفند ۱۴۰۱ خواهد بود.

«بموتو»: شرکت موتوژن اعلام کرد مجوز افزایش نرخ برخی از محصولات خود را دریافت کرده است. این افزایش نرخ شامل الکتروموتورهای صنعتی‌شده است که نرخ این محصولات از ۵میلیون و ۱۰۰هزار تومان به ۶میلیون و ۱۰۰هزار تومان  و به طور متوسط ۱۸درصد افزایش یافته است.

«پخش»: شرکت پخش البرز، اعلام کرد با توجه به مجوز افزایش سرمایه شرکت مورخ ۱۹دی ۱۴۰۱ براساس تصمیمات مجمع عمومی فوق‌العاده مورخ ۸بهمن ۱۴۰۱ افزایش سرمایه شرکت از مبلغ ۱۴۰میلیارد تومان به ۲۴۰میلیارد تومان از محل سود انباشته در تاریخ ۲اسفند ۱۴۰۱ در مرجع ثبت شرکت‌ها به ثبت رسیده است.

«دسینا»: لابراتوارهای سینادارو، نتایج حاصل از برگزاری مناقصه آسفالت‌کاری و بسترسازی بخشی از محوطه انبار را روی سامانه کدال بارگذاری کرد. تاریخ برگزاری این مناقصه، ۲۳بهمن۱۴۰۱ بود که «دسینا» اعلام کرد شرکت آینده تراز آوند به‌عنوان برنده مزایده برگزیده شده است. مبلغ مورد توافق نیز یک‌میلیارد و ۴۰۰میلیون تومان است.