«میهن»: بیمه میهن از برگزاری مزایده در تاریخ ۱۳اسفند ۱۴۰۱ خبر داد. بیمه مذکور عنوان کرد که در نظر دارد برای مولدسازی دارایی‌‌‌ها، تعدادی از املاک مازاد خود را از طریق مزایده عمومی و به‌‌‌صورت نقدی واگذار کند. بنابراین متقاضیان می‌‌‌توانند برای اخذ اسناد مزایده از دوم تا دهم اسفند ۱۴۰۱ به محل این شرکت در تهران، خیابان شهید خالد اسلامبولی مراجعه کنند. متقاضیان باید مبلغ ۱۰۰هزارتومان را در وجه شرکت بیمه میهن بابت دریافت اسناد مزایده واریز کنند.

«وساخت»: سرمایه‌گذاری ساختمان ایران اعلام کرد که شرکت سرمایه‌گذاری صنایع پتروشیمی با خرید بلوکی تعداد ۸۶۲میلیون و ۶۴۷هزار و ۹۶۲سهم از طریق مزایده که معادل ۹۷/ ۱۳درصد از سرمایه‌گذاری ساختمان ایران می‌شود، سهامدار عمده شرکت مذکور شده است.

«چکارن»: شرکت کارتن ‌ایران از خرید دو دستگاه ماشین‌آلات از طریق برگزاری مناقصه خبر داد. این شرکت عنوان کرد که در نظر دارد نسبت به خرید دودستگاه ماشین‌آلات شامل یک‌دستگاه دایکات‌اترنا و یک دستگاه ماشین چاپ جامبو اقدام کند. به همین منظور سه‌مرحله آگهی در روزنامه کثیرالانتشار منتشر شد و از طریق سامانه کدال به اطلاع عموم رسید. در نهایت پس از برگزاری مناقصه و بررسی مدارک ارائه‌شده در تاریخ ۲اسفند ۱۴۰۱ شرکت گرین‌فیلد برنده مناقصه اعلام شد. مبلغ مورد توافق ۹۳میلیارد و ۱۰۴میلیون تومان است که طی دوفقره چک تضمین شرکت گرین‌فیلد پرداخت می‌شود. از مبلغ مذکور ۶۷۸هزار و ۷۰۰یورو بابت ماشین دایکات‌اترنا و یک‌میلیون و ۷۷هزار یورو بابت ماشین چاپ جامبو است.

«غدانه»: شرکت کارخانه‌های پنبه و دانه‌‌‌های روغنی خراسان اعلام کرد به استناد مصوبه هیات‌مدیره در تاریخ اول اسفند ۱۴۰۱، هیات‌مدیره در نظر دارد با هدف اصلاح ساختار مالی و جلوگیری از خروج وجه نقد به‌‌‌منظور تامین سرمایه در گردش و بهره‌‌‌مندی از معافیت مالیاتی مقرر در بند «ف» تبصره «۲» قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور مصوب مجلس شورای اسلامی، سرمایه شرکت را از ۵۴میلیارد تومان به مبلغ ۲۰۰میلیارد تومان از محل سود انباشته افزایش دهد. در این میان افزایش سرمایه یادشده منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار است که در صورت تحقق هزینه مالیات بر درآمد عملکرد سال مالی منتهی به ۳۰آذر ۱۴۰۱ این شرکت به‌‌‌میزان ۲۷میلیارد و ۷۴۰میلیون تومان کاهش می‌یابد و سود خالص این شرکت در سال مالی منتهی به ۳۰آذر ۱۴۰۱ به میزان مبلغ فوق‌‌‌الذکر افزایش خواهد یافت.