به گزارش روابط‌عمومی تامین سرمایه لوتوس‌پارسیان، این صندوق با عبور از قیمت ۵‌هزار تومان موفق شده است بیش از ۴۰۰‌درصد بازدهی از ابتدای تاسیس تاکنون نصیب سرمایه‌گذاران خود کند.

صندوق اعتمادآفرین پارسیان که با نماد «اعتماد» در فرابورس ایران معامله می‌شود، پیش‌بینی سود سرمایه‌گذاران تا پایان سال‌جاری را ۲۴/۳۶‌درصد موثر سالانه اعلام کرده که معادل ۲۲‌درصد سود بانکی است. این درحالی است که پیش‌بینی سود برای سرمایه‌گذارانی که در بازه چهارماه منتهی به پایان سال اقدام به سرمایه‌گذاری و نگه‌داشت واحدهای سرمایه‌گذاری خود کنند، برابر ۲۵‌درصد بازده موثر، معادل ۲۲/۵‌درصد سود بانکی، اعلام شده است.

«اعتماد» از معدود گزینه‌‌‌های سرمایه‌گذاری در بازار سهام است که همیشه سبزپوش و سودآور است. این صندوق باتوجه به ماهیت پرتفوی خود که از نوع درآمد ثابت است، می‌‌‌تواند سودآوری باثبات و مداومی را برای سرمایه‌گذاران خود رقم بزند، این درحالی است که عدم‌تقسیم سود دوره‌‌‌ای در این صندوق موجب می‌شود در واقع سود به دست آمده در صندوق به نوعی سرمایه‌گذاری مجدد شده و سرمایه‌گذار از سود خود نیز سود کسب کند و این عامل به افزایش ‌درصد بازدهی در این صندوق در مقایسه با سایر انواع صندوق‌های با درآمد ثابت منجر می‌شود. صندوق اعتمادآفرین پارسیان، علاوه بر بازدهی مطلوب با ریسک بسیار پایین سرمایه‌گذاری، نقدشوندگی بسیار بالایی دارد. نقدشوندگی صندوق اعتماد به دلیل وجود رکن بازارگردان، اطمینان خاطری به سرمایه‌گذار می‌دهد که با خیال آسوده در این نماد سرمایه‌گذاری کند؛ چراکه هر زمان به سرمایه خود نیاز داشته باشد، می‌‌‌تواند در کوتاه‌‌‌ترین زمان سرمایه خود را نقد کند.تامین سرمایه لوتوس‌پارسیان که مدیر صندوق اعتمادآفرین پارسیان است، به‌عنوان بازارگردان صندوق نیز بر نقدشوندگی این صندوق تعهد دارد. توان بازخرید روزانه بازارگردان در صندوق اعتماد تحت هر شرایطی و حتی در مبالغ بالا از جمله نکات حائز اهمیت در عملکرد این صندوق است که نقدشوندگی بالایی برای سرمایه‌گذاران ایجاد کرده و در کنار بازدهی مطلوب و بدون ریسک، باعث افزایش جذابیت سرمایه‌گذاری شده است.