«صبا»: سرمایه‌گذاری صباتامین از انتشار اوراق بدهی، در تاریخ ۰۹/ ۰۸/ ۱۴۰۱ با مبلغ مصوب ۲‌هزار میلیارد تومان، شامل انتشار اوراق اجاره توسط نهاد واسط و اجاره به شرط تملیک آن به بانی‌ خبر داد.

«کابگن»: شرکت تولیدی و صنعتی آبگینه، در نظر دارد ملک مازاد بر نیاز خود واقع در قزوین را از طریق مزایده عمومی واگذار کند. تاریخ برگزاری مزایده ۲۸/ ۰۸/ ۱۴۰۱ است.

«دعبید»: داروسازی دکتر عبیدی از دریافت مجوز تغییر بیش از ۱۰‌درصدی در نرخ فروش محصولات خود خبر داد. تاریخ دریافت مجوز، ۲۴/ ۰۸/ ۱۴۰۱ بوده و ۳۲قلم از محصولات شرکت، مشمول افزایش نرخ شده‌اند. نرخ این محصولات به صورت میانگین از ۲۲‌هزار و ۲۰۰تومان به ۳۴‌هزار و ۴۰۰تومان نزدیک به ۵۴‌درصد افزایش یافته است.

«حشکوه»: شرکت دلیجان طلایی شکوه فارس اعلام کرد از تاریخ گزارشگری قبلی تا مقطع فعلی تغییر بااهمیتی در وضعیت مالی یا عملکرد شرکت رخ نداده است. بنابراین به نظر می‌رسد نوسان قیمت سهام شرکت طی روزهای معاملاتی اخیر ناشی از شرایط عرضه و تقاضا بوده است.

«وبرق»: شرکت سرمایه‌گذاری کارکنان صنعت برق در منطقه زنجان و قزوین، از عدم‌حصول نتیجه از برگزاری مزایده فروش ملک واقع در زنجان خبر داد. قیمت پایه این ملک، ۱۲۱میلیارد تومان ارزیابی شده است.

«دیران»: نرخ فروش برخی از محصولات شرکت ایران‌دارو، به جهت پوشش هزینه‌های ناشی از افزایش قیمت مواد اولیه و براساس مجوزهای سازمان غذا و دارو افزایش یافته است.