وسدید

شرکت گروه صنعتی سدید اعلام کرد که در یکی از شرکت‌های فرعی خود به نام پتکو قراردادی را با یک شرکت خارجی منعقد کرده که هنوز نام آن مشخص نشده است. شرکت تولید پمپ‌های بزرگ و توربین آبی (سهامی خاص) با مالکیت ۹۵درصدی متعلق به گروه صنعتی سدید است. این هلدینگ بیان کرد که قرارداد ذکرشده به مبلغ بیش از ۳میلیون و ۴۶۴‌هزار یورو باعث افزایش سود‌آوری شرکت مذکور خواهد شد و در صورت تقسیم سود، به شناسایی درآمد در شرکت اصلی و به تبع آن تاثیر مثبت بر کاهش زیان تلفیقی گروه صنتعی سدید منجر خواهد شد.

کلوند

شرکت کاشی و سرامیک الوند در گزارش ماهانه منتهی به شهریور به فروش‌های داخلی و صادراتی خود اشاره کرد. با نگاهی به درآمد‌های حاصل‌ از فروش محصولات این شرکت، رشد مبلغ فروش به چشم می‌خورد. شرکت ذکرشده در ۶ماه اول سال ۱۴۰۱ نسبت به ۶‌ماه اول سال گذشته رشد فروش ۶۰درصدی را به ثبت رسانده است. این شرکت رشدی در میزان فروش داخلی نداشته؛ اما در فروش‌های صادراتی آن رشد ۱۲۵درصدی نسبت به سال گذشته دیده می‌شود.  «کلوند» نسبت به سال گذشته مانند اکثر شرکت‌های دیگر توانسته است از افزایش نرخ محصولات نیز سود خوبی را نصیب خود کند، به طوری که در محصولاتی مانند کاشی دیواری یا کاشی کف، رشد نرخی معادل ۴۰‌درصد را تجربه کرده است.

چفیبر

شرکت تولید فیبر ایران طی افشای بااهمیتی از توقف خط تولید ام‌دی‌اف روکش ملامینه کارخانه خبر داد که تاثیر این رویداد بر کل درآمد فروش شرکت ۴‌درصد بوده است. در ادامه این شرکت بیان کرد که دلیل این توقف ناشی از عدم‌تامین مواد اولیه موردنیاز برای  تولید‌ ام‌دی‌اف بوده که باعث شده است این شرکت نتواند محصول را به‌موقع تولید کند. شرکت ذکرشده مواد اولیه تولید ام‌دی‌اف را از بورس‌کالا تامین می‌کند و دلیل تامین نشدن مواد اولیه، عرضه نشدن آن از سوی شرکت فتا در بورس‌کالا بوده است.