«ارفع»: شرکت آهن و فولاد ارفع، از نقل و انتقال دارایی‌های ثابت شرکت خبر داد. این شرکت قصد دارد شش دانگ یک ساختمان اداری به ارزش دفتری ۳۱۰میلیارد تومان را خریداری کند. ارزش دفتری این دارایی نسبت به کل دارایی شرکت، حدود ۱۴/ ۳درصد و هدف از خرید این ساختمان استقرار پرسنل دفتر تهران است و بر روند عملیاتی شرکت تاثیری ندارد.

«خصدرا»: شرکت صنعتی دریایی ایران اعلام کرد: شرکت محل فعالیت خود را به منطقه ۲۲تهران و ساختمان استیجاری یاس تغییر مکان داده است. همچنین آخرین وضعیت پرونده‌های حقوقی شرکت در صورت های مالی حسابرسی‌شده منتهی به ۲۹اسفند۱۴۰۰ به‌صورت کامل افشا شده و تاکنون تغییراتی نداشته است. شرکت درخصوص صورت‌های مالی حسابرسی‌شده سال منتهی به ۲۹/ ۱۲/ ۱۴۰۰، نیز توضیحاتی را منتشر کرد. کل قرارداد پروژه رشادت مبلغ ۲۰۵میلیون یورو بوده که با نرخی بین ۱۴۰۰ تا ۱۵۰۰تومان تسعیر شده، معادل ریالی آن ۱۷۸میلیارد تومان است. بابت این پروژه پکیج‌های مختلفی به کارفرما ارائه شده و در مرحله بررسی توسط کارفرما قرار دارد. مطالبات بخشی از کارفرمایان از طریق مراجع حقوقی در دست پیگیری بوده و به محض دریافت حکم قضایی افشا می‌شود. درخصوص اقلام بدهی‌های سنواتی پکیج بهای تمام‌شده ارائه‌شده شرکت صدرا توسط کارفرما در حال بررسی است. شرکت صدرا مدعی است این بدهی راکد بهای تمام‌شده پروژه‌ها بوده که این اقدامات و کارها توسط شرکت پروژه‌ها صورت گرفته است.

«حپترو»: شرکت مهندسی حمل‌ونقل پتروشیمی اعلام کرد: شرکت مهندسی حمل‌ونقل پتروشیمی دارنده ۱۶درصد سهام شرکت پایانه‌ها و مخازن پتروشیمی و سال مالی شرکت مذکور ۲۹/ ۱۲/ ۱۴۰۰، است. به‌موجب صورت جلسه مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پایانه‌ها و مخازن پتروشیمی شرکت مذکور از محل سود قابل تقسیم مبلغ ۴۰میلیارد تومان و به ازای هر سهم ۱۴۸تومان سود بین سهامداران تقسیم کرده که سهم این شرکت مبلغ ۶میلیارد و ۳۰۰میلیون تومان و معادل ۱۶درصد است که این سود با توجه به تهیه و تصویب صورت‌های مالی سال منتهی به ۲۹/ ۱۲/ ۱۴۰۰ این شرکت در تاریخ ۲۱/ ۰۴/ ۱۴۰۰ در سال مالی منتهی به ۲۹/ ۱۲/ ۱۴۰۱ و بر اساس استانداردهای موجود تحت عنوان درآمد سرمایه‌گذاری ثبت خواهد شد.

«کقزوی»: کوره شماره یک مشجر کارخانه قدیم شرکت شیشه قزوین در تاریخ۲۴/ ۰۵/ ۱۴۰۱، به‌دلیل کهولت سن تولید، متوقف شده است. این کوره حدود ۱۰درصد از کل فروش سال۱۴۰۰ را شامل می‌شود. کارشناسان و مهندسان کارخانه در حال بررسی مشکل مذکور هستند که چه راهکارهایی باید در جهت تولید این کوره به‌کار بندند.