در ادامه شرکت، جدول تحلیل حساسیت سود (زیان) به‌ازای هر سهم را به شرح ذیل ارائه کرد:

8

بر این اساس، شرکت اعلام کرده است که پیش‌بینی مزبور بر مبنای برآوردها و مفروضات اصلی ذیل و نیز سایر شرایط شرکت تهیه شده و هیچ قطعیتی مبنی بر وقوع آن وجود ندارد و نتایج واقعی احتمالا متفاوت از پیش‌بینی خواهد بود. بنابراین در صورت رخداد تغییرات غیر‌قابل پیش‌بینی و اساسی، تفاوت‌‌‌های حاصل می‌‌‌تواند بااهمیت باشد که در صورت وقوع توسط شرکت به اطلاع سهامداران و سایر استفاده‌کنندگان اطلاعات خواهد رسید. مفروضات تحلیل به شرح ذیل اعلام شده است:

- نرخ برابری ارز (یورو) معادل 300‌هزار ریال در نظر گرفته شده است

- هزینه‌‌‌های انرژی بر حسب نرخ‌های رسمی انرژی برای سال‌جاری و میزان مصرف انرژی بر اساس پیش‌بینی تولید (5/ 12‌هزار تن) محاسبه شده است.

- هزینه‌‌‌های حقوق و دستمزد براساس ضریب افزایش حقوق سال 1401 نسبت به سال 1400 پیش‌بینی شده است.

- نرخ تورم سال 1401 نسبت به سال 1400، حدود 40 تا 45‌ درصد محاسبه شده است.

- میزان موجودی‌‌‌های مواد اولیه و محصول در پایان سال 1401، حدودا به میزان موجودی‌‌‌های پایان سال 1400 در نظر گرفته شده است.

- کل تولید و فروش محصول در سال 1400 به اندازه ظرفیت عملی شرکت (5/ 12‌هزار تن) در نظر گرفته شده است. ماهیت تولید و فروش محصولات شرکت به‌‌‌صورت سفارشی و فرآیند تولید و تحویل محصولات به‌صورت بلندمدت بوده و بیش از 90‌درصد از فروش محصولات شرکت مربوط به فروش داخلی بوده و با توجه به اینکه در زمان انعقاد قرارداد معمولا 50‌درصد از قرارداد به عنوان پیش دریافت اخذ و صرف خرید مواد اولیه می‌شود، بنابراین نوسان نرخ ارز تاثیر بااهمیتی در سود هرسهم شرکت نخواهد داشت.