«مادیرا»: شرکت صنایع مادیران در خصوص صورت‌های مالی سالانه‌‌‌ تلفیقی منتهی به ۲۹/ ۱۲/ ۱۴۰۰ اعلام کرد، مطابق اطلاعیه افشای اطلاعات بااهمیت نقل و انتقالات دارایی‌‌‌های ثابت شرکت منتشرشده در سامانه کدال، بخش عمده‌‌‌ای از دارایی‌‌‌های شرکت اصلی به شرکت‌های زیرمجموعه منتقل شده است.

«غبشهر»: شرکت صنعتی بهشهر پیرو اطلاعیه تحصیل ۴۹درصد سهام شرکت محصولات دریایی طعم‌‌‌آفرین‌صبا (سهامی خاص) اعلام کرد نسبت مبلغ سرمایه‌گذاری به کل دارایی‌‌‌ها و فروش سال قبل شرکت صنعتی بهشهر (سهامی‌عام) ۶/ ۰‌درصد است.

«خکاوه»: شرکت سایپا دیزل در خصوص شایعات طرح‌شده در فضای مجازی مبنی بر دریافت قطعات از شرکت اعلام کرد که موضوع اعلام‌شده برای شرکت اصلی موضوعیت نداشته و فاقد اعتبار است. لازم به ذکر است که شرکت فرعی (خدمات فنی رنا) مطابق سال‌های گذشته از محل ارائه خدمات به محصولات ولوو دارای مطالبات از شرکت خارجی بوده که طبیعتا در صورت رفع تحریم‌‌‌ها و امکان‌‌‌پذیر شدن مراودات مالی، اقدامات لازم براساس ضوابط مربوطه معمول خواهد شد.

«ونیکی»: در جلسه برگزارشده هیات‌مدیره شرکت سرمایه‌گذاری ملی ایران موارد ذیل مطرح شد و مورد بررسی و اتخاذ تصمیم قرار گرفت: گزارش ارزیابی مجدد شرکت «لبنیات پاک» ارائه و هیات‌مدیره با فروش سهام شرکت مذکور به صورت بلوکی و از طریق انتشار آگهی مزایده از طریق سازمان بورس اوراق بهادار موافقت کرد و مقرر شد آگهی عرضه سهام علاوه بر انتشار در سامانه کدال از طریق دو روزنامه کثیرالانتشار نیز صورت پذیرد.

«وآرین»: شرکت توسعه اقتصادی آرین در خصوص اطلاعات و صورت‌های مالی منتشرشده موارد زیر را اعلام کرد:

- کاهش سود عملیاتی دوره مالی ۱۲ماهه منتهی به ۲۹/ ۱۲/ ۱۴۰۰ نسبت به دوره مشابه سال قبل ناشی از کاهش سود فروش سهام، متاثر از شرایط نامناسب و عمومی حاکم بر بازار سرمایه و آثار و تبعات آن بوده است.

 - تسهیلات اخذشده در سال ۱۴۰۰ به مبلغ ۵۰۰میلیارد ریال بابت خریداری ۵/ ۲دانگ از دو قطعه زمین واقع در شهرستان رامسر توسط شرکت «فراز ابنیه آرین» تامین نقدینگی لازم برای ایفای تعهدات گروه از جمله پرداخت سود سهام و سرمایه‌گذاری در پرتفوی سهام اخذ شده است.

- پیرو مذاکرات انجام‌شده با کارشناس فرابورس، اطلاعیه مربوط به صورت‌های مالی حسابرسی‌نشده منتهی به ۲۹/ ۱۲/ ۱۴۰۰ اصلاح و اطلاعات صورت‌های مالی جداگانه در فرم‌‌‌های کدال درج شده است.