«فگستر»:  شرکت گسترش صنایع روی ایرانیان طی اطلاعیه‌‌ای تحت عنوان «شفاف‌‌سازی درباره شایعه، خبر یا گزارش منتشر شده» درباره اعمال تعرفه بر صادرات محصولات شمش روی خود اعلام کرد که طبق بخشنامه اصلاحی مورخ ۲۱/ ۰۲/ ۱۴۰۱ این شرکت معاف از پرداخت عوارض صادراتی است.

«زسپاها»:  شرکت کشت و صنعت مجتمع امداد سپاهان گلدشت طی دو اطلاعیه از افزایش نرخ مواد اولیه و نرخ فروش محصولات خود خبر داد. در اطلاعیه اول شرکت اعلام کرد عطف به نامه اتحادیه واردکنندگان نهاده‌های دام و طیور در راستای همراهی با تصمیمات اخیر دولت درباره اصلاح سیاست‌های ارزی، قیمت‌‌های مصوب جدید از سوی مراجع ذی‌صلاح به شرح ذیل ابلاغ شد:

   هر کیلوگرم جو دامی در مبادی ورودی ۱۲۰۰۰۰ ریال

   هر کیلوگرم ذرت دامی در مبادی ورودی ۱۲۰۰۰۰ ریال

   هر کیلوگرم کنجاله سویا در مبادی ورودی ۱۷۰۰۰۰ ریال

همچنین در اطلاعیه دیگر اعلام کرد که پیرو سخنان ریاست‌جمهوری و در اجرای طرح مردمی‌‌سازی و تودیه عادلانه یارانه‌ها و برابر با نامه وزارت صنعت، معدن و تجارت قیمت هر کیلو شیر خام درب دامداری (با ۲/ ۳درصد چربی و بار میکروبی زیر ۱۰۰هزار) به مبلغ ۱۲۰هزار ریال تصویب شد و به ازای هر ۱/ ۰ درصد افزایش یا کاهش درصد چربی مبلغ ۱۵۰۰ریال متناسب با افزایش یا کاهش درصد چربی به قیمت مصوب شیرخام اضافه یا کسر خواهد شد. ضمنا قیمت سایر محصولات لبنی این شرکت نیز بر اساس افزایش نرخ شیر خام به تناسب اضافه شد.    

«تنوین»: شرکت تامین سرمایه نوین از پذیرش تعهدات جدید (خرید سهام شرکت داروسازی دانا در عرضه اولیه) خبر داد. بر این اساس شرکت متعهد به خرید سهام شرکت داروسازی دانا در عرضه اولیه تا سقف ۶۰ میلیون سهم (معادل ۵۰ درصد از سهام قابل عرضه در عرضه اولیه) شده است. لازم به ذکر است که تعهد خرید سهام «ددانا» یک ساله با سررسید ۲۵/ ۰۲/ ۱۴۰۲ و درآمد تعهد مذکور معادل ۳۰۰میلیون تومان است که همزمان با تعهد ثبت می‌شود.

«ثشاهد»: شرکت شاهد اعلام کرد پیرو مزایده برگزار شده در مورخ ۲۱/ ۰۲/ ۱۴۰۱ درباره فروش ۷۰ قطعه از اراضی شهرک ناز، اسناد و شرایط مزایده طبق ابلاغیه مندرج در بازه زمانی معین شده دراختیار متقاضیان قرار گرفت. چهار فقره پیشنهاد دریافت شد و با رعایت قوانین و مقررات و تشریفات قانونی پاکات در کمیسیون معاملات شرکت در تاریخ ۲۱/ ۰۲/ ۱۴۰۱ بازگشایی و آقای علیرضا فقیهی‌کاشانی با بالاترین قیمت به مبلغ ۳۰۲ میلیارد تومان به عنوان برنده مزایده اعلام شد.