غصینو: شرکت صنعتی مینو روز گذشته در اطلاعیه‌‌‌ای از بهره‌‌‌برداری‌‌‌ جدید این شرکت خبر داد و اعلام کرد که از یکی از دو خط جدید بیسکویت این شرکت با بهای تمام‌شده ۶۲۸میلیارد و ۵۶۲میلیون ریال بهره‌‌‌برداری شد. «غصینو» همچنین اعلام کرد که خط بیسکویت بهره‌برداری‌شده به منظور جایگزینی با یکی از خطوط قدیمی کارگاه بیسکویت خریداری شده است.  از آنجا که خط مزبور از تکنولوژی جدیدتری برخوردار است، ظرفیت تولید روزانه آن نسبت به خط قبلی از ۵۵تن به ۶۰تن افزایش می‌یابد. شرکت صنعتی مینو در اطلاعیه‌‌‌ دیگری افشا کرد که شرکت صنایع چاپ و بسته‌‌‌بندی تندیس مینو که ۷۳‌درصد از سهام آن متعلق به شرکت سهامی عام صنعتی مینو است، در روز سه‌شنبه مورخ ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ افتتاح شده و بهره‌برداری از آن آغاز می‌شود.

قطران: شرکت پالایش قطران زغال‌سنگ در اطلاعیه‌‌‌ای از دریافت مجوز تغییر بیش از ۱۰‌درصد در نرخ فروش محصولات یا ارائه خدمات خبر داد. به این ترتیب مقرر شده است تا نرخ روغن سنگین، پیچ مایع، گرانوله و پکیج پوششی این شرکت از ۱۷‌هزار و ۶۵۰تومان به ۲۰‌هزار و ۶۰۰تومان افزایش یابد. قطران در این اطلاعیه اعلام کرد که طی جلسه مورخ ۲۷فروردین ۱۴۰۱ و مطالعات صورت‌گرفته در بازار و بررسی شرایط حاکم بر آن، در جهت حفظ بازار داخلی و حاشیه سود شرکت، قیمت پایه فروش روغن سنگین، پیچ مایع و گرانوله و پکیج پوششی در فروردین‌ماه سال ۱۴۰۱ توسط اعضای کمیسیون فروش محصولات داخلی پیشنهاد و تایید شد.

کاسپین: شرکت داروسازی کاسپین تامین نیز روز گذشته با انتشار اطلاعات بااهمیتی اعلام کرد که عملیات اجرایی پروژه‌‌‌های ۵خط آمپول و پریفیلد منطبق بر اصول GMP با هزینه‌‌‌ای بالغ بر ۱۱۰۰میلیارد ریال به شرخ ذیل خاتمه یافته و به مرحله بهره‌‌‌برداری رسیده است. «کاسپین» اعلام کرد که سایت تولید قبلی شرکت فاقد استاندارد GMP بود، از این رو با توجه به الزامات سازمان غذا و دارو امکان اخذ پروانه تولید محصولات جدید برای شرکت مقدور نبود و با اتمام پروژه این مورد رفع شد.