«بساما»: بیمه سامان در اسفندماه ۱۴۰۰، مبلغ ۴۰۹میلیارد تومان از محل فروش بیمه‌نامه درآمد و همچنین مبلغ ۱۴۲میلیارد تومان به عنوان خسارت پرداختنی داشته است. این شرکت در این دوره تراز مثبت ۲۶۷میلیارد تومان (۷۳/ ۱۸۷درصد) را ثبت کرد که نسبت به ماه قبل ۵۶/ ۸۱درصد افزایش و نسبت به میانگین ماه‌های قبل ۳۴/ ۸۰درصد افزایش داشت. همچنین این رقم نسبت به دوره مشابه سال قبل ۹/ ۱۰۹درصد افزایش تراز داشت.

بیمه سامان از ابتدای سال مالی تا پایان اسفند مبلغ ۲۹۳۳میلیارد تومان از محل فروش بیمه‌نامه درآمد و همچنین مبلغ ۱۰۳۶میلیارد تومان خسارت پرداختنی داشت. به این ترتیب شرکت از ابتدای سال مالی تا پایان اسفندماه ۱۴۰۰ تراز مثبت ۱۸۹۷میلیارد تومان (۱۸۳درصد) را ثبت کرد که نسبت به مدت مشابه سال ۹۹، ۵/ ۸۷درصد افزایش یافته است.

«دانا»: بیمه دانا در اسفندماه ۱۴۰۰، مبلغ ۹۵۱میلیارد تومان از محل فروش بیمه‌نامه درآمد و همچنین مبلغ ۱۷۰۴میلیارد تومان خسارت پرداختنی داشت. شرکت در این دوره تراز منفی ۸/ ۷۵۳میلیارد تومان (منفی ۴۴درصد) را ثبت کرد. همچنین شرکت نسبت به دوره یک‌ماه مشابه سال ۹۹، ۲۷۱درصد کاهش تراز داشت. از ابتدای سال مالی تا تاریخ ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۰ بیمه دانا مبلغ  ۷/ ۸۶۶۸میلیارد تومان از محل فروش بیمه‌نامه درآمد و همچنین مبلغ ۶۶۲۷میلیارد تومان خسارت پرداختنی داشت.

شرکت از ابتدای سال مالی تا پایان اسفندماه ۱۴۰۰ تراز مثبت ۲/ ۲۰۱۴میلیارد تومان (۸/ ۳۰درصد) را ثبت کرد که این رقم نسبت به مدت مشابه سال ۹۹، ۹۶/ ۱۹درصد کاهش یافت. در گزارش این شرکت آمده است: با توجه به افزایش نرخ دیات در سال ۱۴۰۱ و به دلیل کاهش اثرات افزایش نرخ مذکور و جلوگیری از انباشت خسارت، تسریع در بررسی پرونده‌ها و پرداخت حداکثری خسارت‌ها به‌ویژه دیات با استفاده از ظرفیت‌های قانونی از طریق واریز به حساب ذی‌نفعان، صندوق دادگستری و صندوق تامین خسارت‌های بدنی در اسفندماه در دستور کار شرکت قرار گرفت. بنابراین با توجه به حجم بالای خسارت‌های پرداخت‌شده در پایان سال، صورت‌های مالی شرکت با زیان همراه خواهد بود که آثار آن پس از تهیه صورت‌های مالی اعلام خواهد شد.

«ملت»: بیمه ملت در اسفندماه ۱۴۰۰، مبلغ ۴/ ۴۸۶میلیارد تومان از محل فروش بیمه‌نامه درآمد و همچنین مبلغ ۲/ ۲۳۴میلیارد تومان خسارت پرداختنی داشت. شرکت در این دوره تراز مثبت ۲/ ۲۵۲میلیارد تومان (۶۸/ ۱۰۷درصد) را ثبت کرد که این رقم نسبت به ماه قبل ۳۸/ ۶۴درصد افزایش و نسبت به میانگین ماه‌های قبل ۴/ ۱۰۵درصد افزایش نشان داد. همچنین شرکت نسبت به دوره مشابه سال قبل ۴۲/ ۹۹درصد افزایش تراز داشت.

از ابتدای سال مالی تا تاریخ ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۰ بیمه ملت در این دوره مبلغ ۳۰۵۷میلیارد تومان از محل فروش بیمه‌نامه درآمد و همچنین مبلغ ۱۴۶۱میلیارد تومان خسارت پرداختنی داشت. به این ترتیب شرکت از ابتدای سال مالی تا پایان اسفندماه ۱۴۰۰ تراز مثبت ۲/ ۱۵۹۶میلیارد تومان (۱۰۹درصد) را ثبت کرد که این رقم نسبت به مدت مشابه سال ۹۹، ۴۸درصد افزایش یافته است.

«پارسیان»: بیمه پارسیان در ماه پایانی زمستان مبلغ هزار میلیارد تومان از محل فروش بیمه‌نامه درآمد و همچنین مبلغ ۵/ ۳۴۹میلیارد تومان خسارت پرداختنی داشت.

شرکت در این دوره تراز مثبت ۶/ ۶۵۰میلیارد تومان (۱۸۶ درصد) را ثبت کرد که این رقم نسبت به ماه قبل ۴۳۹درصد افزایش و نسبت به میانگین ماه‌های قبل ۳۰۵درصد افزایش داشت. همچنین شرکت نسبت به دوره مشابه سال قبل ۶۴/ ۶۸درصد افزایش تراز داشت.

از ابتدای سال مالی تا تاریخ ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۰ بیمه پارسیان مبلغ ۵۰۵۰میلیارد تومان از محل فروش بیمه‌نامه درآمد و همچنین مبلغ ۲۶۷۴میلیارد تومان خسارت پرداختنی داشت. به این ترتیب شرکت از ابتدای سال مالی تا پایان اسفندماه ۱۴۰۰ تراز مثبت ۲۳۷۶میلیارد تومان (۸۷/ ۸۸درصد) را ثبت کرد. این رقم تراز شرکت نسبت به مدت مشابه سال ۹۹، ۵/ ۳۱درصد افزایش یافته است.