«شفارا»: شرکت پتروشیمی فارابی اعلام کرد که پس از تصویب هیات‌مدیره شرکت و اخذ مجوز از سهامدار عمده اجرای طرح تسویه پساب صنعتی واحد انیدرید فتالیک و استحصال اسید فیوماریک پتروشیمی فارابی با هدف رعایت الزامات زیست‌محیطی، حذف جریمه‌‌‌های آلایندگی از شمول هزینه‌‌‌های شرکت، تنوع‌بخشی به محصولات و کسب درآمد پایدار و کاهش ریسک تجاری شرکت، پس از تایید و اخذ موافقت هیات‌مدیره شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین (تاپیکو) در دست اقدام و اجرا قرار گرفت.

«ساینا»: شرکت صنایع بهداشتی ساینا در خصوص دلایل تاخیر در انتشار اطلاعیه پیشنهاد هیات‌مدیره به مجمع عمومی فوق‌العاده در زمان مقرر دستورالعمل اعلام کرد که با توجه به پایان دوره تصدی چهارساله بازرس قانونی شرکت حسابرسی بهمند و اعلام عدم‌مسوولیت اظهارنظر نسبت به گزارش توجیهی، اطلاع‌‌‌رسانی مذکور به پس از برگزاری مجمع عمومی عادی و انتخاب بازرس قانونی جدید و دریافت تاییدیه قبولی آن موسسه موکول شد که بلافاصله پس از پذیرش سمت و انعقاد قرارداد فیمابین توسط موسسه حسابرسی بیات رایان، گزارش توجیهی به‌منظور اظهارنظر در اختیار موسسه قرار گرفت که موارد عدیده‌‌‌ای از گزارش تهیه‌شده اولیه طی این فرآیند تغییر کرد و در نهایت در مورخ ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ پس از رسیدن به اتفاق نظر واحدی فیمابین مدیران شرکت و مدیران موسسه حسابرسی بیات‌رایان، اطلاعیه پیشنهاد هیات‌مدیره به مجمع عمومی فوق‌‌‌العاده در کدال درج شد. متعاقبا سه‌روز پس از آن در تاریخ ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ نیز اظهارنظر بازرس قانونی در سامانه کدال به اطلاع عموم رسید.

«ومشان»: شرکت سرمایه‌گذاری فنی و مهندسی مشانیر طی اطلاعیه‌‌‌ای تحت عنوان «شفاف‌‌‌سازی در خصوص نوسان قیمت سهام» اعلام کرد که از تاریخ گزارشگری قبلی (صورت‌های مالی و گزارش تفسیری مدیریت دوره مالی ۱۲/ ۹/ ۶/ ۳ ماهه منتهی به ۳۱/ ۰۲/ ۱۴۰۱) تا مقطع فعلی تغییر بااهمیتی در وضعیت مالی یا عملکرد شرکت رخ نداده است. براین اساس حرکت صعودی قیمت سهم طی یک‌ماه گذشته تاکنون صرفا ناشی از عرضه و تقاضای روی سهم و روند شرایط کلی بازار سرمایه است. بنابراین به منظور جلوگیری از تضییع حقوق سهامداران و سرمایه‌گذاران، توجه به اطلاعات و صورت‌های مالی شرکت مندرج در سامانه کدال و پرهیز از توجه به مطالب کاذب و هیجانی، ضروری است.

«ثبهساز»: شرکت بهساز کاشانه تهران اعلام کرد که در نظر دارد پروژه‌‌‌های گلچین و ارسباران تهران خود را به صورت تهاتری، نقد و اقساط از طریق برگزاری مزایده عمومی واگذار کند. شایان ذکر است که حجم ریالی فروش پیش‌بینی‌شده در آگهی به میزان حداقل ۱/ ۲۸۸میلیارد تومان برآورد شده است که عملکرد آن در گزارش‌های آتی منعکس خواهد شد.

«وآفر»: شرکت سرمایه‌گذاری ارزش‌آفرینان اعلام کرد که علت افزایش سود خالص دوره مالی سه‌ماه منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ نسبت به دوره مشابه سال گذشته از مبلغ ۳/ ۵۰میلیارد تومان به مبلغ ۳/ ۸۸میلیارد تومان عمدتا از بابت افزایش سود حاصل از فروش سرمایه‌گذاری در سهام بوده است.

«انرژی/  کالا/ بورس»: شرکت بورس انرژی ایران اعلام کرد که براساس نامه مورخ ۱۶/ ۰۱/ ۱۴۰۱ مدیر نظارت بر بورس‌‌‌های سازمان بورس اوراق بهادار و در اجرای بند «۵» هفتصد و بیست و پنجمین صورتجلسه هیات‌مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار مقرر شده است در راستای اجرای تدریجی مصوبه مذکور در مرحله چهارم، ۵‌درصد دیگر از سهام بورس انرژی ایران متعلق به سهامداران دسته نهادهای مالی و فعالان بورس انرژی به دسته سایر اشخاص (نماد انرژی۳) انتقال یابد و قابلیت معامله برای آنها در نماد انرژی۳ فراهم شود. بورس کالای ایران و بورس اوراق بهادار تهران نیز طی اطلاعیه‌‌‌های مجزایی در کدال اعلام کردند که پیرو نامه مدیریت نظارت بر بورس‌‌‌ها مقرر شده است در راستای اجرای تدریجی مصوبه مزبور در مرحله چهارم، ۵‌درصد از سهام بورس‌کالا و بورس اوراق بهادار تهران متعلق به سهامداران دسته نهادهای مالی و فعالان به دسته سایر اشخاص (نماد کالا) انتقال یابد و قابلیت معامله برای آنها در نمادهای «کالا» و «بورس» فراهم شود.