«غدام»: شرکت خوراک دام پارس اطلاعات حاصل از برگزاری کنفرانس اطلاع‌‌‌رسانی ناشی از تغییرات قیمت را در سامانه کدال منتشر کرد. بر این اساس شرکت اعلام کرد که با توجه به عدم‌طرح سوال در سامانه تدان توسط سهامداران در موعد مقرر به استحضار می‌‌‌رساند از تاریخ انتشار آخرین صورت‌های مالی ۱۲ماه منتهی به ۳۰ آذر ۱۴۰۰ (حسابرسی‌شده) هیچ‌گونه تغییر بااهمیتی در عملیات و وضعیت مالی این شرکت رخ نداده و نوسانات قیمت سهام ناشی از عرضه و تقاضاست.

«وزمین»: بانک ایران زمین از عدم‌حصول نتیجه از برگزاری مزایده فروش ۹۰رقبه املاک و مستغلات مازاد خود خبر داد. بر این اساس این بانک اعلام کرد که از ۹۰رقبه املاک خود، ۱۰رقبه منجر به تصویب در کمیته معاملات شد و فرآیند انعقاد قرارداد در حال انجام است که به محض نهایی شدن و امضای قرارداد، مراتب افشا خواهد شد. الباقی به دلیل عدم‌دریافت پیشنهاد و توافق به فروش نرسیده است.

«دماوند»: شرکت تولید نیروی برق دماوند اطلاعات حاصل از برگزاری کنفرانس اطلاع‌‌‌رسانی ناشی از تغییرات قیمت را در سامانه کدال منتشر کرد. بر این اساس شرکت اعلام کرد که پیرو اطلاعیه فرابورس ایران در خصوص لزوم برگزاری کنفرانس اطلاع‌‌‌رسانی و توقف نماد شرکت و با توجه به اینکه در سامانه تدان سوالی از سوی سهامداران پرسیده نشده بود، به استحضار می‌‌‌رساند از تاریخ انتشار آخرین صورت‌های مالی هیچ‌گونه تغییر بااهمیتی در وضعیت مالی و عملکرد این شرکت رخ نداده است. بنابراین به نظر می‌رسد افزایش قیمت سهام شرکت با توجه به شرایط بازار و وضعیت صنعت بوده است.

«ونوین»: بانک اقتصاد نوین از عدم‌حصول نتیجه از برگزاری مزایده عرضه ۵۲۲میلیون و ۱۷۵‌هزار و ۹۸۹سهم معادل (۸۹/ ۱۹درصد) از شرکت بیمه نوین (سهامی عام) خبر داد. بر این اساس شرکت اعلام کرد که به دلیل عدم‌ارائه پیشنهاد از طرف اشخاص حقیقی و حقوقی در این مزایده نتیجه‌‌‌ای حاصل نشد.

«خگستر»: شرکت گسترش سرمایه‌گذاری ایران‌خودرو اعلام کرد که پیرو اخبار منتشرشده در فضای مجازی مبنی بر ارزیابی سهام ایران‌خودرو به استحضار می‌‌‌رساند در راستای برنامه‌‌‌ریزی‌‌‌های صورت‌گرفته در خصوص استفاده از ظرفیت‌‌‌ها و پتانسیل‌‌‌های شرکت‌های تابعه گروه صنعتی ایران‌خودرو، تامین منابع مالی پروژه‌‌‌های موردنظر در دستور کار قرار گرفته است. در این راستا یکی از گزینه‌‌‌های دستیابی به هدف فوق، واگذاری سهام شرکت مادر (ایران‌خودرو) نزد شرکت‌های گروه (سهام تودلی) وفق دستورالعمل مطرح شده است. بر این اساس، طی نامه‌‌‌ای به مرکز وکلا و کارشناسان رسمی قوه قضاییه انجام عملیات ارزیابی سهام ایران‌خودرو و شرکت‌های تابعه درخواست شده است و هم‌اکنون کارشناسان رسمی در حال ارزیابی اموال و دارایی‌ها هستند.

پس از نهایی شدن گزارش کارشناسی تعیین قیمت پایه سهام و بررسی جوانب و پس از اخذ مصوبه هیات مدیره شرکت، موضوع از طریق سامانه کدال منتشر و سایر موارد طبق دستورالعمل‌های قانونی انجام خواهد شد.

«قطران»: شرکت پالایش قطران زغال‌سنگ اعلام کرد که طی جلسه مورخ ۰۶/ ۰۱/ ۱۴۰۱ و مطالعات صورت‌گرفته در بازار و بررسی شرایط حاکم بر آن، در جهت حفظ بازار داخلی، قیمت پایه فروش روغن سنگین OH۱۲X، OH۱۱S و OH۰۵X و روغن نیمه سنگین OM۰۱X، OH۰۲X و OL۰۱X در فروردین‌ماه سال ۱۴۰۱ از سوی اعضای کمیسیون فروش محصولات داخلی پیشنهاد و تایید شد. بر این اساس روغن‌‌‌های سنگین ۱۸‌درصد و روغن‌‌‌های نیمه‌سنگین ۲۰‌درصد افزایش نرخ خواهند داشت. لازم به توضیح است که مبلغ فروش این محصولات در سال مالی قبل ۶۱۰میلیارد تومان بوده است.

« وساپا»:‌ شرکت گروه سرمایه‌گذاری سایپا اعلام کرد که پیرو شایعه منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر ارزیابی سهام شرکت سایپا به استحضار می رساند:

 ۱) بر اساس برنامه‌های کلان عرضه خودروهای جدید، افزایش ۵۰درصد در تولید،کاهش خودروهای ناقصی کف و افزایش کیفیت استفاده از کلیه ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود در گروه سایپا به‌منظور تامین منابع مالی اهداف مذکور ضروری است. بنابراین یکی از برنامه‌های مهم برای دستیابی به اهداف مذکور واگذاری سهام شرکت مادر(سایپا) نزد شرکت‌های زیرمجموعه (سهام تودلی) در چارچوب« برنامه اصلاح ساختار مالی و سهامداری خودروسازان» است. براین اساس شرکت‌های گروه سرمایه‌گذاری سایپا، سرمایه‌گذاری گروه صنعتی رنا و گروه سرمایه‌گذاری کارکنان سایپا به صورت مشترک عملیات ارزیابی سهام سایپا و شرکت‌های تابعه را با همکاری مرکز وکلا و کارشناسان رسمی قوه قضاییه آغاز کرده‌ اند.

۲) پس از مشخص شدن نتایج کارشناسی و بررسی جوانب، موضوع از طریق سامانه کدال به اطلاع عموم خواهد رسید.

۳) مزید استحضار به‌جز مراتب ذکر شده به شرح فوق که اخبار آن به‌طور گسترده در جراید و رسانه ها منشر شده است، هیچ گونه اطلاعات نهانی یا با اهمیت دیگر،بر اعلام و شفاف سازی وجود ندارد.