دپارس (پارس‌دارو)

پارس‌دارو در بهمن‌ماه ۱۴۰۰، مبلغ ۶/ ۵۰میلیارد تومان درآمد داشته که تمام آن مربوط به فروش داخلی شرکت است. درآمد شرکت در این دوره نسبت به ‌ماه قبل ۲۰‌درصد کاهش و نسبت به میانگین ماه‌های قبل ۲۱/ ۰‌درصد افزایش داشته است. همچنین شرکت نسبت به دوره مشابه سال قبل ۸درصد افزایش درآمد داشته است. طی این یک‌ماه شرکت مبلغ ۹/ ۱۵میلیارد تومان را به عنوان برگشت از فروش ثبت کرده است.از ابتدای سال مالی تا پایان ۳۰ بهمن‌ماه ۱۴۰۰ جمع درآمدهای «دپارس» در این دوره ۵۵۵میلیارد تومان بوده که نسبت به دوره مشابه سال قبل (برابر با ۴۱۱میلیارد تومان) به میزان (۳۵‌درصد افزایش یافته است.از کل رقم فروش شرکت طی این دوره، ۲/ ۱۱میلیارد تومان از طریق صادرات به دست آمده است، این در حالی است که در دوره مشابه سال قبل این مقدار برابر با ۷/ ۶میلیارد تومان بوده که ۳/ ۶۸‌درصد افزایش‌یافته است. جمع برگشت از فروش شرکت در این دوره برابر با مبلغ ۷/ ۹۰میلیارد تومان است.

دیران (ایران‌دارو)

ایران‌دارو در ‌ماه میانی زمستان به میزان ۳۲میلیارد تومان درآمد داشته که تمام آن مربوط به فروش داخلی شرکت است. درآمد شرکت در این دوره نسبت به ‌ماه قبل ۱۷/ ۲درصد افزایش و نسبت به میانگین ماه‌های قبل ۶/ ۳۰درصد افزایش داشته است. همچنین شرکت نسبت به دوره یک‌ماه مشابه سال قبل ۵۷/ ۳۰درصد افزایش درآمد داشته است. طی ۱۱‌ماه ابتدایی امسال هم به صورت تجمعی شرکت ۴/ ۶۳میلیارد تومان درآمد داشته که نسبت به مدت مشابه سال قبل و (۵/ ۴۸میلیارد تومان) به میزان ۵۳/ ۳۰درصد افزایش یافته است. شرکت در این دوره صادرات نداشته است.

دالبر (البرزدارو)

شرکت البرزدارو در بهمن‌ماه فروش حدود ۱۹۶میلیارد تومانی را به ثبت رساند که نسبت به‌ ماه گذشته ۴۸‌درصد رشد داشته است. همچنین این رقم نسبت به میانگین ماه‌های قبل ۵۱/ ۷۰‌درصد و نسبت به دوره مشابه سال قبل ۰۷/ ۸۹‌درصد افزایش داشته است.

مقدار فروش فرآورده‌های تزریقی شرکت در بهمن‌ماه ۹میلیون عدد بوده که نسبت به‌ ماه گذشته ۷۸‌درصد افزایش داشته است. نرخ فروش فرآورده‌های تزریقی تقریبا برابر با ۱۵‌هزار تومان به ازای هر عدد است که نسبت به‌ ماه گذشته ۱۶‌درصد کاهش داشته است.

فروش شرکت از ابتدای سال مالی تاکنون به ۱۳۴۳میلیارد تومان می‌رسد که ۶۶‌درصد بالاتر از سطح فروش در مدت مشابه سال گذشته است. از این رقم ۱۲۹۹میلیارد تومان فروش داخلی بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل (با ۷۷۳میلیارد تومان) به میزان ۱۷/ ۶۸‌درصد افزایش یافته است. همچنین شرکت در این دوره ۹/ ۶میلیارد تومان صادرات داشته و این در حالی است که در دوره مشابه سال قبل این مقدار برابر با ۸/ ۱۳میلیارد تومان بوده که ۷۹/ ۴۹‌درصد کاهش یافته است. جمع برگشت از فروش شرکت در این دوره برابر با مبلغ ۵/ ۱۴میلیارد تومان است.

دسبحان (سبحان‌دارو)

سبحان دارو در ۳۰ بهمن‌ماه ۱۴۰۰، مبلغ ۱/ ۵۷میلیارد تومان درآمد داشته که ۹۰‌درصد آن مربوط به فروش داخلی و ۱۰‌درصد آن مربوط به کل صادرات شرکت است. درآمد شرکت در این دوره نسبت به ‌ماه قبل ۹درصد افزایش و نسبت به میانگین ماه‌های قبل ۶۲/ ۵درصد کاهش داشته است. همچنین شرکت نسبت به دوره مشابه سال قبل ۴۱/ ۶‌درصد کاهش درآمد داشته است. از ابتدای سال مالی تا پایان ۳۰ بهمن‌ماه ۱۴۰۰ جمع درآمدهای شرکت ۴/ ۶۶۲میلیارد تومان بوده که نسبت به دوره مشابه سال قبل (۷/ ۵۴۵میلیارد تومان) به میزان ۳۸/ ۲۱‌درصد افزایش یافته است. شرکت در این دوره ۳/ ۶۵۱میلیارد تومان فروش داخلی داشته و این در حالی است که در مدت مشابه سال قبل این مقدار برابر با ۹/ ۵۳۹میلیارد تومان بوده که (۶۴/ ۲۰درصد)‌درصد افزایش یافته است. همچنین شرکت در این دوره ۱۱میلیارد تومان صادرات داشته و این در حالی است که در دوره مشابه سال قبل این مقدار برابر با ۸/ ۵میلیارد تومان بوده که (۱۶/ ۹۰درصد)‌ افزایش یافته است.

دکپسول (تولید ژلاتین کپسول ایران)

شرکت تولید ژلاتین کپسول ایران در‌ ماه بهمن ۳۲میلیارد تومان درآمد فروش کسب کرد که ۵‌درصد کمتر از‌ دی و ۸‌درصد بیشتر از متوسط ۱۰‌ماه گذشته است. جمع فروش شرکت در ۱۱ ماه منتهی به بهمن برابر با ۳۲۵میلیارد تومان است که نسبت به دوره مشابه سال گذشته رشد ۹۰ درصدی نشان می‌دهد. مقدار فروش محصولات دکپسول در بهمن با افت ۴درصدی نسبت به دی همراه شد. نرخ فروش هر عدد پوکه کپسول در این‌ ماه مانند ‌ماه گذشته برابر با ۶۱۷ریال گزارش شده است.

فجام (صنعتی جام‌دارو)

صنعتی جام‌دارو در بهمن‌ماه ۱۴۰۰، مبلغ ۹/ ۱۰میلیارد تومان درآمد داشته که تمام آن مربوط به فروش داخلی شرکت است. درآمد شرکت در این دوره نسبت به ‌ماه قبل ۰۷/ ۱۵‌درصد و نسبت به میانگین ماه‌های قبل ۲۵/ ۲۱‌درصد افزایش داشته است. همچنین شرکت نسبت به دوره مشابه سال قبل ۰۳/ ۱۶‌درصد افزایش درآمد داشته است. فجام طی این ماه، مبلغ ۴/ ۱۵۲میلیون تومان را به عنوان برگشت از فروش ثبت کرده است.