«سکارون»: سیمان کارون در ۹ماه سال ۱۴۰۰، ۲۱۸میلیارد تومان درآمد عملیاتی داشته که نسبت به دوره مشابه سال گذشته رشد ۱۳۹درصدی را محقق کرده است. بهای تمام‌شده درآمدهای عملیاتی نیز نسبت به دوره مشابه قبل رشد ۸۵درصدی داشته است. به این ترتیب، سود ناخالص شرکت در این ۹ماه برابر با ۴/ ۸۲میلیارد تومان بوده که نسبت به دوره مشابه سال قبل رشد ۳۵۹درصدی داشته است. براساس صورت‌های مالی ۹ماهه «سکارون»، حاشیه سود ناخالص شرکت برابر ۳۸‌درصد است. از طرفی شرکت در این ۹ماه سود خالص ۰۶/ ۴۶میلیارد تومانی شناسایی کرده که نسبت به دوره مشابه سال قبل رشد ۳۹۵درصدی داشته است. شرکت در این ۹ماه ۲هزار و ۲۰۶ریال سود خالص به ازای هر سهم محقق کرده است.

«سبهان»: سیمان بهبهان در ۹ماه سال ۱۴۰۰، ۸/ ۳۳۳میلیارد تومان درآمد عملیاتی داشته که نسبت به دوره مشابه سال گذشته رشد ۸۴درصدی داشته است. بهای تمام‌شده درآمدهای عملیاتی نیز نسبت به دوره مشابه قبل رشد ۸۲درصدی داشته است. به این ترتیب، سود ناخالص شرکت در این ۹ماه برابر با ۳/ ۱۵۹میلیارد تومان بوده که نسبت به دوره مشابه سال قبل رشد ۸۵درصدی داشته است. بر اساس صورت‌های مالی ۹ماهه «سبهان» حاشیه سود ناخالص شرکت برابر ۴۸‌درصد است. از طرفی شرکت در این ۹ماه سود خالص ۴/ ۱۰۳میلیارد تومان شناسایی کرده که نسبت به دوره مشابه سال قبل رشد ۱۰درصدی داشته است. همچنین در این ۹ماه ۵هزار و ۱۷۱ریال سود خالص به ازای هر سهم محقق کرده است.

«ساروم»: سیمان ارومیه در ۹ماه سال ۱۴۰۰، ۹/ ۶۴۴میلیارد تومان درآمد عملیاتی داشته که نسبت به دوره مشابه سال گذشته رشد ۷۹درصدی داشته است. بهای تمام‌شده درآمدهای عملیاتی نیز نسبت به دوره مشابه قبل رشد ۵۳درصدی داشته است. به این ترتیب، سود ناخالص شرکت در این ۹ماه برابر با ۸/ ۳۸۸میلیارد تومان بوده که نسبت به دوره مشابه سال قبل رشد ۱۰۲درصدی داشته است. بر اساس صورت مالی ۹ماهه «ساروم»، حاشیه سود ناخالص شرکت برابر ۶۰‌درصد است. از طرفی شرکت در این ۹ماه سود خالص ۴/ ۳۸۳میلیارد تومانی شناسایی کرده که نسبت به دوره مشابه سال قبل رشد ۱۱۹درصدی داشته است. شرکت در این ۹ماه ۵هزار و ۴۷۸ریال سود خالص به ازای هر سهم محقق کرده است.

«سپاها»: سیمان سپاهان در ۹ماه سال ۱۴۰۰، ۴/ ۲۸۵میلیارد تومان درآمد عملیاتی داشته که نسبت به دوره مشابه سال گذشته رشد ۷۰درصدی داشته است. بهای تمام‌شده درآمدهای عملیاتی نیز نسبت به دوره مشابه قبل رشد ۱۰۵درصدی داشته است. به این ترتیب، سود ناخالص شرکت در این ۹ماه برابر با ۷/ ۱۰۵میلیارد تومان بوده که نسبت به دوره مشابه سال قبل رشد ۳۲درصدی داشته است. بر اساس صورت مالی ۹ماهه «سپاها» حاشیه سود ناخالص شرکت برابر با ۳۷‌درصد است. از طرفی شرکت در این ۹ماه سود خالص ۲/ ۱۰۷میلیارد تومانی شناسایی کرده که نسبت به دوره مشابه سال قبل رشد ۹۴درصدی داشته است. همچنین شرکت در این ۹ماه ۴۳۸ریال سود خالص به ازای هر سهم محقق کرده است.

«سخاش»: سیمان خاش در ۹ماه سال ۱۴۰۰، ۳/ ۲۷۵میلیارد تومان درآمد عملیاتی داشته که نسبت به دوره مشابه سال گذشته رشد ۳۵درصدی داشته است. بهای تمام‌شده درآمدهای عملیاتی نیز نسبت به دوره مشابه قبل رشد ۲۰درصدی داشته است. به این ترتیب، سود ناخالص شرکت در این ۹ماه برابر با ۹/ ۱۲۶میلیارد تومان بوده که نسبت به دوره مشابه سال قبل رشد ۵۸درصدی داشته است. بر اساس صورت مالی ۹ماهه «سخاش»، حاشیه سود ناخالص شرکت برابر با ۴۶‌درصد است. از طرفی شرکت در این ۹ماه سود خالص ۶/ ۱۱۱میلیارد تومان شناسایی کرده که نسبت به دوره مشابه سال قبل رشد ۸۱درصدی داشته است. همچنین شرکت در این ۹ماه ۸هزار  و ۹۳۵ریال سود خالص به ازای هر سهم محقق کرده است.

«سخزر»: سیمان خزر در ۹ماه سال ۱۴۰۰، ۷/ ۳۸۱میلیارد تومان درآمد عملیاتی ثبت کرده که نسبت به دوره مشابه سال گذشته رشد ۱۱۷درصدی داشته است. بهای تمام‌شده درآمدهای عملیاتی نیز نسبت به دوره مشابه قبل رشد ۱۱۹درصدی داشته است. به این ترتیب، سود ناخالص شرکت در این ۹ماه برابر با ۲/ ۱۲۰میلیارد تومان بوده که نسبت به دوره مشابه سال قبل رشد ۱۱۱درصدی داشته است. بر اساس صورت مالی ۹ماهه «سخزر»، حاشیه سود ناخالص شرکت برابر با ۳۲‌درصد است. از طرفی شرکت در این ۹ماه سود خالص ۸/ ۹۳میلیارد تومانی شناسایی کرده که نسبت به دوره مشابه سال قبل رشد ۱۰۸درصدی داشته است. شرکت در این ۹ماه هزار و ۸۷۷یال سود خالص به ازای هر سهم محقق کرده است.