سدور (سیمان دورود)

سیمان دورود در آذر ماه ۱۴۰۰، مبلغ ۴۷‌میلیارد تومان درآمد داشته که ۷/ ۳۷ درصد آن مربوط به فروش داخلی و ۲/ ۶۲ درصد آن مربوط به صادرات شرکت است. درآمد این شرکت نسبت به ماه قبل از آن  ۸/ ۲۱ درصد و نسبت به میانگین ماه‌های قبل ۲/ ۵۷ درصد افزایش داشته است. همچنین شرکت نسبت به ماه مشابه سال قبل ۵/ ۱۲۱ درصد افزایش درآمد داشته است. در این ماه مقدار ۱۸۶/ ۱۱ تن سیمان فله به مبلغ ۹/ ۳ میلیارد تومان و مقدار ۵۶۶/ ۲۷ تن سیمان کیسه از نوع تیپ ۱، تیپ ۲، تیپ ۵ و پوزولان به مبلغ ۳/ ۱ میلیارد تومان از طریق بورس کالا به فروش رسیده است. همچنین بر اساس داده‌‌‌ها، از ابتدای سال مالی تا پایان تاریخ ۳۰ آذر ۱۴۰۰ جمع درآمدهای شرکت ۹/ ۲۸۵ میلیارد تومان بوده، رقمی که نسبت به دوره مشابه سال قبل (۱۶۰‌میلیارد تومان) به میزان ۷/ ۷۸ درصد افزایش یافته است. ۴/ ۱۹۴ میلیارد تومان از این مبلغ مربوط به فروش داخلی و ۵/ ۹۱ میلیارد تومان صادرات بوده است. این ارقام نسبت به مدت مشابه سال قبل به ترتیب ۷/ ۳۲  و ۵۷۵‌درصد رشد داشته‌‌‌اند.

  کماسه (تامین ماسه ریخته‌گری)

تامین ماسه ریخته‌گری در آذر ماه ۱۴۰۰، مبلغ ۸/ ۱۱ ‌میلیارد تومان درآمد داشته که تمام آن مربوط به فروش داخلی شرکت است. درآمد شرکت در این دوره نسبت به آبان ۹/ ۱۱درصد و نسبت به میانگین ماه‌های قبل ۸/ ۳۳درصد افزایش داشته است. همچنین شرکت نسبت به ماه مشابه سال قبل ۹/ ۱۱۸ درصد افزایش درآمد داشته است. از ابتدای سال مالی تا پایان تاریخ ۳۰ آذر ماه ۱۴۰۰ جمع درآمدهای شرکت ۲/ ۸۲ میلیارد تومان بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل (برابر با ۲/ ۳۷میلیارد تومان) به میزان ۸/ ۱۲۰درصد افزایش یافته است. جمع برگشت از فروش شرکت در این دوره برابر با مبلغ ۱/ ۶۰ میلیون تومان است.

  ثاباد (مجتمع‌های توریستی و رفاهی آبادگران ایران)

مجتمع‌های توریستی و رفاهی آبادگران ایران در آذر ماه امسال به میزان ۵/ ۳۰۳میلیون تومان از محل واگذاری پروژه‌های خود درآمد داشته است. درآمد شرکت در این دوره نسبت به آبان ۷۵/ ۱۱درصد افزایش و نسبت به میانگین ماه‌های قبل ۶/ ۱ درصد کاهش داشته است. از سویی شرکت نسبت به ماه مشابه سال قبل ۹۹/ ۷۰ درصد افزایش درآمد داشته است. از ابتدای سال مالی تا پایان آذر ۱۴۰۰ هم جمع درآمد‌های مربوط به واگذاری پروژه‌های شرکت در این دوره برابر با ۸/ ۲ میلیارد تومان است. جمع درآمد‌های شرکت نسبت به مدت مشابه سال قبل ۷/ ۸۰ درصد کاهش یافته است.

  ‌‌‌چکاوه (صنایع کاغذ‌سازی کاوه)

صنایع کاغذ‌سازی کاوه در آذر مبلغ ۹/ ۳۷ میلیارد تومان درآمد داشته است که ۱۸/ ۸۶ درصد آن مربوط به فروش داخلی و ۸۲/ ۱۳ درصد آن مربوط به صادرات شرکت است. درآمد شرکت در این دوره نسبت به آبان ۹/ ۱۶ درصد و نسبت به میانگین ماه‌های قبل ۷۳/ ۵۶ درصد افزایش داشته است. همچنین شرکت نسبت به ماه مشابه سال قبل ۸۹/ ۵۸درصد افزایش درآمد داشته است. مجموع درآمدهای «چکاوه» از ابتدای سال مالی تا پایان تاریخ ۳۰ آذر ۴/ ۲۳۱ میلیارد تومان بوده که نسبت به دوره مشابه سال قبل ۶۵‌درصد افزایش یافته است.