کالا: شرکت بورس کالای ایران از برگزاری مزایده فروش ملک در مشهد خبر داد. در اطلاعیه شرکت آمده است که شرکت بورس‌‌‌کالای ایران در نظر دارد ۶دانگ عرصه و اعیان باغ خود را با مساحت ۹۱/ ۱۴۹۸ مترمربع واقع در استان خراسان رضوی، شهرستان طرقبه از طریق مزایده عمومی به صورت نقدی با قیمت پایه ۵/ ۱۰میلیارد تومان به اشخاص حقیقی و حقوقی واجد شرایط واگذار کند.

وآذر: شرکت سرمایه‌گذاری توسعه آذربایجان از عدم‌حصول نتیجه از برگزاری مزایده فروش ۶دانگ ملک مسکونی و فروش تعداد ۲۴ دستگاه کامیون خبر داد. در اطلاعیه این شرکت آمده است که در این مزایده به دلیل نبود متقاضی نتیجه‌‌‌ای حاصل نشد.

وصنعت: شرکت سرمایه‌گذاری توسعه صنعت و تجارت در اطلاعیه‌‌‌ای در سامانه کدال اعلام کرد که در راستای سرمایه‌گذاری ۶‌درصد شرکت توسعه صنعت و تجارت در شرکت بیمه اتکایی رایا و سرمایه‌گذاری ۱۵‌میلیارد تومانی و عضویت این شرکت در هیات موسس بیمه اتکایی رایا و مطابق نامه مدیریت بازرسی بیمه مرکزی مبنی بر بدهی احتمالی شرکت‌های زیرمجموعه و صنعت، برگشت از این سرمایه‌گذاری و عدم‌مشارکت در این سرمایه‌گذاری مورد تصویب اعضای محترم هیات‌مدیره قرار گرفت. این مصوبه هیات‌مدیره در خصوص عدول از تصمیم نسبت به سرمایه‌گذاری به هیچ وجه به منزله پذیرش هیچ یک از ادعاهای مذکور در فوق علیه شرکت توسعه صنعت و تجارت یا شرکت‌های زیرمجموعه آن نیست.

دفرا: شرکت فرآورده‌‌‌های تزریقی و دارویی ایران از بهره‌‌‌برداری از پروژه ویال قطره‌‌‌های چشمی جدید با بهای تمام شده ۲۷‌میلیارد تومان خبر داد. محصولات حاصل از بهره‌برداری از پروژه جدید ویال‌‌‌های چشمی نیم‌میلی‌لیتر تک دز با ظرفیت اسمی ۳/ ۱۱۷ میلیون عدد هستند. همچنین شرکت اعلام کرده است که بهره‌‌‌برداری از خط تولید ویال چشمی باعث افزایش درآمدهای عملیاتی به میزان ۱۱درصد نسبت به فروش سال ۱۳۹۹ خواهد شد.

تنوین: ‌‌‌ شرکت تامین سرمایه نوین از پذیرش تعهدات جدید (تعهد پذیره‌‌‌نویسی و بازارگردانی اوراق اجاره سهام شرکت گروه پتروشیمی تابان فردا) خبر داد. در اطلاعیه شرکت آمده است که پذیرش تعهد پذیره‌‌‌نویسی و بازارگردانی اوراق اجاره سهام شرکت گروه پتروشیمی تابان فردا به مبلغ ۲‌هزار میلیارد تومان، ۴ ساله با سررسید ۱۵/ ۱۰/ ۱۴۰۴ و درآمد تعهد پذیره‌‌‌نویسی ۴۰‌میلیارد تومان و درآمد کارمزد بازارگردانی برای ۴سال جمعا ۱۲۰‌میلیارد تومان است.  

لکما: شرکت کارخانه‌های مخابراتی ایران از شرکت در مناقصه (خرید خدمات نگهداری میدانی شبکه) خبر داد. بر این اساس شرکت اعلام کرد که «لکما» در تاریخ ۱۵/ ۱۰/ ۱۴۰۰ در مناقصه شرکت رایتل با موضوع «خرید خدمات نگهداری میدانی شبکه» شرکت کرده است.