مدیر عامل بیمه رازی در نشست هم‌اندیشی بزرگ همکاران شبکه فروش بیمه رازی که در هتل پردیسان مشهد برگزار شد ضمن بیان مطلب فوق گفت: برنامه تحول و نقشه راه بیمه رازی را تدوین کردیم و بیمه رازی را با هم خواهیم ساخت.

علی جباری افزود: با کمک شبکه فروش در سه سال آینده بیمه رازی را به شرکت ۳۰ هزارمیلیارد ریالی تبدیل خواهیم کرد و با اخذ مجوزهای مربوطه تا سال ۱۴۰۳ حداقل ۳۰ شعبه جدید در شرکت بیمه رازی برای ارائه خدمات مناسب به بیمه‌گذاران و حمایت از شبکه نمایندگی افتتاح می‌کنیم.

جباری با بیان اینکه برای بیمه رازی قوی باید شعبه و نمایندگان قوی داشته باشیم، افزود: نماینده محوری در بیمه رازی شعار نیست و به آن اعتقاد دارم و با توجه به چرخش‌‌های استراتژیک، رویکردها و اهداف جدیدی که در برنامه تحول بیمه رازی ترسیم شده، نیازمند استفاده از نظرات نمایندگان و مدیران شعب در استان‌‌ها هستیم تا این رویکردها در مسیر ترسیم شده پیش برود.

جباری افزود: صنعت بیمه یکی از حوزه‌‌های تاثیرگذار در اقتصاد ملی هر کشور است و این شرکت که محصول آن اطمینان، امنیت و آرامش است با تحول اساسی، جایگاه خود را در میان بنگاه‌های اقتصادی کشور پیدا کرده است.

مدیرعامل بیمه رازی بیان کرد: ما ۶ اصل تمرکز، سیاستگذاری، برنامه‌ریزی، نظارت، هدایت گری در ستاد و واگذاری اختیارات به شعب و نمایندگی‌‌ها را برای تغییر و تحول بیمه در نظر گرفتیم و در راستای استراتژی اول، اختیارات را به مدیران شعب استان تفویض کردیم و مدیران شعب بر اساس عملکرد نمایندگان، اختیارات را واگذار می‌کنند. همچنین مدیر استان وظیفه دارد در حوزه بازدید اولیه و حوزه صدور، اختیارات را واگذار و نظارت خود را قوی‌تر کند.

وی گفت: یکی از مشکلات اصلی بیمه رازی، ارائه نرخ شرایط با تاخیر بود، لذا این اختیار و مجوزهای سیستمی به مدیران استانی داده شده است. جباری با بیان اینکه واگذاری اختیارات اجرایی به شعب و نمایندگان، با توجه به توانمندی نمایندگان از دیگر اقدامات ما برای تسهیل‌گری در بازار رقابت بوده است، افزود: در گذشته سیاست بیمه رازی بر کوچک شدن شعب و نمایندگی‌ها در استان‌ها و حرکت به سمت کسب و کار دیجیتال بوده است، اما اکنون شعبه محوری و نماینده محوری یکی از استراتژی‌های ما است.