خاور: شرکت ایران‌خودرو دیزل اعلام کرد که پیرو تصمیمات مجمع عمومی فوق‌العاده مورخ ۱۷/ ۰۸/ ۱۴۰۰ مبنی بر تصویب افزایش سرمایه از مبلغ ۴۹۹‌میلیارد تومان به مبلغ ۶/ ۸ هزار میلیارد تومان (افزایش سرمایه ۱۶۳۱‌درصدی) از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی، مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌‌‌ها به منظور اصلاح ساختار مالی و خروج از شمول مفاد ماده ۱۴۱ قانون تجارت، هیات‌مدیره در نظر دارد نسبت به انجام مرحله دوم افزایش سرمایه از مبلغ ۶/ ۳ هزار میلیارد تومان به مبلغ ۶/ ۸ هزار میلیارد تومان اقدام کند.

جم: پتروشیمی جم از تمدید اعلامیه پذیره‌نویسی عمومی خبر داد. بر این اساس شرکت اعلام کرد که  بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق‌العاده ۱۴/ ۱۱/ ۱۳۹۹ با توجه به افزایش سرمایه شرکت از مبلغ ۳/ ۱ هزار میلیارد تومان به ‌‌‌مبلغ ۸/  ۱ هزارمیلیارد تومان، تعداد ۴,۱۵۹,۲۵۴,۸۳۶ سهم با توجه به حق‌تقدم استفاده شده توسط سهامداران فعلی و در نهایت با عنایت به انقضای مهلت استفاده از حق‌تقدم مذکور برای تحقق افزایش سرمایه، به این وسیله تعداد ۴۰,۷۴۵,۱۶۴ سهم ۱۰۰۰ریالی برای پذیره‌‌‌نویسی عمومی عرضه می‌شود. مهلت پذیره‌نویسی عمومی از تاریخ ۲۳ آذر ۱۴۰۰ لغایت ۷ دی ماه ۱۴۰۰ تعیین شده است.  وخاور: بانک خاورمیانه از توزیع گواهینامه نقل و انتقال و سپرده سهام خبر داد. بر این اساس شرکت اعلام کرد که اوراق جدید سپرده سهام مربوط به افزایش سرمایه بانک از مبلغ ۵/ ۱هزار میلیارد تومان به مبلغ ۵/ ۲هزار میلیارد تومان از محل سود انباشته، توسط شرکت سپرده‌‌‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه آماده توزیع است. بر این اساس شرکت از سهامداران خواسته برای دریافت اوراق جدید سهام خود با مراجعه به سامانه سجام و تکمیل ثبت‌نام در سامانه مذکور و مراجعه به سامانه درگاه یکپارچه ذی‌نفعان بازار سرمایه و دریافت نسخه چاپی گواهینامه جدید اقدام کنند.

کویر: شرکت تولیدی فولاد سپید فراب کویر اعلام کرد که افزایش سرمایه شرکت از مبلغ ۰۸/ ۱ هزار میلیارد تومان به ‌‌‌مبلغ ۴۸/ ۲ هزار میلیارد از محل سود انباشته جهت اجرای طرح و توسعه در تاریخ ۱۸/ ۰۹/ ۱۴۰۰ در مرجع ثبت شرکت‌ها به ثبت رسیده است.