کگل

 متوسط تولید ماهانه کنسانتره آهن شرکت معدنی و صنعتی گل‌‌‌گهر در سال‌جاری برابر ۱۳۲۷ هزار تن بوده است، رقمی که در آبان ماه به ۱۲۸۳هزار تن رسیده است.  فروش گندله آهن در مهرماه ۹۴۱‌هزار تن (میانگین امسال ماهانه ۸۵۱ هزار تن) و کنسانتره ۲۲۸‌هزار تن (میانگین ماهانه ۲۳۴ هزار) بوده است.  شرکت در مهر ۴۶۲۶ میلیارد تومان درآمد داشت. این ماه جزو ماه‌های خوب درآمدی شرکت محسوب می‌شود. «کگل» در ۷ماه قبلی میانگین ماهانه ۳۹۸۷ میلیارد تومانی درآمد را ثبت کرده بود. با این حساب مجموع فروش ۸ ماه به ۳۲هزار و ۵۳۹ میلیارد تومان رسیده که از درآمد ۲۹ هزار و ۲۰۰میلیاردی کل سال گذشته پیشی گرفته است.  نرخ فروش گندله در ۶ماه ابتدایی سال ۳۷۶۷ تومان بوده که در آبان عدد ۴۱۶۹ تومان برای هر کیلوگرم رقم خورده است.

   خودرو

 شرکت ایران‌خودرو در آبان توانست فروش ۷۰۲۸میلیاردی را به ثبت برساند که این رقم نسبت به مهر ۲۹‌درصد افزایش داشته است. بهترین فروش شرکت در اسفند سال ۹۹ با ۷۲۱۲ میلیارد تومان ثبت شده است. مبلغ فروش مجموع ۸ ماه امسال به ۳۸هزار و ۷۹۳ میلیارد تومان رسید که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۸۸‌درصد رشد داشته است.  شرکت در آبان تولید ۴۰‌هزار دستگاه را گزارش کرده است. میانگین تولید ماهانه امسال ۳۴‌هزار دستگاه بوده است. در آبان ۴۸‌درصد فروش شرکت از محل گروه پژو است (۲۴‌هزار دستگاه و ۳۳۸۸میلیارد تومان درآمد). گروه دنا نیز با ۶/ ۴ هزار دستگاه و ۱۰۷۲‌میلیارد تومان، ۱۵‌درصد از درآمد این ماه را شکل داده است. متوسط نرخ فروش محصولات در سال ۹۹، ۸۹‌میلیون تومان و در نیمه اول امسال ۱۴۱‌میلیون تومان بوده است. نرخ آبان ۱۶۱‌میلیون تومان به ازای هر دستگاه گزارش شد. نرخ فروش گروه پژو، سمند و دنا محصولات پرفروش، به ترتیب در این ماه ۱۳۹، ۱۳۸ و ۲۲۹‌میلیون تومان گزارش شده است.

   شیراز

 پتروشیمی شیراز به طور میانگین امسال ماهانه ۸۸‌هزار تن آمونیاک تولید کرده؛ رقمی که برای مهر حدود۶/ ۶۴  و در آبان ۲/ ۶۱ هزار تن ثبت شده است. افت دو ماهه اخیر به دلیل اورهال شرکت است.  میانگین فروش ماهانه انواع اوره شرکت امسال ۱۵۱‌هزار تن بوده است. این رقم در آبان کمتر از میانگین و حدود ۹۲‌هزار تن گزارش شد.  مبلغ فروش شیراز در این ماه ۱۱۰۰‌میلیارد تومان بوده است. این رقم بعد از فروش‌های عالی ماه‌های مرداد و شهریور، در زمره فروش‌های خوب شرکت قرار می‌گیرد. مجموع فروش ۸ ماه به ۷۴۶۲ میلیارد تومان رسید که ۸۰‌درصد بالاتر از فروش مدت مشابه سال ۹۹ است.  میانگین نرخ فروش اوره در آبان ۱۰ هزار و ۷۲۸ تومان به ازای هر کیلو بوده که نسبت به رقم ۶۵۱۰ تومانی مهر، رشد عالی ۶۵‌درصدی را نشان می‌دهد.

   کچاد

 تولید ماهانه کنسانتره به عنوان محصولات ابتدای زنجیره در سه‌ماهه اول ۹۴۲‌هزار تن و سه ماهه دوم ۹۳۰‌هزار تن بوده و در مهر و آبان ۸۹۶ و ۹۴۵‌هزار تن رسیده است. متوسط فروش در سه ماهه ابتدای سال‌جاری ۳هزار‌میلیارد و در سه ماهه دوم ۳۸۰۰میلیارد بوده و مهر هم عدد ۴‌هزار میلیاردی را دارد و در آبان نیز ۳۷۰۰‌میلیارد است.