فسبزوار

تولید این شرکت در آبان ۷۳ هزار تن بوده است، در حالی که متوسط تولید ۷ ماه گذشته  ۶۵ هزار تن به ازای هرماه ثبت شده است. متوسط تولید سال مالی گذشته هم  ۵۷  هزار تن بوده است. این تولیدکننده آهن اسفنجی در مهر و آبان ۱۱۰ و ۸۰ هزار تن فروش داشته است. به طور متوسط از فروردین تا شهریور ۶۴ هزار تن فروش را گزارش کرده است. متوسط فروش سال مالی قبل  ۵۵ هزار تن بوده است.   «فسبزوار» سال قبل به طور متوسط هر ماه ۴۰۰ میلیارد تومان فروش داشته است. در مهر درآمد ۸۸۹ میلیاردی و آبان ۷۰۰ میلیارد تومانی را گزارش کرده و در ۶ماه قبل به طور متوسط ۵۱۰ میلیارد تومان درآمد داشته است. متوسط نرخ فروش فروردین تا شهریور ۸۳۰۰ تومان به ازای هرکیلو گزارش شده است. این رقم در مهر و آبان ۸۱۰۰ و ۸۷۰۰ تومان بوده است.

   فملی

این شرکت هم در سال گذشته به طور متوسط ۳۵۰۰ میلیارد و در فصل اول و دوم امسال هر ماه به طور متوسط ۴۵۰۰ و ۷۱۰۰ میلیارد تومان فروش داشته است. در حالی که شرکت در پاییز فروش‌های ۵۵۰۰ و ۷۵۰۰ میلیارد تومانی را به ثبت رسانده است.  مقدار تولید کاتد و مفتول شرکت به صورت  متوسط در سال ۹۹ در هر ماه ۲۴ هزار تن است. در فصل اول و دوم تولید کاتد ۲۵ و ۲۳ هزار تن و در ۲ ماه اخیر حدود ۲۴ هزار تن است. مقدار فروش کاتد و مفتول به طور متوسط در سال گذشته ۲۲ هزار و ۷۰۰ تن بوده است. این رقم در شهریور ۳۵ هزار تن و در مهر و آبان ۲۱ و ۲۸ هزار تن بوده است. متوسط نرخ کاتد در ۶ ماهه  اول ۹۹، ۹۷ هزار تومان و در نیمه دوم برابر ۱۸۰ هزار تومان بوده است.  این رقم در نیمه ابتدای سال جاری ۲۲۰ هزار تومان گزارش شده و در مهر و آبان به ۲۲۰ و ۲۴۰ هزار تومان رسیده است.

   ساینا

متوسط تولید ماهانه شرکت در سال مالی  منتهی به آذر ۹۹، ۲۹۶۰ تن محصول بوده است، این رقم در مهر ماه به ۳۵۰۰ تن و در آبان به ۲۹۰۰ تن رسیده است.  فروش شرکت در سال گذشته ۳۷ هزار تن محصول (متوسط ماهانه ۳۱۱۱ تن) و در ۹ ماه ۲۴ هزار تن (متوسط ماهانه ۲۷۰۰ تن) بوده است و فروش مهرماه و آبان نیز ۳ هزار تن محصول بوده است.   میانگین فروش شرکت در ۴ فصل سال مالی ۹۹ برای هر ماه به ترتیب  ۱۸، ۲۰، ۱۹ و ۳۰ میلیارد تومان بوده است. این رقم در فصل سوم برابر ۳۵ میلیارد بوده و  در شهریور هم که رکورد فروش تاریخ شرکت با ۴۶ میلیارد شکسته شد. در مهر و آبان هم اعداد ۳۹ و ۴۰ میلیارد تومانی را در کارنامه خود دارد. متوسط نرخ فروش در سال مالی گذشته ۶۷۰۰ تومان برای هر کیلو بوده که در ۹ ماهه امسال به رقم ۱۱ هزار تومان رسید. این نرخ در مهر به ۱۲ هزار و ۸۰۰ تومان و در آبان به ۱۳ هزار و ۲۰۰ تومان رسیده است.