«پتایر»: شرکت تولیدی ایران تایر در اطلاعیه‌‌‌ای خبر از دریافت مجوز تغییر بیش از ۱۰درصدی در نرخ فروش محصولات خود داد و اعلام کرد نرخ انواع تایرهای رادیال و بایاس از ۵۵۵هزار ریال به ۷۴۰هزار ریال (معادل ۳۳درصد) در هر کیلو  افزایش خواهد یافت. در شرح این اطلاعیه آمده به استناد نامه شماره ۵۸۴۵/ ۱۴۰۰ مورخ ۲۶ مهر ۱۴۰۰ انجمن صنفی صنعت تایر افزایش نرخ فروش محصولات به شرح ذیل مورد تصویب قرار گرفته است: الف- انواع تایرهای رادیال و ون جمعا ۳۰درصد افزایش که در مرحله اول ۲۰درصد از تاریخ ۲۶ مهر ۱۴۰۰ و در مرحله دوم ۱۰درصد از تاریخ یک دی ۱۴۰۰ اعمال خواهد شد. ب- انواع تایرهای بایاس جمعا ۴۰درصد افزایش که در مرحله اول ۳۰درصد افزایش از تاریخ ۲۶مهر ۱۴۰۰ و در مرحله دوم ۱۰درصد افزایش از تاریخ یکم دی ۱۴۰۰ اعمال خواهد شد. ضمنا جهت اطلاع نرخ میانگین فروش هر کیلو محصول پس از افزایش مرحله اول در ماه‌های آبان و آذر ۶۸۵هزار ریال و پس از افزایش مرحله دوم قیمت میانگین فروش هر کیلوگرم محصول در ماه‌های دی ، بهمن و اسفند مبلغ ۷۴۰هزار ریال خواهد شد.

«غچین»: شرکت مجتمع کشت و صنعت چین‌چین اعلام کرد که پیرو افشای مورخ ۰۸/ ۰۴/ ۱۴۰۰ در مورد زمین زراعی ۹۲ هکتاری این شرکت واقع در اراضی طرق به استحضار می‌‌‌رساند با توجه به اینکه نسبت به ضریب بخش خدماتی و مسکونی با شهرداری اختلاف‌نظر وجود داشته، بنابراین پیش‌بینی می‌شود طی یک ماه آینده توافقات لازم به عمل آید.

«کسعدی»: شرکت کارخانه‌های کاشی و سرامیک سعدی طی اطلاعیه‌‌‌ای در کدال از افزایش ۲۰‌درصدی نرخ فروش محصولات خود (سرامیک) خبر داد. بر این اساس این محصول که پیش‌تر با نرخ قبلی ۲/ ۸۴‌هزار تومان عرضه می‌‌‌شد، از تاریخ ۲۵ مهرماه ۱۴۰۰ با نرخ جدید ۹/ ۹۶‌هزار تومان به ازای هر مترمربع عرضه شد. مبلغ فروش محصول در سال مالی قبل ۱/ ۱۴۰میلیارد تومان و نسبت فروش محصول به کل درآمد شرکت در سال مالی قبل ۹۴‌درصد بوده است.

«فسا»: شرکت پتروشیمی فسا در اصلاحیه‌‌‌ای در کدال اعلام کرد که به دلیل ایراد مطرح شده از سوی نماینده سازمان بورس به عدم‌درج مهر و امضای نامه پیوست شده، نامه مذکور پس از مهر و امضا مجدد بارگذاری شد. این شرکت پیش‌تر در اطلاعیه‌‌‌ای تحت عنوان «شفاف‌سازی در خصوص شایعه، خبر یا گزارش منتشر شده» اعلام کرده بود که در خصوص حق‌تقدم‌‌‌های استفاده نشده موضوع افزایش سرمایه شرکت از مبلغ ۱۵۰‌میلیارد تومان به ۳۴۸‌میلیارد تومان در سال ٩٦، نظر به آنکه حراج حق‌تقدم استفاده نشده نیازمند تامین منابع مالی توسط متعهد اصلی است و تا سال‌جاری برنامه موفقیت‌‌‌آمیزی جهت تامین منابع اجرا نشده بود، بنابراین حراج حق‌تقدم‌‌‌های مذکر انجام نشده است، اما مذاکراتی در سال ١٤٠٠ در این خصوص انجام شده که منابع موردنیاز یکی دیگر از شرکت‌های گروه را تامین کرد، این امر برای سایر شرکت‌های گروه از جمله شرکت پتروشیمی فسا در سال ١٤٠٠ انجام خواهد شد.

«نیرو سرمایه»: شرکت نیرو سرمایه در اطلاعیه‌‌‌ای از اخذ پروانه خرده‌فروشی برق ازوزارت نیرو برای خرید و فروش برق (انرژی الکتریکی) در بورس انرژی یا قرارداد دوجانبه حداکثر به میزان ۲۰۰ مگاوات در ساعت اعتبار تا تاریخ ۱۴ مهر ۱۴۰۳خبر داد.