«کپرور»: شرکت فرآوری زغال‌سنگ پروده طبس با نماد معاملاتی «کپرور» طی اطلاعیه‌‌‌ای اعلام کرد که شرکت تصمیم به انجام افزایش سرمایه ۳۰۰ درصدی دارد و به موجب این امر گزارش توجیهی هیات‌مدیره به منظور پیشنهاد افزایش سرمایه از مبلغ ۵۴ میلیارد تومان به ۲۱۶میلیارد تومان از محل آورده نقدی سهامداران، مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی و سود انباشته به منظور احداث یک واحد فرآوری زغال‌‌‌سنگ در منطقه کرمان که در تاریخ ۲۳/ ۰۶/ ۱۴۰۰ به تصویب هیات‌مدیره رسیده بود، جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شد.

«قشرین»: شرکت صنعتی و کشاورزی شیرین خراسان با نماد معاملاتی «قشرین» از صدور مجوز افزایش سرمایه از ۵/ ۹۶میلیارد تومان به ۸/ ۲۰۶میلیارد تومان (افزایش سرمایه ۱۱۴ درصدی) از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌‌‌ها به منظور اصلاح ساختار مالی در اجرای مفاد ماده ۱۴ قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی کشور و حمایت از کالای ایرانی از سوی سازمان بورس و اوراق بهادار تهران خبر داد. بر این اساس اعلام شده است که انجام افزایش سرمایه، حداکثر تا ۶۰ روز از تاریخ این مجوز امکان‌‌‌پذیر خواهد بود و عدم‌انجام افزایش سرمایه در مهلت مقرر، موجب ابطال این مجوز شده و انجام آن مستلزم اخذ مجوز جدید از این سازمان خواهد بود.

«غنیلی»: مجتمع تولیدی نیلی صنعت کرمان با نماد «غنیلی» طی اطلاعیه‌‌‌ای اعلام کرد که بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق‌‌‌العاده مورخ  ۲۵/ ۱۲/ ۱۳۹۹ افزایش سرمایه شرکت از مبلغ ۱۰میلیارد تومان به ‌‌۴۰میلیارد تومان (افزایش سرمایه ۳۰۰ درصدی) از محل مطالبات و آورده نقدی در تاریخ ۲۴/ ۰۶/ ۱۴۰۰ در مرجع ثبت شرکت‌ها به ثبت رسیده است.

«دالبر»: شرکت البرز دارو با نماد «دالبر» نیز طی اطلاعیه‌‌‌ای در سامانه کدال اعلام کرد که افزایش سرمایه شرکت از مبلغ ۲۲۰ میلیارد تومان به ‌‌۳۰۸ میلیارد تومان (افزایش سرمایه ۴۰ درصدی) از محل مطالبات و آورده نقدی در تاریخ ۲۳/ ۰۶/ ۱۴۰۰ در مرجع ثبت شرکت‌ها به ثبت رسیده است. افزایش سرمایه قبلی شرکت در تاریخ ۱۵/ ۰۷/ ۱۳۹۹ از مبلغ ۱۸۶ میلیارد تومان به ۲۲۰ میلیارد تومان از محل مطالبات حال شده و آورده نقدی سهامداران بوده است.