«ثبهساز»: شرکت بهساز کاشانه تهران با نماد «ثبهساز» که در زمینه پروژه‌‌‌های عمرانی به‌خصوص تولید انبوه مسکن فعالیت دارد، طی اطلاعیه‌‌‌ای از برگزاری مزایده مشارکت در ساخت واحدهای مسکونی واقع در استان همدان به آدرس: همدان، بلوارجانبازان، انتهای ۱۸متری ابوذر، خیابان ۱۰متری نهال، قطعات ۲ تا ۱۰ به نام پروژه نهال۲ تا نهال۱۰ همگی در ۶ طبقه شامل یک طبقه همکف و ۵ طبقه مسکونی خبر داد. در اطلاعیه آمده است که متقاضیان می‌توانند جهت دریافت اسناد مزایده تا تاریخ ۰۳/ ۰۷/ ۱۴۰۰ به محل شرکت مراجعه کنند. آخرین مهلت ارائه پیشنهادهای تا تاریخ ۰۶/ ۰۷/ ۱۴۰۰ خواهد بود. همچنین این شرکت در اطلاعیه دیگری نتایج برگزاری مزایده مشارکت در ساخت پروژه‌های ارکیده، اقاقیا و توسکا واقع در استان گلستان را این گونه اعلام کرد: با عنایت به بازگشایی انجام شده در مورخ ۰۶/ ۰۵/  ۱۴۰۰بر اساس نتایج به دست آمده برای ردیف‌‌‌های یک و دو آگهی شریک انتخاب شد. برای پروژه ارکیده میزان سرمایه آورده شرکت شامل زمین و عوارض و طراحی به مبلغ ۱/ ۷۱میلیارد تومان و میزان سرمایه آورده شریک به مبلغ ۳/ ۶۰میلیارد تومان و در مجموع میزان کل سرمایه‌گذاری به مبلغ ۴/ ۱۳۱میلیارد تومان است. همچنین برای پروژه اقاقیا میزان سرمایه آورده شرکت شامل زمین و عوارض و طراحی به مبلغ ۸/ ۵۸میلیارد تومان و میزان سرمایه آورده شریک به مبلغ ۴/ ۵۷میلیارد تومان است. در مجموع میزان کل سرمایه‌گذاری به مبلغ ۳/ ۱۱۶میلیارد تومان است. با توجه به نوع مزایده (مشارکت در ساخت) پس از اتمام پروژه و فروش آن بهای تمام شده و درآمد حاصل از فروش و میزان سود حاصل از فروش مشخص خواهد شد.

«قجام»: شرکت فرآورده‌‌‌های غذایی و قند تربت جام با نماد «قجام» از فروش تعداد یک میلیون سهم شرکت قند بیستون با نرخ ۱۹هزار و ۵۰۹ ریال خبر داد. بر این اساس ۹۱۸/ ۱میلیارد تومان سود از محل فروش سهام مذکور شناسایی شد.

«شلرد»: شرکت کود شیمیایی اوره لردگان با نماد «شلرد» طی اطلاعیه‌‌‌ای تحت عنوان «شفاف‌سازی در خصوص شایعه، خبر یا گزارش منتشر شده» اعلام کرد که پیرو اطلاعیه اعلام توقف تجهیزات استراتژیک واحد تولید اوره در تاریخ ۱۵/ ۰۲/ ۱۴۰۰، خوشبختانه اصلاح و بهینه‌‌‌سازی تجهیزات موصوف در مراحل پایانی بوده و مجتمع توانسته در دوره دو ماهه تیر و مرداد مقدار ۲۳هزار و ۶۰۰تن محصول آمونیاک و ۲۲هزار تن محصول اوره تولید و علاوه بر ارسال و تحویل ۸هزار تن از سهمیه سالانه اوره به جهاد کشاورزی، مقدار ۱۰هزار تن اوره و ۶۶۰۰ تن آمونیاک نیز به بازارهای خارجی صادر کند. لازم به توضیح است دلیل اصلی توقف عملیات تولید و طولانی شدن زمان تعمیر و بهینه‌‌‌سازی تجهیزات یادشده، آسیب‌‌‌های وارده به علت قطعی مکرر برق ورودی مجتمع در دوره‌‌‌های طولانی‌مدت و مشکل سراسری برق کشور بوده است. با عنایت به اینکه در حال حاضر مشکل برق مرتفع شده و بهینه‌‌‌سازی تجهیزات و تعمیر نهایی آن در مراحل پایانی است، در زمان کوتاه و پس از زمان نرمال‌‌‌سازی عملیات تولید، خبر راه‌‌‌اندازی آن از طریق سامانه کدال به اطلاع سهامداران خواهد رسید.

«فالوم»: شرکت آلومتک با نماد «فالوم» نتایج شرکت در مناقصه فروش هزار تن سیم آلومینیومی را اعلام کرد. بر اساس این مناقصه هزار تن سیم آلومینیومی به شرکت عراقی به مبلغ ۳میلیون و ۶۰هزار دلار واگذار شد. به موجب این واگذاری ۵ درصد از مبلغ کل قرارداد به عنوان سپرده حُسن انجام کار در نظر گرفته شده است. در نامه پیوست شده به اطلاعیه آمده است که با توجه به اینکه افشای ابلاغ مناقصه فوق ممکن است مزایای قابل‌توجهی برای رقبا فراهم آورد و زیان بااهمیتی به سهامداران وارد آید، بنابراین جزئیات قرارداد قابل افشا نیست. این شرکت در زمینه تولید کابل و سیم و میلگرد و پروفیل‌‌‌های آلومینیومی فعالیت دارد.

«دی»: بانک دی با نماد معاملاتی «دی» از عدم‌حصول نتیجه از برگزاری مزایده عمومی فروش اموال مازاد بانک دی (شرکت سهامی عام) که در تاریخ ۱۷/ ۰۶/ ۱۴۰۰ برگزار شده بود خبر داد. بر این اساس شرکت اعلام کرد که پیرو آگهی مزایده عمومی املاک مازاد بانک دی (شرکت سهامی عام) منتشره در تاریخ ۰۲/ ۰۶/ ۱۴۰۰، به اطلاع سهامداران و ذی‌نفعان محترم می‌‌‌رساند هیچ پیشنهادی بابت مزایده موصوف واصل نشد.

«کاما»: شرکت باما با نماد «کاما» از شرکت در فراخوان ارزیابی کیفی انجام سرمایه‌گذاری به منظور تجهیز، آماده‌‌‌سازی و بهره‌‌‌برداری از معدن طلای جانجا و احداث و بهره‌‌‌برداری از کارخانه تولید کنسانتره مس به ظرفیت سالانه ۱۳۰ هزار تن که توسط شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران برگزار شده است، خبر داد.

«ختور»: شرکت رادیاتور ایران با نماد معاملاتی «ختور» در راستای شفاف‌‌‌سازی از افزایش سرمایه از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌‌‌ها تحت عنوان گروه ب خبر داد. بر این اساس در جلسه مورخ ۰۶/ ۰۶/ ۱۴۰۰ که توسط هیات‌مدیره شرکت برگزار شد، موضوع افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی‌‌‌ها با سر فصل زمین توسط مدیرعامل مطرح و مورد تصویب هیات‌مدیره قرار گرفت. همچنین مقرر شد اقدامات آتی وفق ضوابط و مقررات سازمان بورس اوراق بهادار انجام شود.

«تمحرکه»: شرکت ماشین‌‌‌سازی نیرو محرکه روز یکشنبه در اطلاعیه‌‌‌ای که در تارنمای کدال منتشر کرد نتیجه نهایی دعوی علیه شرکت را اعلام کرد. بر اساس این اطلاعیه دادخواست آقای بهزاد نوروز بختیاری جهت دریافت مطالبات از شرکت ماشین‌‌‌سازی نیرو محرکه (سهامی عام) بعد از بررسی دادخواست تجدید‌‌‌نظر از طرف شرکت ماشین‌سازی نیرو محرکه رد شد.

«اجداد»: شرکت مرغ اجداد زربال از تغییرات در ترکیب تولید/ فروش محصولات خبر داد. بر این اساس شرکت اعلام کرد که به دلیل رسالت تامین پروتئین آحاد مردم کشور و مهم‌تر آن که در بخش بالادستی سایر ماکیان (غیر از مرغ) در سنوات گذشته اقدام موثر و قابل‌توجهی درکشور صورت نپذیرفته است، مقرر شد واحد کسب و کار استراتژیک (SBU) در این خصوص تشکیل و در حوزه بالادستی بوقلمون، بلدرچین، شترمرغ و... شروع به فعالیت کند. همچنین شرکت روز یکشنبه نیز طی اطلاعیه‌‌‌ای از انعقاد قرارداد مشارکت میان شرکت مرغ اجداد زربال (سهامی عام) با اشخاص حقیقی و حقوقی، به منظور واگذاری تمامی جوجه‌‌‌های یکروزه گوشتی و مازاد پدر و مادر تولید شده در شرکت با هدف تولید گوشت مرغ به عنوان آورده شرکت از مشارکت خبر داده بود.