شرکت آب معدنی "زاگرس آبی" ، بزرگترین کارخانه تولید و بسته بندی آب معدنی ایران در زمینی به مساحت 70 هزار مترمربع در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده و به دنبال جذب مشارکت در سرمایه گذاری است. این شرکت دارای حق برداشت از چشمه آبسرده به میزان 14 لیتر بر ثانیه است و توان تولید نیم میلیون بطری در روز رادارد و همچنین تولید نیم لیتر تا 20لیتربطری در این شرکت میسر می باشد. این کارخانه تولیدی به دلیل واقع شدن در منطقه محروم، از 10 سال معافیت مالیاتی برخوردار است.
احمد فرهی، مدیر عامل شرکت "زاگرس آبی"درباره این پروژه گفت: در حال حاضر تمامی تجهیزات، ساختمان ها، سوله های شش گانه و تمامی موافقت های اصولی و زمینه های قانونی و اقتصادی و تکنولوژیک این پروژه عظیم مهیاست و فقط یک مشارکت ۲۰ درصدی از نظر سرمایه لازم است تا در کمتر از ۱۰۰ روز این مجموعه کار خود را با تمام ظرفیت آغاز کند. وی با اشاره به اینکه برای خط تولید این کارخانه بزرگ ترین دستگاه های آب پرکن جهان خریداری شده است، به تسهیلات دریافتی این پروژه به میزان ۱۲۱ میلیارد ریال اشاره کرد و گفت: این حجم تسهیلات از سوی بانک مصوب و به شعبه مربوطه ابلاغ شده و ما آمادگی داریم با جذب سرمایه مورد نیاز، ظرفیت تولید حدود نیم میلیون بطری در روز را آغاز کنیم. فرهی ادامه داد: آب مصرفی این کارخانه در دورترین کوه های زاگرس و در محلی واقع است که پای هیچ انسانی به آن جا نمی رسد. ضمن اینکه درجه سختی بهاره (گوارایی) این آب حدود ۱۰۰ است و آزمایش های انجام شده نشان می دهد این آب یکی از کیفی ترین آب های ایران است.

وی اضافه کرد: همچنین این آب یکی از بالاترین حجم ها را دارا بوده و با توجه به کیفیت و امکانات موجود، آمادگی لازم برای ارسال آن به بازارهای هدف و کشورهای خلیج فارس نیز وجود دارد. مدیر عامل شرکت افزود: به دلیل کیفیت بالای صادراتی این محصول و با توجه به نزدیک بودن به بازارهای هدف (کشورهای حاشیه خلیج فارس)، صادرات این محصول امکان پذیر و مقرون به صرفه است. وی نحوه جذب سرمایه گذاری را در قالب خرید سهام یا هر نوع مشارکت از جمله مشارکت در فروش محصول اعلام کرد و گفت: از آنجا که این پروژه در کم تر از ۱۰۰ روز قابل بهره برداری است، مسأله خواب سرمایه به کلی وجود ندارد و به این ترتیب سود سرمایه گذار به خوبی قابل پشتیبانی است.

مدیرعامل شرکت زاگرس آبی با اشاره به خودکفایی کارخانه از نظر تأمین کلیه نیازهای داخلی خود اضافه کرد: علاوه بر خودکفایی خط تولید، این مجموعه قادر است آب را از نیم تا ۲۰ لیتر و در اشکال متنوع به بازار مصرف عرضه کند. وی با اشاره به این اصل اقتصادی که "سرمایه جایی می رود که سود و بازار مناسب وجود داشته و خواب سرمایه در حداقل ممکن باشد" تصریح کرد: سرمایه گذاری در این پروژه از این شاخصه ها برخوردار است. علاوه بر این ، شرکت موفق به گشایش اعتباری به مبلغ پنج میلیون و ۴۵۰ هزار یورو شده و این موضوع خود پشتوانه سرمایه گذاری محکمی برای پروژه قلمداد می شود. متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن ۰۹۱۳۶۹۲۰۷۰۰- ۰۹۳۹۱۱۱۲۱۸۳ تماس حاصل فرمایند.