دنیای اقتصاد- مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان اصفهان با بیان اینکه حضور پلیس در بین گروه‌های اجتماعی به سلامت جامعه کمک می‌کند، گفت: اگر تهدیدات و آسیب‌های پیش روی کارگران را شناسایی کرده و از آنها پیشگیری کنیم، می توانیم در آینده، جامعه سالمی داشته باشیم. مهندس "غلامعلی قادری" اظهار کرد: با توجه به اینکه نیروی انتظامی بیشترین ارتباط و تماس را با مردم دارد، می‌طلبد که به موضوعات اجتماعی بیش از مسایل دیگر حساس باشد.

وی افزود: خوشبختانه امروز نیروی انتظامی، نگاه ویژه‌ای به گروه‌های اجتماعی از جمله جامعه کارگری و واحدهای تولیدی دارد که باید اذعان کرد حضور پلیس در بین این گروه‌ها قطعاً به سلامت جامعه کمک خواهد کرد. مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان اصفهان تصریح کرد: یکی از موضوعات مشترکی که بین ما و پلیس وجود دارد، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در بین قشر کارگر و خانواده‌های آنان است. قادری خاطرنشان کرد: از آنجا که این بخش، ارتباط بسیار زیادی با بخش تولید و کارگری دارد، می‌طلبد که به فراخور کار و شأن کارگران، برنامه‌های اجتماعی مدونی را به اجرا بگذارد که در این زمینه همکاری و تعامل خوبی با معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان شکل گرفت و در چند سال اخیر از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های تجربی کارشناسان انتظامی در مباحث آموزشی بهره‌گیری شد. وی با بیان اینکه نزدیک به یک میلیون نفر به طور مستقیم و غیر مستقیم در سطح استان تحت پوشش اداره کل کار قرار دارند، اظهار کرد: اعتقاد ما بر این است که اگر تهدیدات و آسیب‌های پیش روی این جمعیت را شناسایی کرده و از آنها پیشگیری کنیم، می توانیم در آینده، جامعه سالمی داشته باشیم.

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان اصفهان، موضوع اعتیاد را یکی از تهدیدات مهم پیش روی جامعه کارگری عنوان کرد و گفت: مسلماً اگر یک کارگر دچار اعتیاد شود، نه تنها به خود و خانواده‌اش ضربه وارد می‌کند بلکه چرخه اقتصاد و تولید کشور را نیز متضرر خواهد کرد. قادری تصریح کرد: ما در زمینه مبارزه با مواد مخدر، وارد یک کار میدانی شده و با همکاری نیروی انتظامی استان، برنامه‌های فرهنگی و پیشگیرانه خوبی را به اجرا گذاشتیم که با استقبال کارگران روبه‌رو و این کار به عنوان الگو در سطح کشور معرفی شد.