ایران - امارات ساعت ۱۹

گروه ورزش - تیم ملی فوتبال ایران در سومین بازی تدارکاتی خود در امارات، روز جمعه به مصاف تیم ملی کشور میزبان می‌رود. پیش از این قرار بود ملی‌پوشان ایران پس از بازی با اشتوتگارت به تهران باز گردند که پیش از پیشنهاد فدراسیون امارات مبنی بر انجام بازی رودررو و توافق کادر فنی تیم ملی ایران این بازی ساعت ۱۹ روز جمعه انجام می‌شود. دال: بهترین تجربه‌ام بازی با ایران بود

گروه ورزش - سرمربی هامبورگ پس از پیروزی مقابل تیم ملی ایران در تورنمنت چهارجانبه امارات گفت: «به نظر من بازی با تیم ملی ایران یکی از بهترین تجربه‌های ما بود.» توماس دال قصد دارد همه گزینه‌های تاکتیکی را در این اردو امتحان کند تا با کمترین نواقص در نیم فصل دوم بوندس‌لیگا حاضر شوند.»

پیروانی: از بازی اول راضی هستیم

گروه ورزش - تیم ملی ایران مقابل هامبورگ با نتیجه دو بر یک شکست خورد. البته به‌گفته افشین پیروانی بازیکنان ایران عملکرد بسیار خوبی داشتند و با توجه به این که تیم اصلی را به همراه نداشتیم، بازیکنان ما در نیمه دوم بسیار خوب بودند چرا که در مجموع تیم ملی ایران در این مسابقات شرکت نکرد، بلکه تیم منتخب باشگاه‌های ما در این رقابت‌ها حاضر بود و ما از بازی اول راضی هستیم.

پرسپولیس محروم می‌شود

گروه ورزش - باشگاه پرسپولیس در صورتی‌که مطالبات رافائل ادرئو را پرداخت نکند از سوی فیفا محروم می‌شود. کمتر از یک هفته به پایان مهلت فیفا به برای پرداخت بدهی رافائل باقی‌مانده و در صورتی‌که این مبلغ به او پرداخت نشود ۱۰ امتیاز از پرسپولیس کسر خواهد شد. طبق حکم فیفا پرسپولیس محکوم به پرداخت مبلغ ۱۳۰هزار یورو به رافائل است.

برادر یونگ در ایران

گروه ورزش - مسوول استعدادیابی باشگاه آلکمار هلند برای زیر نظر گرفتن تعدادی از بازیکنان ایرانی به تهران سفر کرده است. محسنی مدیر برنامه‌های مربیان هلندی سابق پرسپولیس از حضور برادر تئودوریونگ در تهران خبر داد.

یونگ به عنوان استعدادیاب در باشگاه آلکمار فعالیت می‌کند، به پیشنهاد برادر خود برای زیرنظر گرفتن دو بازیکن ایرانی راهی تهران شده است.

عذرخواهی اکبرپور از کمیته انضباطی

گروه ورزش - سیاوش اکبرپور با نوشتن ندامت‌نامه‌ای ضمن عذرخواهی از هواداران استقلال رسما از کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال و داریوش مصطفوی دبیر موقت فدراسیون درخواست کرد که محرومیتش را کاهش دهند.

سیاوش اکبرپور مهاجم تیم فوتبال استقلال تهران، پس از دیدار این تیم مقابل سایپا از سوی کمیته انضباطی ۱۰ جلسه محروم شد.

کریمی یک نیمه بازی کرد

گروه ورزش - تیم فوتبال بایرن‌مونیخ و بنفیکا دوشنبه شب در ورزشگاه الاهلی به مصاف هم رفتند و در پایان، بنفیکا موفق شد با نتیجه ۴ بر ۳ در ضربات پنالتی مقابل نماینده آلمان به برتری برسد. علی کریمی نیمه اول این دیدار را در زمین حضور داشت و در دقیقه ۴۲ یک موقعیت گل را از دست داد.

کفاشیان: پنجعلی سرمربی تیم امید نیست

گروه ورزش - در حالی که کمتر از دو ماه به آغاز رقابت‌های مقدماتی المپیک پکن باقی مانده، هنوز سرمربی تیم امید مشخص نشده است. این در حالی است که کمیته ملی المپیک و فدراسیون فوتبال اعلام کرده بودند تا پایان هفته گذشته سرمربی جدید را انتخاب کنند.

علی کفاشیان در این خصوص گفت: «در‌حال‌حاضر پنجعلی مسوولیت کار را بر عهده گرفته‌ است ولی او سرمربی تیم امید نیست و به زودی سرمربی را معرفی می‌کنیم.»