پشیمانی نزدیک است!

  سعید آقایی:  در حالی همین چند روز پیش به تراکتور پیوست که دو فصل پیش با پیراهن پرسپولیس مقابل هواداران این تیم مرتکب رفتار زشتی شده بود؛ آن‌قدر زشت که باشگاه تبریزی از او شکایت کرد. بنابراین تعجبی ندارد که حضور او در تراکتور، با واکنش تند و منفی هواداران این تیم همراه شده باشد. آقایی البته سعی کرده با انتشار یک استوری دلجویانه، از هواداران تراکتور عذرخواهی کند، اما پیش‌بینی می‌شود فصل دشواری پیش روی او باشد. عجیب آنکه آقایی قبلا و زمان عضویت در سپاهان هم به پرسپولیس توهین کرده بود، اما بعدا بازیکن همین تیم شد و کلی رنج برد تا آن خاطره تلخ را پاک کند. خب اصلا چه کاری است توهین به دیگران، مخصوصا وقتی سالی یک تیم عوض می‌کنید!

  شجاع خلیل‌زاده:  در شب معرفی بازیکنان جدید تراکتور، او هم مثل سعید آقایی، مهدی شیری و حسین پورحمیدی به این تیم پیوست. پس از آن فیلمی در فضای مجازی بازنشر شد که در آن کارشناس شبکه استانی آذربایجان را در حال نسبت دادن اتهام تبانی و کم‌کاری به خلیل‌زاده نشان می‌داد. این فیلم مربوط به لیگ شانزدهم و حضور شجاع با پیراهن سپاهان برابر پرسپولیس است. مجری تراکتوری که گویا از قهرمانی سرخ‌پوشان ناراحت شده بود، چنین اتهام تند و بی‌سندی به خلیل‌زاده نسبت داد تا امروز رسانه‌ها از او و باشگاه محبوبش بپرسند اگر راست می‌گفته، پس چرا چنین بازیکنی خریده‌اند؟

  فرشاد احمدزاده:  این روزها بحث حضور احتمالی‌اش در استقلال داغ است، مخصوصا که در فولاد با جواد نکونام کار کرده است. هواداران اما در این زمینه موضع تندی دارند و او را نمی‌پذیرند، چرا که احمدزاده زمان عضویت در پرسپولیس از رکوردداران کری‌خوانی برای استقلال، آن هم با الفاظ نه چندان مناسب بوده است. عین این اتفاق فصل گذشته برای میلاد زکی‌پور هم رخ داد. این بازیکن فاصله‌ای تا پیوستن به پرسپولیس نداشت، اما کری‌های تندش در زمان عضویت در استقلال، باعث جبهه‌گیری بسیار تند هواداران شد.

  رضا اسدی:  شرایط این یکی برعکس است؛ او دوره موفقی در پرسپولیس نداشت و به‌شدت از سوی هواداران این تیم تحت فشار قرار گرفت، به‌طوری که از اواسط فصل، روزشمار خداحافظی و جدایی راه انداخت. با این حال اسدی با تغییر پست در تراکتور و حضور در خط حمله به یکی از بهترین‌های لیگ تبدیل شد. گفته می‌شود امروز پرسپولیس هم خواهان بازگشت اسدی است، اما شاید تجربه تندروی‌های گذشته، این بازیکن را به سمت مسیر دیگری هدایت کند.

  محمد ربیعی:  سرمربی فصل گذشته مس رفسنجان به‌طور جدی نامزد حضور روی نیمکت استقلال بود، اما درست در شرایطی که برخی رسانه‌ها از عقد قریب‌الوقوع قرارداد با او خبر داده بودند، فیلمی قدیمی از ربیعی بازنشر شد که او در آن به پرسپولیسی بودن خودش و خانواده‌اش اشاره می‌کند. همین فیلم، کار ربیعی را تمام کرد و باعث فاصله گرفتن او از نیمکت استقلال شد. همین حالا هم مهرداد محمدی در تیررس جواد نکونام است، اما او هم قبلا مصاحبه کرده و به صراحت گفته پرسپولیسی است. هرچند مجید حسینی دقیقا با همین شرایط استقلالی شد و یکی از بازیکنان خوب هم این تیم هم بود.