چلسی: چلسی با جذب قرضی دنیس زکریا از یوونتوس خط هافبک خود را تقویت کرد. گزارش شده است که این انتقال شامل گزینه خرید برای بعد از فصل ۲۳-۲۰۲۲ است. در ساعات پایانی پنجره هم بالاخره مشخص شد پیر امریک اوبامیانگ به لیگ برتر بازمی‌گردد. آبی‌ها که به دنبال یک مهاجم قدرتمند بودند، مبلغ ۱۲ میلیون پوند (۱۴ میلیون یورو) به بارسلونا پرداخت و قرارداد مارکوس آلونسو را هم فسخ کردند تا این انتقال رخ دهد.

بارسلونا: هکتور بیرین، مدافع آرسنال، پس از ۱۱ سال حضور در توپچی‌ها، به باشگاه دوران کودکی یعنی بارسلونا پیوست. بارسا به دلیل اینکه مدافع اسپانیایی قرارداد خود را با آرسنال فسخ کرد، مبلغی را برای انتقال او پرداخت نخواهد کرد. درست مثل مارکوس آلونسو که با این شیوه راهی نیوکمپ اسپاتیفای شد.

لیورپول: لیورپول با به خدمت گرفتن آرتور ملو به صورت قرضی از یوونتوس، به سرعت برای مهار بحران مصدومیت هافبک‌های خود دست به کار شد. هرچند اطلاعات این انتقال اعلام نشده اما گویا لیورپول ۵/ ۴ میلیون یورو بابت انتقال قرضی هزینه کرده و کل دستمزد هافبک برزیلی را هم پرداخت می‌کند.

میلان: بارسلونا سرجینو دست، مدافع کناری تیم ملی آمریکا را به میلان قرض داد. باشگاه ایتالیایی پس از این فصل گزینه خرید دست را با ۳۰ میلیون یورو خواهد داشت.

اینتر: لاتزیو فرانچسکو آچربی مدافع میانی خود را به اینتر قرض‌ داده که در این فصل حقوق او را پرداخت خواهد کرد. همچنین گفته می‌شود گزینه‌ای برای خرید این مدافع نیز وجود دارد. آچربی ۳۴ ساله، تجربه فوق‌العاده‌ای را برای خط دفاعی اینتر به ارمغان می‌آورد. او ۳۲۲ بازی در سری A در دوران حرفه‌ای خود انجام داده است.

بنفیکا: یولیان دراکسلر به صورت قرضی از پاری‌سن‌ژرمن به بنفیکا پیوست. دراکسلر ۱۳۱ بازی در لیگ یک برای پاریس انجام داد، ۱۷ گل به ثمر رساند و ۲۱ پاس گل داد. اما او در فصول اخیر برای زمان بازی با مشکل مواجه شده و به دنبال فرصتی جدید برای اثبات شایستگی خود به عنوان یک بازی‌ساز سطح بالا است.

فولام: لایوین کورزاوا مدتی است از فهرست پاری‌سن‌ژرمن کنار گذاشته شده است، فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۳ را به صورت قرضی در فولام سپری خواهد کرد. این مدافع پس از انتقال، ادعا کرد که «همه بازی‌های فولام را در این فصل تماشا کرده است!» ضمن اینکه فولام امضای قرارداد با ویلیان را هم تایید کرد. بازیکنی که پس از یک دوره کوتاه در برزیل با کورینتیانس به لیگ برتر بازمی‌گردد. ویلیان بهترین سال‌های خود را در چلسی سپری کرد و همچنین زمانی را در آرسنال گذراند.

منچسترسیتی: مانوئل آکانجی مدافع ملی‌پوش سوئیسی، پس از امضای قرارداد ۱۵ میلیون پوندی با قهرمان لیگ برتر، شاگرد پپ گواردیولا شد. او در طول تابستان اصلا به سیتی لینک نشده، اما ناگهان در ساعات آخر پنجره سر از ورزشگاه اتحاد درآورد.