* سون هئونگ‌مین (تاتنهام) - ۶۴ میلیون یورو؛ در صدر فهرست بهترین بازیکنان آسیایی حال‌حاضر جهان کسی قرار دارد که نه‌تنها به‌دلیل عملکرد فنی‌ که به‌دلیل اخلاقی و شخصیتی به یکی از محبوب‌ترین بازیکنان لیگ برتر انگلستان تبدیل شده است. سون هئونگ‌مین با دو‌بار انتخاب به‌عنوان بهترین بازیکن سال تاتنهام به یکی از مهم‌ترین بازیکنان این باشگاه قدیمی و پرافتخار بدل شده است.

* تاکفوسا کوبو(ویارئال) - ۳۰ میلیون یورو؛ تاکفوسا کوبو به‌عنوان یکی از استعدادهای بزرگ آسیا شناخته می‌شود که در سال ۲۰۱۹ توسط رئال‌مادرید خریداری شد اما بعد از آن به‌صورت قرضی ابتدا به مایورکا و سپس به ویارئال فرستاده شد. در سن ۱۹ سالگی او زمان و فرصت زیادی برای پیشرفت دارد و اگر در این مسیر قرار بگیرد به‌نظر می‌رسد در آینده از او بیشتر خواهیم شنید.

* کانگ این‌لی (والنسیا) - ۲۰ میلیون یورو؛ کانگ این‌لی، جوان دیگری از فوتبال آسیا است که نام خود را در فوتبال اسپانیا مطرح کرده است. او سال ۲۰۱۱ به والنسیا پیوست و از آن زمان تاکنون در این تیم مطرح اسپانیایی حضور دارد. او که یک ‌هافبک تهاجمی است فصل گذشته ۲۴بازی انجام داد و به‌نظر می‌رسد در این فصل بازی‌های بیشتری هم انجام بدهد.

* تاکهیرو تومیاسو (بولونیا) - ۱۸ میلیون یورو؛ تاکهیرو تومیاسو بلافاصله بعد از پیوستن به بولونیا در سال ۲۰۱۹ همه را تحت‌تاثیر قرار داده و در ماه آگوست به‌عنوان بهترین بازیکن ماه باشگاه انتخاب شد. این بازیکن با توجه به اینکه فقط ۲۱ سال دارد یکی از آینده‌داران قاره آسیا است. او یک مدافع راست است که توانسته ارزش خود را در فوتبال ایتالیا نشان بدهد.

* سردار آزمون (زنیت سن‌پترزبورگ) - ۱۸ میلیون یورو؛ رسانه‌ها به سردار آزمون لقب «مسی ایرانی» داده‌اند، هرچند او تا‌کنون فقط در فوتبال روسیه بازی کرده‌است. در حال‌حاضر این بازیکن ۲۵ ساله ستاره زنیت سن‌پترزبورگ است. عملکرد این مهاجم طی دو سال گذشته هم برای باشگاه و هم تیم‌ملی درخشان بود و موضوع جالب‌توجه این است که آیا او عاقبت تصمیم به جدایی از فوتبال روسیه و رفتن به لیگ و باشگاهی مهم‌تر را خواهد گرفت یا نه.