مسوولان ورزش ایران برای جلب رضایت فیفا و تطبیق اساسنامه فدراسیون فوتبال با خواسته فیفا چند ایراد بزرگ پیش‌نویس اساسنامه را رفع کردند تا قدم رو به جلویی بردارند و از خطر تعلیق نیز دور شوند. خبرگزاری مهر اعلام کرد بر این اساس حضور وزیر ورزش و معاونش درمجمع فدراسیون فوتبال حذف خواهد شد و شرط سابقه مدیریتی ۱۰ ساله برای ثبت‌نام ریاست و هیات‌رئیسه فدراسیون نیز منتفی خواهد شد. مهدی محمدنبی دبیرکل فدراسیون نیز ضمن تایید اصلاحات مدنظر فیفا اعلام کرد این اساسنامه دیروز به فدراسیون جهانی ارسال شد.

 طبق پروتکل‌های بهداشتی همه بازیکنان و کادر باشگاه‌های فوتبال باید هر پنج روز یک بار تست کرونا بدهند. با احتساب هر تست کرونا در کشور که با قیمت ۷۰۰ هزار تومان محاسبه شده، فوتبال ایران برای برگزاری ادامه مسابقات خود باید چیزی حدود ۱۶ میلیارد تومان هزینه کند. هنوز مشخص نشده این هزینه را باید دولت، باشگاه‌ها یا فدراسیون فوتبال پرداخت کنند.

کاظم قیم مدیر روابط بین‌الملل باشگاه استقلال اعلام کرد: «لئوناردو پادووانی بازیکن سابق این باشگاه ۱۰۰ هزار دلار طلب دارد؛ اما او درخواست غرامت میلیون دلاری از باشگاه استقلال دارد.»

 سایت «فوتسال رنکینگ» رده‌بندی جدید تیم‌های ملی جهان را اعلام کرده که فوتسال ایران بدون تغییر در رده ششم جهان و اول آسیا باقی مانده است.

 نشریه فوربس با انتشار فهرست پردرآمدترین ورزشکاران دنیا در یک سال گذشته اعلام کرد که کریستیانو رونالدو با احتساب درآمد امسال خود موفق شده مجموع درآمدها در دوران ورزشی‌اش را به یک میلیارد دلار برساند.

 اتحادیه جهانی دوچرخه‌سواری، حکم محرومیت چهارساله مائده نظری و فاطمه هداوند دو بانوی ملی‌پوش دوچرخه‌سواری کشورمان را به‌دلیل استفاده از مواد نیروزا تایید کرد.

 علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم‌ملی و پرسپولیس در فهرست نامزدهای تیم طلایی قاره آسیا برای این تیم قرار گرفت.