درحالی‌که شکایت مارک ویلموتس سرمربی سابق تیم‌ملی فوتبال کشورمان از فدراسیون ایران به فیفا به‌دلیل مطالبات خود در جریان است، دستیاران او نیز برای اینکه بتوانند ۶ میلیون یورو غرامت بگیرند، به‌صورت دسته جمعی از فدراسیون فوتبال ایران شکایت کرده‌اند.

خبرگزاری فارس اعلام کرد قرارداد باشگاه پرسپولیس با کارگزار مالی، موجب انتقادات و ابهامات گسترده‌ای شده است. در شرایطی که صحبت از درآمدزایی میلیاردی با این کارگزار می‌شد، اکنون عنوان می‌شود که بخش قابل‌توجهی از آن قرض‌الحسنه بوده و این باشگاه باید آن را پس دهد!

وزیر ورزش اخیرا اعلام کرده برای مبارزه با دلال‌ها در ورزش از وزیر اطلاعات کمک خواسته است. حسین کلانی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس اما گفته وزارت ورزش دیر به فکر اقدام علیه دلال‌ها افتاد چراکه آنها خون فوتبال ایران را مکیدند.

یک سایت خارجی در گزارشی به معرفی رقبای سنتی جهان فوتبال که ورزشگاه مشترک دارند، پرداخته که دراین بین از دو تیم پرسپولیس و استقلال که به‌طور مشترک از ورزشگاه آزادی استفاده می‌کنند نام برده شده است.

 احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه استقلال اعلام کرد تلاش می‌کند که درکمتر از دو ماه شرایط ورود این باشگاه به بورس فراهم شود.

با حکم کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال، امیدرضا روان‌خواه بازیکن سابق استقلال ازهرگونه فعالیت فوتبالی محروم شد و دیگر نمی‌تواند روی نیمکت سرمربیگری تیم نیروی زمینی بنشیند. درهمین ارتباط مدیرعامل باشگاه نیروی زمینی گفت: «این محرومیت ارتباطی به حضور وی در تیم ‌ما ندارد.»

علیرضا حیدری پیشکسوت مطرح کشتی ایران درخصوص چرخه انتخابی تیم‌ملی و اینکه گفته می‌شود این طرح از اختیارات سرمربیان تیم‌ملی کم می‌کند، تاکید کرد: «شأن سرمربی باید حفظ شود. مربی حق دارد تفکراتش را لحاظ کند.»