مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش درباره زمان شروع مسابقات ورزشی گفت: «برگزاری هرگونه مسابقات ورزشی تا پایان اردیبهشت متوقف است و اعلام کردیم فعالیت باشگاه‌های ورزشی نیز تا ۱۵ اردیبهشت متوقف شود. طی ۱۵ روز آینده شرایط جدید را رصد می‌کنیم و متناسب با شرایط تصمیم خواهیم گرفت.»

فدراسیون فوتبال در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که رسانه‌ها برای ارتباط با دراگان اسکوچیچ می‌توانند سوالات خود را از طریق ایمیل ارسال کنند. روابط عمومی فدراسیون با طرح پرسش‌ها از سرمربی تیم ملی، پاسخ‌های دریافتی را به‌صورت اختصاصی به رسانه مورد نظر ارائه خواهد داد.

محمود اسلامیان، عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال درباره روند اصلاح اساسنامه گفت: «این موضوع زیرنظر یک کمیته درحال پیگیری و انجام است. پس از اینکه اصلاحات صورت گرفت در هیات رئیسه مطرح و مصوب می‌شود. سپس وظیفه داریم آن را در مجمع عمومی فدراسیون و در هیات دولت به تصویب برسانیم.»

محمودزاده، رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ فوتبال گفت: «درصورت تصویب هیات رئیسه، برای عقد قراردادهای خارجی‌ها به‌صورت ریالی، قرارداد سرمربی تیم ملی با فدراسیون سرمشق تمامی قراردادهای بازیکنان و مربیان می‌شود.»

مالک باشگاه شهرخودرو اعلام کرد این باشگاه بابت طلب ۴میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی از باشگاه پرسپولیس بابت انتقال گل‌محمدی شکایت کرده است و امکان دارد یک میلیارد هم به این مبلغ بابت ضرر و زیان آن اضافه شود.

باشگاه پرسپولیس با ارسال نامه رسمی به شرکت داده آتیه‌پرداز که کارگزار رسمی برند بورس آنها است خواسته تا قرارداد طرفین فسخ شود. حالا باید دید با این تصمیم مدیران پرسپولیس، چه روندی از نظر اقتصادی در انتظار این باشگاه خواهد بود.

جمعی از اعضای کانون پیشکسوتان فوتبال آبادان، به پاس قدردانی از کادر درمانی بیماران مبتلا به کرونا، پیراهن مسعود شجاعی کاپیتان تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ را به ایشان اهدا خواهند کرد.

مهدی طارمی، مهاجم ایرانی تیم فوتبال ریوآوه پرتغال مدتی قبل، پیشنهاد هنگفتی از لیگ چین داشته که آن را رد کرده است.

روملو لوکاکو، مهاجم اینتر دراظهارنظری عجیب ادعا کرد زمانی که هنوز ویروس کرونا در ایتالیا آزمایش نمی‌شد، اکثر بازیکنان اینتر تب و سرفه داشتند و ۲۳ بازیکن از ۲۵ بازیکن بیمار شدند!

یکی از بزرگترین سازمان‌های جهان درحوزه حقوق بشر، به مالکان فعلی باشگاه نیوکاسل درخصوص فریبنده و مشکوک بودن خرید این باشگاه توسط خانواده سلطنتی عربستان سعودی هشدار داد.

محمود افشاردوست، کارشناس والیبال اعلام کرد فدراسیون درحال بررسی شاخص‌ها و ویژگی‌های سرمربی جدید تیم ملی است تا فرد مناسبی انتخاب شود.