مهم‌ترین مساله‌ای که قرار بود دراین جلسه بررسی شود، تعیین تکلیف اعضای بازنشسته هیات‌رئیسه فدراسیون فوتبال بود اما درنهایت، این اعضا که شامل حیدر بهاروند رئیس سازمان لیگ، و محمدرضا طالقانی عضو هیات‌رئیسه فدراسیون فوتبال و محمود اسلامیان دیگر عضو هیات‌رئیسه هستند بر سر کار خود ماندند و حالا مشخص نیست قانون در این باره چه موضعی می‌گیرد. مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال درابتدای این جلسه ضمن ارائه گزارشی از وضعیت فدراسیون گفت: «سعی کردیم سازمان اقتصادی را تشکیل دهیم. فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ راه را در تشکیل سازمان اقتصادی برای گرفتن حق‌پخش و... دیدند. احداث چمن مرکز ملی فوتبال ایران را تکمیل کردیم که حدود ۵۶۵ هزار یورو از فیفا پول گرفتیم تا این پروژه در مهرماه ۹۷ تکمیل شد. اکنون در کمپ تیم‌ملی چمن بسیار استانداردی است که در آسیا فقط چند کشور این چمن را دارند. درخواست بودجه ۹۷۲ هزار و ۷۵۰ یورویی بابت احداث چمن طبیعی شماره یک را داشته‌ایم. چمن مصنوعی را احداث کردیم و چمن زمین شماره ۲ را هم افتتاح کردیم. ۳ هزار دلار بابت خوابگاه بانوان گرفته‌ایم که این خوابگاه پشت زمین چمن مصنوعی قرار دارد که به زودی آنجا تخریب خواهد شد و برای بازسازی پیمانکار انتخاب شده است.» (پس ازاین بخش ازصحبت‌های مهدی تاج، صدای مجمع برای خبرنگاران که در سالن ویدئو کنفرانس نشسته بودند، قطع شد.)

درنهایت اما صورت‌های مالی فدراسیون فوتبال در این مجمع تصویب شد. مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش هم در این جلسه گفت: «هرچند بخشی از موفقیت‌های ورزش به فوتبال بازمی‌گردد اما اکثر فدراسیون‌های ورزشی در رویدادهای مختلف بین‌المللی توانستند افتخارات زیادی کسب کنند. همواره رویکردم پرهیز از حاشیه و جنجال بود و به‌دنبال گسترش تعامل با همه بخش‌ها بودم تا بتوانیم درسایه آرامش و ثبات در ورزش موفق شویم.» یکی از بحث‌های مطرح شده درمجمع عمومی فدراسیون فوتبال تعیین تکلیف ساختمان‌های باشگاه پرسپولیس و استقلال بود که همچنان سند آنها به نام فدراسیون فوتبال ایران است. سلیمانی خزانه‌دار فدراسیون تاکید کرد مجمع باید درخصوص این دو ساختمان تصمیم‌گیری کند و نظر نهایی را به سازمان خصوصی‌سازی بدهد. این موضوع البته واکنش‌های مدیران دو باشگاه را در پی داشت.

ایرج عرب مدیر باشگاه پرسپولیس گفت: «باید بحث کارشناسی انجام شود تا قیمت ساختمان مشخص شود و هر کجا سندی است که به باشگاه‌ها کمک کردند ارائه شود. ما اسنادی در اختیار داریم که بخشی از قیمت این ساختمان‌ها پرداخت شده است. ما همچنان روی مالکیت فدراسیون روی این ساختمان‌ها بحث داریم که جای آن در مجمع نیست و اعتقاد داریم باید هیات کارشناسان درباره این ساختمان‌ها نظر بدهند.» امیرحسین فتحی، مدیرعامل باشگاه استقلال نیز دراین رابطه گفت: «هنوز مدرکی از ما نخواسته‌اند، اما قرار شد با هماهنگی باشگاه پرسپولیس اگر مدارکی وجود داشت دراختیار فدراسیون قرار دهیم. ساختمان دو باشگاه در زمان ریاست محمد دادکان خریداری شده است، اما با توجه به اینکه این دو باشگاه طلبکارانی داشتند سند آن به نام دو باشگاه منتقل نشد تا مقابل طلبکاران آسیبی نبینند.»