در همین راستا دیروز خبرگزاری فارس از بی‌نتیجه ماندن جلسه دوم کی‌روش با فدراسیون خبر داده و نوشته: مشکل ارز دولتی چالش جدی این روزهای فدراسیون فوتبال است و اعضای هیات‌رئیسه فدراسیون هم نگرانی خود را بابت این موضوع اعلام کرده‌اند. بعد از نشست روز جمعه تاج با کارلوس کی‌روش که سرانجامی نداشت روز یکشنبه هم نشستی بین رئیس فدراسیون فوتبال و سرمربی پرتغالی تیم‌ملی برگزار شد اما این نشست باز هم منجر به عقد قرارداد رسمی نشد. سرمربی تیم‌ملی فوتبال ایران در نشست خود با رئیس فدراسیون خواسته‌هایش را برای بازی‌های جام‌ملت‌های آسیا ارائه کرد و از وی خواست هرچه سریع‌تر تکلیف قراردادش با فدراسیون فوتبال مشخص شود. کی‌روش تاکید دارد زمان زیادی تا مسابقات تیم‌ملی تا جام‌ملت‌های آسیا باقی نمانده و در این فرصت محدود تیم‌ملی باید با برنامه‌ریزی برای اردو‌های آینده مهیای شرکت در جام‌ملت‌ها شود. از طرفی رئیس فدراسیون فوتبال هم مثل روزهای گذشته دغدغه‌ تامین هزینه‌های تیم‌ملی، اردوهای درخواستی و تامین رقم قرارداد کی‌روش را دارد ولی از وی خواسته فکر و ذکرش را روی برنامه‌های تیم‌ملی بگذارد تا شرایط را برای ادامه همکاری و عقد قرارداد وی مهیا کند. قرار است طی روزهای آتی نشستی دیگر بین طرفین برگزار شود.

در عین حال اما سایت ورزش‌سه از ترک تهران توسط کی‌روش بدون عقد قرارداد خبر داده است: کارلوس کی‌روش که به بهانه بازی با ازبکستان به تهران آمده بود روز جمعه تهران را ترک می‌کند، درحالی‌که هنوز قراردادی با فدراسیون فوتبال امضا نکرده است. بعید است در روزهای آتی در زمینه قرارداد کی‌روش اتفاق تازه‌ای رخ دهد، به این‌خاطر که سه‌شنبه تنها روز باقی‌مانده اداری در هفته جاری است. به این ترتیب کارلوس بدون عقد قرارداد با فدراسیون فوتبال، تهران را ترک خواهد کرد؛ مساله‌ای که می‌تواند بازگشت این مربی به ایران را در هاله‌ای از ابهام قرار دهد.

پیش‌تر در چنین شرایطی دولت به کمک فدراسیون می‌آمد و بودجه مورد نظر را تامین می‌کرد، اما این بار هنوز عزم جدی از دولتمردان در این زمینه دیده نشده که با توجه به اوضاع اقتصادی کشور اصلا چیز عجیبی نیست. دیروز محمدرضا داورزنی، معاون وزیر ورزش در این مورد گفته است: «فدراسیون فوتبال باید پاسخگوی بحث‌های مطرح شده باشد. بعضا برخی از صحبت‌هایی که به ما و دولت مربوط نیست مطرح می‌شود، اما باید بگویم این مسائل بر عهده فدراسیون فوتبال است.»