در طول ماه‌های گذشته صحبت‌های زیادی مبنی بر بازگشت وحید شمسایی برای ارتقای رکورد گلزنی در فوتسال ‌ملی و فاصله گرفتن از فالکائو، ستاره فوتسال برزیل مطرح شد. حدود یک ماه پیش بود که فالکائو پس از بازگشت دوباره به تیم فوتسال برزیل توانست رکورد ۳۹۲ گل وحید شمسایی را بشکند و با فاصله چهار گل بیشتر، آقای گل فوتسال دنیا شود. فدراسیون فوتبال نیز برای باز پس گرفتن این رکورد در نظر دارد برای دعوت مجدد وحید شمسایی به تیم‌ملی فوتسال چهار دیدار در اسفند ماه امسال و اردیبهشت سال آینده برگزار کند. در جلسه‌ای که در فدراسیون فوتبال با حضور مهدی تاج برگزار شده است، مسوولان فدراسیون فوتبال تصمیم گرفتند با برگزاری دو دیدار در اسفند ماه و دو دیدار در اردیبهشت ماه سال آینده از وحید شمسایی برای حضور در تیم‌ملی فوتسال دعوت شود.

درحال‌ حاضر با تیم‌هایی نظیر قطر، دانمارک، فیلیپین، تاجیکستان و... مذاکره شده تا در ایران برای برگزاری دیدار دوستان حضور پیدا کنند. فدراسیون فوتبال در تلاش است که هزینه برگزاری این دیدارها را از طریق حق پخش و گرفتن تبلیغات تامین کند. با این وجود سیدمحمد ناظم‌الشریعه، سرمربی تیم‌ملی فوتسال ایران با بیان اینکه وحید شمسایی را یکبار به تیم‌ملی دعوت کرده است، تاکید کرد بازگشت این بازیکن اولویت تیم‌ملی نیست: «من وحید را یک‌بار دعوت کردم. او دوست من است و با هم رفیق هستیم. وحید دنبال آمدن به تیم‌ملی نیست بلکه دنبال آماری است که برایش زحمت کشیده است. ما هم دوست داریم این آمار برای ایران بماند ولی شرایط تیم‌ملی را هم باید در نظر گرفت. این کاری است که باید فدراسیون فوتبال انجام بدهد. گویا جلساتی هم برگزار و تصمیماتی گرفته شده است.»

رکوردم را پس می‌گیرم

وحید شمسایی نیز که حالا مجددا به تیم‌ملی دعوت خواهد شد، تاکید کرده دوباره رکوردش را پس خواهد گرفت: «فالکائو بعد از خداحافظی از تیم‌ملی برزیل برای اینکه رکوردم را بزند دوباره برگشت و با حضور در بازی‌های راحت می‌خواهد آن را به نام خودش ثبت کند، در این باره جلسات و صحبت‌هایی با مسوولان فدراسیون فوتبال و فوتسال داشته‌ام و قرار است من هم در بازی‌های ملی برای تیم‌ملی به میدان بروم و بتوانم این رکوردی که خودم در اختیار داشته‌ام پس بگیرم. این اتفاق ساده نیست و بحث ملی مطرح است. همیشه‌ام گفته‌ام از فوتسال به همه چیز رسیده‌ام و به همین دلیل، برای کشورم خوشحالم که رکورد چندین و چند ساله‌اش را می‌توانم پس بگیرم.»