فروش 1170 رقم نهال میوه تجاری + 68 رقم نهال دیم در ایران نهال کرج

رپرتاژ آگهی: فروش ویژه نهال های بلوبری آپارتمانی, پسته پیوندی, انار, واندرفول, سماق اصلاح شده در ارقام  تجاری به همراه 1170 رقم نهال میوه دیگر با تضمین قیمت و کیفیت بدون واسطه با ارسال یک روزه در سراسر ایران.

خرید پربارترین نهال بلوبری

یکی از بزرگترین سرمایه گذاری های بلند مدت و تضمینی احداث باغ میوه است.به خصوص محصولاتی که قیمت بالایی در بازار داشته و می توان به عنوان یک رقم صادراتی از آنها به درآمد مطلوبی رسید. نهال بلوبری جزو رقم نهال هایی است که هر کیلو آن در بازار به قیمت 1.5 میلیون تومان به فروش می رسد.کاشت این نهال کار دشواری نیست و اگر با یک مشاوره مناسب بتوان رقم سازگار با شرایطی اقلیمی منطقه خود را انتخاب و خریداری کنید نتیجه آن درآمدی میلیاردی است!!

نهالستان ایران نهال از 10 رقم نهال بلوبری تجاری خبر داده که میزان باردهی و کیفیت آن تضمینی و بی نظیر است.

۱. نهال بلوبری امرالد

از بهترین ارقام نهال بلوبری که زودگل بوده و به سرما حساس است.باردهی فوق العاده ای داشته و دارای طعم شیرین و ملایمی است.مناسب کاشت مناطق گرمسیر, معتدل و نیمه گرمسیر است.

۲. نهال بلوبری جولد

بلوبری جولد یکی از محبوب ترین ارقام بلوبری است که برای اولین بار در ایالت کالیفرنیا کشت شد.این نهال مناسب اقلیم معتدل و سردسیر است.میوه هایی با طعم ترش و شیرین با ماندگاری بالا تولید می کند.

۳. نهال بلوبری اپوکسی

نهال بلوبری اپوکسی در مناطق معتدل و نیمه گرم و نیمه سردسیر رشد می کند.دارای طعمی دلنشین است.ارتفاع کوتاهی دارد که می توان در گلدان نیز آن را پرورش داد. میزان باردهی بالا و از کیفیت مطلوبی برخوردار است.رنگ میوه آبی بوده و از سال اول باردهی را آغاز کرده که رفته رفته باردهی افزایش می یابد.

۴. نهال بلوبری سان شاین

یکی از نهال بلوبری های مقاوم به سرماست که نهایتا ارتفاع آن به یک متر می رسد.زودبازده بوده و با مقاومت بالایی که به سرما دارد از بهترین رقم نهال بلوبری به حساب می آید.

۵. نهال بلوبری بلولیدی

یکی از واریته های بلوبری است که با ظاهر گرد و کروی شکل بسیار محبوب واقع شده است.در مناطق معتدل رشد خوبی داشته و می تواند تا حد زیادی سرما را به خوبی تحمل کند.

۶. نهال بلوبری اونیل

یکی از نهال بلوبری های پیش رس است که کیفیت مطلوب و بالایی برخوردار می باشد.شاخه ها به صورت انبوهی محصول دارند.بررسی ph خاک برای کاشت این نهال بسیار مهم است.

۷. نهال بلوبری چاندلر

یکی از تجاری ترین ارقام بلوبری می توان به نهال بلوبری چاندلر اشاره داشت که باردهی خوشه ای دارد.این نهال به صورت یک درختچه کوچک رشد می کند که در سال های اولیه تا 30 سانتی متر رشد کرده و بعد از چند سال ارتفاع آن بالاتر می رود.

مقاوم به سرمای بهاره بوده و می تواند در خاک اسیدی به خوبی رشد کند.

۸. نهال بلوبری بیلوکسی

یکی از نهال بلوبری های شیرین و آبدار است که با اندازه متوسط و با رنگ آبی روشن بسیار محبوب و پرطرفدار شده است.خودبارور بوده و نیازی به گرده افشانی ندارد.در شرایط ایده آل باردهی آن در هر بوته 2 تا 4 کیلوگرم است.

خرید نهال انار واندرفول

یکی از نهال میوه های تجاری که طرفداران زیادی دارد و سالانه سوددهی مطلوبی را به همراه دارد نهال انار است. انار در ارقام مختلفی تولید و به بازار عرضه می شود که از اقتصادی تری و تجاری ترین آن می توان به نهال انار واندرفول اشاره داشت.

واندرفول از سال دوم و سوم باردهی را آغاز کرده که با بالا رفتن سن نهال میزان باردهی افزایش می یابد. ارتفاع درخت بین 2 تا 5 متر است و میزان باردهی آن در هر هکتار حدود 50 تن است.

محصولات آن اندازه درشتی دارد که وزن آن بین 330 تا 460 گرم می باشد.

نهال پسته پیوندی

یکی از نهال های پربار و تجاری که از لحاظ سوددهی نظیر ندارد نهال پسته است.امروزه با خرید نهال پسته پیوندی می توان شاهد بیشترین میزان عملکرد و رضایت از محصولات بود. پسته پیوندی از سال های دوم باردهی را آغاز می کند.محصولات درشت و پری دارد.مقاومت آن به سرما بالاتر است و در کوتاه ترین زمان به باردهی تجاری می رسد.

از بهترین ارقام نهال پسته می توان به ارقام پسته اکبری, کله قوچی, احمد آقایی, هیبریدی و اسرائیلی اشاره داشت.

خرید نهال سیب سیاه(رقم پرطرفدار و محبوب)

نهال سیب سیاه در خانواده لوکس و لاکچری نهال سیب ها قرار دارد که از ارقام کمیاب به حساب می آید. با توجه به ارزش بالای این رقم سیب آن را الماس سیاه می نامند. از ویژگی های سیب سیاه می توان باردهی فوق العاده بالا و کیفیت عالی محصولات اشاره داشت.از لحاظ ظاهری دارای رنگ سیاه بوده اما گوشت آن سفید است.

نهال سیب سیاه در چه اقلیمی کاشته می شود؟

نهال سیب سیاه را می توان در مناطق معتدل تا سردسیر کاشت.این نهال می تواند سرما را تا 41- درجه سانتی گراد به خوبی تحمل نماید و مناسب کاشت در ارتفاعات 1200 تا 2200 متر از سطح دریاست. هر چقدر نیز میزان رسیدگی و اهمیت به نهال بیشتر باشد میزان باردهی افزایش یافته و تیرگی رنگ سیب بیشتر می شود.

چه نهال میوه ای پرسودتر است؟

بسیاری از ارقام نهال میوه با توجه به باردهی بالا و پرطرفدار بودن در بازار پرسود هستند.اما اینکه چه رقم نهال میوه ای پرسود است بستگی به شرایط اقلیمی منطقه کاشت دارد. کارشناسان ایران نهال با بررسی دقیق منطقه کاشت شما و ارتفاع از سطح دریا و میزان سرما و گرما بهترین رقم نهال میوه از لحاظ باردهی و کیفیت را معرفی می کنند.

خرید ۱۱۷۰ رقم نهال میوه تجاری (نهال پسته + بلوبری + سیب سیاه + انار واندرفول)

مرکزنهالستان ایران نهال با تولید 1170 رقم نهال میوه جزو برترین مراکز فروش نهال در کشور است که توانسته رتبه برتر تولید نهال را کسب نماید.تمامی نهال ها با تضمین قیمت و کیفیت با شناسه معتبر و گارانتی اصالت می باشد.

فروش ویژه نهال بلوبری, نهال پسته, سیب سیاه و انار واندرفول با بهترین کیفیت از ایران نهال تولید و روانه بازار شده است.مشتریان عزیز می توانند جهت ثبت سفارش با کارشناسان مجموعه تماس بگیرند.

شماره تماس جهت مشاوره و ثبت سفارشات: ۰۹۱۲۱۲۴۳۵۹۷

ثبت سفارشات در تمامی شبکه های اجتماعی: ۰۹۱۲۱۲۴۳۵۹۷

آدرس وبسایت: www.gerdo.pro

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.