خرید نهال میوه سالم و اصیل از نهالستان سالم نهال، با نازل ترین قیمت و بالاترین کیفیت

رپرتاژ آگهی: البته اگر مقصد شما سالم نهال باشد می توانید همان کیفیت و اصالت را با قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه تری خریداری کنید. حساسیت نهال های میوه بسیار بیشتر از ان چیزی است که تصور می کنید؛ چرا که وجود یک بیماری و افت می تواند تمامی درختان باغ شما را آلوده کند. به همین خاطر باید نهایت دقت را به خرج دهید و به سراغ تولید کننده های معتبر بروید.

چرا خرید نهال از تولید کننده اهمیت زیادی دارد؟

با خرید از تولید کننده شما مطمئن خواهید بود که نهالی اصل و رقم دلخواه خود را خریداری کرده اید. بعد از گذشت سال ها که درختان شما به بار می نشینند، همان محصول را خواهند داشت که انتظار می کشیدید و با یک رقم متفاوت روبه رو نخواهید شد. این همان تضمین اصالت است که فقط تولید کننده می تواند در اختیار شما قرار دهد. جدای از آن با حذف واسطه ها هزینه خرید برایتان بسیار مناسب و مقرون به صرفه خواهد بود. همچنین می توانید از پشتیبانی دائمی نهالستان و مشاوره رایگان ان ها برای رشد بهتر درختان و به ثمر نشستن آن ها کمک بگیرید. یکی از همین نهالستان ها که انواع نهال های مثمر و غیر مثمر را تولید و در اختیار کشاورزان و باغداران قرار می دهد، مجموعه بزرگ سالم نهال است که می توانید با خاطری آسوده هر نهالی که می خواهید سفارش دهید.

راز باغداران حرفه ‌ای در انتخاب نهال میوه چیست؟

راز باغداران حرفه ‌ای در انتخاب نهال میوه چیست؟

خرید مستقیم از تولید کننده اولین رازی است که باغداران حرفه ای آن را فاش نمی کنند. اما مهم تر از آن، انتخاب نهال مناسب است. منظور از نهال مناسب رقمی است که بیشترین سازگاری را با اقلیم منطقه شما داشته باشد. علاوه بر شرایط جغرافیایی شما باید به بازارفروش میوه آن هم توجه کنید که راز سومی است که باغداران حرفه ای به آن عمل می کنند. چرا که می توانید با قیمت بسیار مناسب و سود اوری محصول خود را در بازار بفروشید.

بهترین نهال هایی که در پاییز به ثمر می نشینند، کدامند؟

شما زمانی به درامد بالایی در حوزه کشاورزی خواهید رسید که بتوانید متفاوت تر عمل کنید. یکی از ایده هایی که می تواند برای شما سودمند باشد خرید و کشت نهال هایی است که میوه آن ها در پاییز به ثمر می رسد. درست است که تنوع میوه ها در تابستان زیاد است اما این بدین معنی نیست که فروش بالایی هم خواهد داشت. در مقابل نهال هایی که در فصل پاییز عرضه می شوند تنوع کمتری دارند و کمتر باغداری هم است که این میوه ها را کشت می کند. برخی از پر سود ترین این نهال ها عبارتند از:

نهال انار، میوه بهشتی به رنگ سرخ

انار شناخته شده ترین میوه پاییز است که محبوبیت ان در بازار هم بسیار زیاد است. اگر بتوانید یک باغ انار احداث کنید، یا حتی در کنار دیگر درختان میوه، نهال انار کشت کنید، در فصل باردهی، با تناژ بالایی میوه آن را برداشت خواهید کرد. این میوه را در فصل پاییز برداشت می کنید و در همان فصل هم می توانید در بازار عرضه کنید. هرچند که قابلیت انبار داری هم دارد و می توانید میوه ان را در انبار نگهداری کنید. نهال انار رقمی است که در اکثر مناطق کشور، در اقلیم های گرمسیر، سردسیر و نیمه سردسیر و نیمه گرمسیر جواب می دهد. بهترین زمان برای کاشت آن هم اواخر پاییز تا اواخر زمستان است. بهتر است نهال دو ساله انار را تهیه کنید تا گیرایی آن چند برابر شود و احتمال درصد خطا به حداقل برسد.

نهال خرمالو، محبوب ترین میوه فصل خزان

نهال خرمالو

خرمالو محبوب ترین میوه فصل پاییز است که به راحتی می توانید نهال آن را کشت کنید. میوه ان زودرس است و در همان روزهای اول فصل پاییز می رسد و می توانید آن را برداشت کنید. خرمالو تنوع زیادی دارد و اصالت آن به کره جنوبی باز میگردد و امروزه در مناطق مختلف ایران هم کشت می شود. نکته جالب در خصوص پرورش نهال خرمالو این است که در خاک های اسیدی با پی اچ 5.6 و 5.7 هم جواب می دهد. بهتر است نهال خرمالو را در خاک هایی با قدرت نفوذ بالا و همچنین سبک کشت کنید تا میزان باردهی بیشتری داشته باشد.

نهال انجیر، میوه ای ارزشمند با سرعت رشد بالا

بسیاری از افراد تصور می کنند که انجیر میوه تابستان است اما باید بدانید که این نهال انواع گوناگونی دارد. برخی از ارقام نهال انجیر همچون انجیر زرد و انجیر سفید عسلی در فصل پاییز به بار می نشینند. از این رو می توان از ان به عنوان میوه پاییزی یاد کرد. نهال انجیر سریع الرشد است و خیلی زود در سنین پایین به بار می نشیند. می توانید محصول ان را هم به صورت تازه در بازار عرضه کنید و هم به شکل خشکبار به فروش برسانید. در هر صورت متضرر نخواهید شد چرا که خشک شده آن ماندگاری بسیار بیشتری دارد. قیمت نهال هم بسیار مناسب بوده و به راحتی می توانید با کم ترین هزینه ان را خریداری کنید. بهتر است نهال اصلاح شده انجیر را بخرید تا رشد قدی زیادی نداشته باشد و شاخه و برگ های آن فضای زیادی را اشغال نکند. با این راهکار بیشترین بازدهی را از کمترین متراژ خواهید داشت.

سالم نهال، باروری درختان شما را تضمین می کند

نهالستان سالم نهال به مدیریت مهندس حسینی با استفاده از روش های نوین باغداری، انواع نهال های مثمر و غیر مثمر را تولید و عرضه می کند. استفاده از کارشناسان خبره در این حوزه و همچنین به کار بردن متریال درجه یک باعث شده تا بتواند کلیه محصولات تولید شده در نهالستان را تضمین کند. این مجموعه علاوه بر تضمین سلامت، اصالت نهال ها را هم تضمین می کند. می توانید با خاطری آسوده هر تعداد نهالی که می خواهید سفارش دهید. با خرید عمده از مجموعه هم می توانید از تخفیف ویژه بهره مند شوید و با نازل ترین قیمت باغ خود را احداث یا احیا کنید.

مشاوره رایگان برای انتخاب و کاشت

تنها عرضه محصولات باکیفیت نیست که سالم نهال را به برترین تولید کننده نهال در غرب کشور تبدیل کرده است. کارشناسان مجموعه همه روزه آماده مشاوره و راهنمایی شما باغداران عزیز هستند. می توانید برای انتخاب نهال، نحوه کاشت، خرید و دیگر مراحل پرورش نهال از آن ها کمک بگیرید. مهندسین و کارشناسان سالم نهال همراه شما هستند تا زمین های خشک خود را به زمین های سبز و پر محصول تبدیل کنید و به یک درآمد ایده آل برسید.

فروشگاه آنلاین سالم نهال

  • دفتر مرکزی و گلخانه :آذربایجان غربی- شهرستان میاندوآب – کوی رابری بلوار دانشگاه باکری نرسیده به ایستگاه تحقیقات کشاورزی نهالستان سالم نهال

  • تلفن همراه : ۰۹۱۴۴۸۰۹۳۹۶

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.