بهترین گوشی های بازار تا 6 میلیون

رپرتاژ آگهی : جدیدترین گوشی تا ۶ میلیون ۲۰۲۴ همین گوشی a۰۶ از برند سامسونگ است که می‌توانید روی عملکرد خوب و به‌روز آن حساب کنید. این اسمارت فون سامسنگ را می‌توانیم حتی یکی از بهترین گوشی سامسونگ تا 6 میلیون هم بدانیم. این گوشی با ظرفیت ۶۴ گیگابایت و رم ۴ مناسب شما خواهد بود؛ اگرفایل‌های زیادی را روی گوشی ذخیره نمی‌کنید. البته بدانید که اگر نیاز به ظرفیت بیشتری داشته باشید هم می‌توانید با کارت حافظه، فضای کافی را ایجاد کنید.

این گوشی دوربین دوگانه‌ای را در پشت میزبانی می‌کند که دوربین اصلی آن یک لنز واید ۵۰ مگاپیکسلی بوده و دوربین دوم، یک لنز عمق سنج ۲ مگاپیکسلی است. نمی‌توانید برای عکاسی حرفه‌ای روی گوشی حساب کنید؛ اما مطمئن باشید در شرایط نوری مناسب عکاسی خوبی را تجربه خواهید کرد.

این گوشی به باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز بوده که از شارژ سریع ۲۵ وات پشتیبانی می‌کند اما خبری از شارژ معکوس یا بی‌سیم نیست. (اگر می‌خواهید بیشتر با مشخصات این گوشی آشنا شوید، بررسی a06 را از دست ندهید!)

گوشی Redmi A3 شیائومی

گوشی redmi A۳ دیگر گزینه شما در این بازه قیمتی خواهد بود که اگر انتظارات حرفه‌ای و سطح بالا از گوشی خود نداشته باشید، قطعا راضی خواهید بود. این گوشی، به تراشه Helio G36 مجهز شده است که آن را از رده گوشی مناسب بازی خارج می‌کند و فقط مناسب فعالیت‌های روزمره می‌سازد. این گوشی ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد که با ۴ گیگابایت رم همراه شده؛ اما می‌توانید باز هم آن را ارتقا دهید. صفحه نمایش این گوشی IPS LCD است و ۶.۷۱ اینچ اندازه دارد. نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی نیز نوید یک کاربری روان را می‌دهد.

در پشت گوشی می‌توانید ماژول حلقه‌ای و بزرگ دوربین را ببینید که دوربین ۸ مگاپیکسلی و ۰.۰۸ مگاپیکسلی عمق سنج را در خود جای داده. برای ثبت سلفی‌های شما نیز، یک دوربین ۵ مگاپیکسلی قرار گرفته شده.

این گوشی جک ۳.۵ میلی متری دارد که اجازه می‌دهد هندزفری سیمی خود را به آن وصل کنید و از شنیدن فایل‌های صوتی خود لذت ببرید. این گوشی باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی دارد که از شارژ سریع، بی‌سیم و همینطور معکوس پشتیبانی نمی‌کند و برای همین مدت شارژ آن کمی زمان‌بر خواهد بود.

گوشی پوکو C40 شیائومی

گوشی پوکو سی ۴۰ دیگر گوشی شیائومی بین ۵ تا ۶ میلیون است که می‌توانید در نظر داشته باشید. با این که اکثرا گوشی پوکو را به‌عنوان گوشی گیمینگ می‌شناسیم، اما باید بدانید که این برند گوشی‌های اقتصادی هم دارد که برای کارهای روزمره و یک کاربری ساده مناسب هستند.

پوکو C40 شیائومی از پردازنده JLQ JR510 استفاده می‌کند که هشت هسته‌ای است. این پردازنده با پردازنده گرافیکی Mali-G57 همراه شده است. این گوشی با اندروید ۱۱ و رابط کاربری MIUI13 در زمان عرضه وارد بازار شده؛ اما قطعا آپدیت‌های جدیدتر را هم دریافت کرده است. حافظه این گوشی تا ۶ میلیون ۶۴ گیگابایت است که شما می‌توانید با کارت حافظه آن را ارتقا دهید. ۴ گیگابیت رم نیز آن را همراهی می‌کند.

صفحه نمایش این گوشی‌ هم مانند مدل‌های قبلی IPS LCD است و اندازه آن به ۶.۷۱ اینچ می‌رسد. صفحه نمایش با گوریلا گلس محافظت می‌شود؛ اما توصیه می‌کنیم حتما به فکر تهیه قاب و گلس گوشی برای صفحه نمایش باشید.

در پشت گوشی ماژول مستطیلی دوربین را می‌بینید که دوربینی دوگانه در دل آن جای گرفته. دوربین اصلی یک لنز واید ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین دوم، لنز ماکرو ۲ مگاپیکسلی است. در جلو نیز لنز ۵ مگاپیکسلی برای ثبت سلفی‌های شما در نظر گرفته شده است.

این گوشی باتری ۶۰۰۰ میلی آمپری دارد؛ پس اگر باتری قوی نیاز دارید، این گوشی می تواند مدل مورد نظر شما باشد. خوب است بدانید از شارژ ۱۸ وات سریع پشتیبانی می‌کند اما خبری از شارژ بی‌سیم یا معکوس در این گوشی هم نیست.

گوشی V1 Plus وکال

برند وکال شاید تا حدودی ناشناخته باشد؛ اما خوب است بدانید که این گوشی هم مانند گوشی‌ ریلمی، سامسونگ و شیائومی در میان گوشی‌های اندرویدی عملکرد خوبی دارد و می‌توانید برای خرید گوشی خوب تا ۶ میلیون ناراضی‌تان نمی‌کند و می‌توانید روی آن حساب باز کنید.

این گوشی وکال ۱۲۸ گیگابیت حافظه داخلی و ۴ گیگابایت رم دارد. تراشه به کار رفته در آن UMS9230 است و Mali-G57 به‌عنوان پردازنده گرافیکی با آن همراه شده است. صفحه نمایش گوشی LCD بوده و ۶.۷۴ اینچ است. این صفحه نیز با گوریلا گلس محافظت شده اما توصیه می‌کنیم به فکر تهیه لوازم جانبی گوشی برای محافظت از صفحه نمایش و بدنه باشید.

این گوشی از دوربین واید ۵۰ مگاپیکسلی استفاده می‌کند که عملکرد نسبتا خوبی در عکاسی از خود به نمایش می‌گذارد. از ویژگی‌های آن می‌توانیم به جک ۳.۵ میلی متری هم اشاره کنیم. این گوشی باتری ۵۰۰۰ مگاپیکسلی دارد و با شارژ سریع ۱۸ وات می‌توانید شارژش کنید. باز هم باید بگوییم که خبری از شارژ معکوس و بی‌سیم نیست.

گوشی A52 Pro بلک ویو

بلک ویو دیگر برندی است که خوب است با محصولات خوش قیمت آن آشنایی پیدا کنید. گوشی بلک ویو در این مدل ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۴ گیگابایت رم دارد و به پردازنده T606 مجهز شده است. صفحه نمایش آن ۶.۵ اینچ است و از نوع IPS LCD می‌باشد. سیستم عامل آن اندروید ۱۳ بوده که با رابط کاربری DokeOS 4.0 همراه شده است.

دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی را در پشت گوشی می‌توانید پیدا کنید که عملکرد معمولی دارد و بهتر است در مواقعی که نیاز به عکاسی از سوژه خاصی را دارید روی آن حساب کنید.

این گوشی به باتری‌ای با ظرفیت ۵۱۸۰ میلی آمپر مجهز شده است.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.