کوییک بده 206 بگیر! با اقساط 60 ماهه

رپرتاژ آگهی: پیشنهاد می‌کنیم قبل‌از این‌که با شنیدن کلمه قسطی خم به ابرویتان بیاورید، ادامه مطلب را بخوانید؛ چون شرایط فروش اقساطی همراه مکانیک با بقیه متفاوت است.

چگونه با فروش کوییک، بدون ضرر ۲۰۶ بخرید

احتمالاً پیش خودتان می‌گویید ۲۰۶ که گران‌تر از کوییک است، چجوری می‌شود آن را تبدیل کرد؟ اما نکته منطقی پیشنهاد ما هم همین جاست. کوییک شما پول پیش‌پرداخت خرید یک ۲۰۶ مدل بالا (۱۴۰۲ یا ۱۴۰۳) را جور می‌کند و بقیه پول ۲۰۶ را هم می‌توانید در 6 تا 60 قسط پرداخت کنید.

شروع کار هم ساده است:

  • با همراه مکانیک تماس می‌گیرید یا یک‌توک‌پا تا اتوسنتر این شرکت (نیایش مال تهران) می‌روید.

  • کارشناسان همراه مکانیک کوییک شما را با دقت کارشناسی می‌کنند و به شما می‌گویند که قیمت آن با توجه به قیمت روز و معاملات واقعی بازار چقدر است.

  • بعد از تأیید شما، برای آن آگهی می‌دهند و مشتری واقعی پیدا می‌کنند.

  • مجدداً تا اتوسنتر همراه مکانیک می‌روید، قرارداد فروش را امضا می‌کنید و بعد قرار تعویض پلاک، تسویه‌حساب و... را می‌گذارید.

برای این که بدانید چرا در فروش خودرو با همراه مکانیک ضرر نمی‌کنید، فهرست زیر را بخوانید:

  • در این روش، خودروی شما خیلی زودتر از روش‌هایی مثل نمایشگاه، دادن آگهی شخصی و... فروش می‌رود.

  • همراه مکانیک برای فروش ماشینتان کمیسیون و پول پارکینگ نمی‌گیرد.

  • بر معامله نظارت کامل وجود دارد.

  • همه کارهای انتشار آگهی، تماس به تلفن و پیدا کردن مشتری واقعی را کارشناسان همراه مکانیک انجام می‌دهند و در وقت و هزینه شما صرفه‌جویی می‌شود.

  • قیمت ماشین اصولی و منصفانه تعیین می‌شود.

بعد از فروش کوییک هم از همان اتوسنتر یا نمایشگاه آنلاین همراه مکانیک یک ۲۰۶ تمیز را قسطی برمی‌دارید. در بخش‌های بعدی مزایای خرید اقساطی از همراه مکانیک را می‌خوانید.

شرایط خرید قسطی ۲۰۶ از همراه مکانیک چیست؟

قبل از پرداختن به مزایا، بیایید با شرایط خرید قسطی ۲۰۶ از همراه مکانیک آشنا شوید. در همراه مکانیک 2 شرط اصلی برای خرید قسطی وجود دارد: یکی این که بتوانید 50 درصد مبلغ را به عنوان پیش‌پرداخت بدهید و دیگری این که مدارک لازم را جور کنید. در طرح‌های فروش اقساطی خودرو همراه مکانیک هیچ محدودیتی برای صفر یا کارکرده بودن خودروها وجود ندارد و حتی می‌توانید ماشینی که جای دیگری پیدا کرده‌اید را هم قسطی از همراه مکانیک بخرید. البته ماشین موردنظر شما باید به استانداردهای فنی و بدنه همراه مکانیک بخورد.

در جدول زیر هم 2 مثال برایتان آورده‌ایم تا متوجه شوید مبلغ پیش‌پرداخت برای خرید یک 206 سالم و مدل بالا چقدر تمام می‌شود:

نام و مدل خودرو

قیمت (تومان)

تعداد اقساط

پیش‌پرداخت (تومان)

پژو 206 تیپ 2 مدل 1401

550.000.000

24 ماهه

315.000.000

پژو 206 تیپ 3 مدل 1402

585.000.000

36 ماهه

357.000.000

برای اطلاع از مبلغ هر قسط، مشاهده تنوع 206ها و مدارک لازم برای خرید قسطی هم می‌توانید سری به سایت همراه مکانیک بزنید.

چرا تبدیل کوییک به 206 در همراه مکانیک به نفعتان است؟

تا اینجا متوجه شدید چرا فروش کوییک با کمک همراه مکانیک ضرر ندارد و با شرایط خرید قسطی 206 از همراه مکانیک هم آشنا شدید. در ادامه، بهتان می‌گوییم که خرید قسطی 206 از همراه مکانیک چه مزایایی دارد:

خرید 206 سرحال با ضمانت کارشناسی

روش خرید خودرو از همراه مکانیک هم به اندازه فروش خودرو با کمک آن اصولی است؛ چون همراه مکانیک هر خودرو را 2 بار کارشناسی می‌کند که یک‌بار آن در حضور خودتان انجام می‌شود. قبل از خرید هم می‌توانید گزارش کارشناسی کامل خودرو را در آگهی آن بخوانید و از همه ایرادهای ریزودرشت خودرو مطلع شوید. البته همراه مکانیک هر خودروی ایرادداری را به نمایشگاه آنلاین و اتوسنتر خود راه نمی‌دهد؛ مثل خودرویی که عمرش بیشتر از 10 سال است یا ایراد فنی و بدنه اساسی دارد.

برای این که خیالتان از بابت حرفه‌ای بودن کارشناسی همراه مکانیک راحت شود، به شما ضمانت ۸۰۰ میلیونی هم داده می‌شود.

زدن ماشین به نام شما از همان روز اول

برخلاف بیشتر طرح‌های لیزینگی، همراه مکانیک از همان ابتدای کار شش‌دانگ ماشین را به نامتان می‌زند. همچنین ماشین را هم در کمتر از 48 ساعت تحویل می‌گیرید تا خیالتان راحت شود. علت آن هم این است که همراه مکانیک با معتبرترین شرکت‌های لیزینگ کشور کار می‌کند و آن‌قدر در بازار حسن شهرت دارد که اعتبارسنجی و تأمین سرمایه برای خرید قسطی 206 شما را در کمتر از یک هفته انجام می‌دهد.

تنفس 2 تا 3 ماهه برای واریز قسط اول

برای این که بعد از واریز پیش‌پرداخت فرصت کافی برای پس‌انداز و پیدا کردن راهی برای تأمین مبلغ اقساط را داشته باشید، به شما یک تنفس 2 تا 3 ماهه داده می‌شود. همچنین می‌توانید برای هر 2 تا 3 قسط، یک چک بکشید و هر ماه استرس پاس شدن چکتان را نداشته باشید.

سود کردن در پایان قسط‌ها

در کشور ما قسطی خریدن بسیاری از کالاها و از جمله کالاهای سرمایه‌ای مثل ماشین، به نفع خریدار است؛ چون سرعت رشد تورم آن‌قدر زیاد است که با وجود سود تعیین شده، مبلغ تمام شده کالا در پایان بازپرداخت از قیمت روز آن پایین‌تر است. به همین دلیل خرید قسطی 206 از همراه مکانیک حتی با اقساط 60 ماهه هم به نفعتان است.

در نهایت برای شروع فرایند تبدیل کوییک به 206 در همراه مکانیک، یا مشاهده کلیه خدمات خرید، فروش، کارشناسی، تخمین قیمت خودرو کارکرده و مشاهده قیمت روز خودروهای صفر، می‌توانید وارد سایت همراه مکانیک به نشانی https://www.hamrah-mechanic.com/ شوید و از دنیای خدمات خودرویی این سایت بهره‌مند شوید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.